Hjælp søges af campister i Sønderjylland
Fra : Torben

Dato : 01-11-04 17:41

Hejsa,

Jeg er på jagt efter en pige ved navn Heidi, som jeg ved har arbejdet som
sommerhjælp på en campingplads i sønderjylland (mener det var omkring
Åbenrå??) hver sommer igennem længere tid.
Jeg arbejdede sammen med hende i Kolding, hvor hun læste på handelsskolen. I
sommerperioden kørte hun frem og tilbage i en gammel VW Polo som hun lånte
af camping-fatter...

Hun er omkring 170cm høj, mørk-blond over i det brune hår.

Hvis der er nogen som kender hende eller ved hvor hun måske kunne være,
hører jeg gerne fra jer på mail:
torvar@FJERNhotmail.com (husk at slette FJERN)

På forhånd tak

/Torben

Fra : Sten Bo

Dato : 01-11-04 18:16

"Torben" <torvar@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hun er omkring 170cm høj, mørk-blond over i det brune hår.
>
> Hvis der er nogen som kender hende eller ved hvor hun måske kunne

bare hæng i, prøv også http://ddd.dda.dk/asp/dddform.asp

Hilsen Sten Bo