DCU pisser på sine medlemmer.....
Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 01-11-04 17:06

DCU pisser på deres medlemmer. Medlemmernes eget "debatforum"
opdateres MÅSKE EEN gang om dagen?

DCU-service for medlemmerne i topklasse HAHAHAHAHAHAAHAHAHHAH.

og medlemmerne betaler glad deres kontigent for denne fine
service!!!hahahahah

OG MEDLEMMERNE FINDER SIG FANEME I DET!!!!

DCU har "hyret" et tidligere pensioneret Bestyrelsesmedlem som DCUs
CENSURMESTER, Bestyrelsen har garanteret ikke kunne finde nogen
UAFHÆNGIG som ellers ville påtage sig CENSURMESTER rollen for
Forretningsudvalget i DCU-huset.
Denne CENSURMESTER kender jo det lukkede miljø MED BETONCENSUR OG
LUKKETHED i DCU fra sit tidligere bestyrelsesarbejde, så han kender
ALT til HVAD DER ER FORBUDT AT TALE OM I DCU. Nu rejser denne
CENSURMESTER rundt i Europa, og han opdaterer MEDLEMMERNES hjemmeside
når han finder det belejligt hahahah eller når han har lyst ! og DCUs
medlemmer finder sig faneme i det.

SOM DET HELT LATTERLIGE FRA BESTYRELSEN ! skriver Landsformanden på
DCU hjemmeside, at Bestyrelsen har valgt en NEUTRAL moderator til at
godkende og CENSURERE medlemmernes snak og debatindlæg !!!!
HAHAHAHAHAH

ET TIDLIGERE MEDLEM AF DEN LUKKEDE BESTYRELSE SOM
NEUTRAL!!!HAHHAHAHAAHAHAHAHA.

Man må sgu lade dem i DCU-huset......de har faneme humor.

DCUs bestyrelse pisser på deres egne medlemmer, og medlemmerne finder
sig faneme i det ! uden at kny!

Hilsen
verner

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 05-11-04 21:00

ven_hj@yahoo.dk (ven_hj@yahoo.dk) wrote in message news:<6fbbedd3.0411010805.3b6b8c24@posting.google.com>...
> [...]
>

> Man må sgu lade dem i DCU-huset......de har faneme humor.
>

> DCUs bestyrelse pisser på deres egne medlemmer, og medlemmerne finder

DCUs Bestyrelse pisser forsat på sine medlemmer.

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 06-11-04 08:54

<ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> DCUs Bestyrelse pisser forsat på sine medlemmer.

I det hele taget er der ikke meget nyt: Du snakker fortsat med dig selv.

--
Per, Esbjerg

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 06-11-04 16:38

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:<418c82ee$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> I det hele taget er der ikke meget nyt: Du snakker fortsat med dig selv.

Ja og nu med dig, men vigtigst af alt, rigtig mange læser og tager
stilling.

254.000 DCU-medlemmer venter på at DCUs Moderator, som camperer rundt
i Europa for tiden, finder en internetforbindelse hjem til Danmarks
største fritidsforening hjemmeside og debatside hvor 254.000 medlemmer
sidder og VENTER!

DCUs CENSURMESTER opdaterer Danmarks største fritidsforenings
hjemmeside når han finder det relevant eller han gider! MÅSKE EEN GANG
I DØGNET!!!

DCUs Landsformand er skide ligeglad, de 254.000 medlemmer kan sgu bare
vente til DCUs Moderator/CENSURMESTER har tid til at servicere de
254.000 medlemmer! Service i topklasse! Og VOKSNE DCU-medlemmer finder
sig faneme i at DCU Bestyrelse pisser på dem.

Hilsen
verner

Fra : LS

Dato : 07-11-04 16:05

> [...]
> i Europa for tiden, finder en internetforbindelse hjem til Danmarks
> største fritidsforening hjemmeside og debatside hvor 254.000 medlemmer

Verner

Du har tidligere gjort meget ud af at påstå at du kan dokumentere dine
påstande og kun taler sandt.
Jeg kan med ovenstående konstatere at du omgåes sandheden temmelig
lemfeldigt for ikke at sige noget løgnagtigt men hvad kan man forvente sig
af en der ikke engang er medlem af DCU.
Jeg kan sige at min kone og mine børn aldeles ikke venter på noget som
helst. Ja de er nærmest totalt knaldhamrende ligeglade med om det forum
nogensinde bliver opdateret så tallet kan da nærmest kun komme op på
253.957.
Derudover har du tidligere sået tvivl om hvorvidt dette medlemstal er
korrekt. Hvordan i alverden kan du så bruge tallet i et forum hvor du påstår
at du er er seriøs og kun fremkommer med fakta.
Verner din troværdighed er da fuldstændig væk......

hvis der nogensinde har været nogen

ls

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 08-11-04 15:36

"LS" <ar_gonospam.ls@get2net.dk> wrote in message news:<eQqjd.2261$R%.1586@news.get2net.dk>...
> <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Hej LS

> Du har tidligere gjort meget ud af at påstå at du kan dokumentere dine
> påstande og kun taler sandt.

Ja det er rigtigt LS, det er meget vigtigt KUN at tale sandhed, ellers
er man jo ikke troværdig ) , så jeg taler naturligvis kun sandt.

> Jeg kan med ovenstående konstatere at du omgåes sandheden temmelig
> lemfeldigt for ikke at sige noget løgnagtigt

Du siger at jeg omgås sandheden lemfældigt! ja ligefrem at jeg er
løgnagtig ! DET er hårde ord i november LS. Naturligvis gør jeg ikke
det ))

men hvad kan man forvente sig
> af en der ikke engang er medlem af DCU.

LS når du ressornerer på den måde mere end antyder du, at ALLE som
ikke er medlemmer af DCU omgås sandheden lemfældigt (det er ikke i to
ord vel LS ! lem fældigt !) og de er løgnagtige ! mener du virkelig
det? eller glemmer du bare at tænke dig en LILLE smule om? eller har
du måske slet ikke MULIGHED for at tænke dig om ? )

> [...]
> helst. Ja de er nærmest totalt knaldhamrende ligeglade med om det forum
> nogensinde bliver opdateret så tallet kan da nærmest kun komme op på

Nej LS tallet er som jeg beskrev NØJAGTIG 254.000 medlemmer. DET er
ikke lemfældigt eller løgnagtigt men den skinbarlige sandhed.
DET LS som du måske ikke har opfattet fra DIN egen forening er, at
formanden har oplyst at der er kommet 3000 NYE medlemmer i år ! Det
vil sige med lidt hovedregning LS , at DCU TOTALE medlemstal nu er
oppe på PRÆCIS 257.000 medlemmer, incl. DIN kone og DINE børn LS.
For at være TROVÆRDIG har jeg fratrukket dem (i mit tidliger indlæg)
som IKKE sidder og venter på DCUs Moderator, og LS HERI ER medregnet
DIN kone og DINE børn! så LS mine tal og oplysninger er den pure
sandhed. )

(PS! LS jeg håber da for dig, at din kone venter på dig !) at hun ikke
venter på noget som helst lyder da som en trist historie, men på den
anden side bliver hun ikke skuffet i jeres parforhold!. )

> Derudover har du tidligere sået tvivl om hvorvidt dette medlemstal er
> korrekt.

Ja når tallene kommer fra en uduelig Landsformand er JEG stærkt i
tvivl.

Hvordan i alverden kan du så bruge tallet i et forum hvor du påstår
> at du er er seriøs og kun fremkommer med fakta.

Kære LS jeg er LIGE så seriøs som din elskede Landsformand! ) for
jeg bruger jo DIN forenings eget udsagn/tal !! forstår du det LS?

> Verner din troværdighed er da fuldstændig væk......

Ja men tallene er rigtige når de kommer fra DIN formands mund IK LS !!
Føler du dig ikke en smule til grin LS ?

> hvis der nogensinde har været nogen
>
> ls

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 08-11-04 17:34

> "LS" <ar_gonospam.ls@get2net.dk> wrote in message

> Ja det er rigtigt LS, det er meget vigtigt KUN at tale sandhed, ellers
> er man jo ikke troværdig ) , så jeg taler naturligvis kun sandt.

Gør du det, Bo? Hvorfor kalder du dig så Verner?

--
Per, Esbjerg

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 09-11-04 00:17

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:<418fa1b0$0$185$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...

> Gør du det, Bo? Hvorfor kalder du dig så Verner?

Heheh ja phk, til DIN store overraskelse fordi jeg hedder verner og
det er jeg stolt af ) Er det ikke indlysende for dig også phk ? Du
og alle andre kan kalde mig præcis hvad i har lyst til ))

Hilsen
verner

Fra : phk

Dato : 09-11-04 07:46

> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message

> Heheh ja phk, til DIN store overraskelse fordi jeg hedder verner og
> det er jeg stolt af ) Er det ikke indlysende for dig også phk ?

Det der er indlysende for mig er at du ikke kan skjule dine skrivestil -
helt ned til dine hehehehe. Det er muligt - endda højst sandsynligt - at du
kan narre dig selv, men du kan ikke narre os andre ... Bo.

Du vil måske også have den adresse at vide du bruger på "dit" intranet?

--
Per, Esbjerg

Fra : Sten Bo

Dato : 09-11-04 09:23

> [...]
> ... Bo.
>
> Du vil måske også have den adresse at vide du bruger på "dit"

Det er da meget rart, at der er nogen der holder øje med om indlæggene
nu også kommer fra den man tror de kommer fra -
da det er ganske nemt at efterligne folks særheder og signatur.

Der hvor det bliver morsomt, er hvis man holder gryden i kog ved
ping-pong med sig selv, bedst fra flere adr. f.eks skolens, firmaets
eller en institions pc. Så meget for ip-adr.

Men man kan selvfølgelig altid se om indlægget kommer fra sædvanligt
sted, og endelig må man gå ud fra at folk protesterer hvis de bliver
misbrugt. Det er i forvejen morsomt når man fejlciteres eller tillægges
meninger og evner der ikke er dækning for. HE HE

Jeg håber at vågne i grrr. kommen med et praj når det hele blive pjat,
nonsens, og spil af tid.

--
Hilsen Sten Bo
Jeg er lidt ru i halsen i dag.

http://www.natlex.dk/ruhedsklasser.html

Fra : ven_hj@yahoo.dk

Dato : 09-11-04 12:41

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message news:<41906779$0$152$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> <ven_hj@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Det der er indlysende for mig er at du ikke kan skjule dine skrivestil -

Hvorfor i alverden skulle jeg skjule min skrivestil? Hvad foregår der
dog i dit lille hoved Per? Jeg har intet at skjule! fortæl mig lige
hvad det er jeg skulle skjule?

> helt ned til dine hehehehe.

heheheheheh ! er det specielt for mig ! og hvad betyder det så i din
lille verden? At folk som skriver heheheheh ikke er de folk de udgiver
sig for at være? Er det sådan i Esbjerg Per? heheheheh din
underholdningsværdi er meget stor Per.

Det er muligt - endda højst sandsynligt - at du
> kan narre dig selv,

Bare det ikke sker for tit ))

men du kan ikke narre os andre ... Bo.

heheheheheeheh .....Karl Oskar ..... hehehehehe

> Du vil måske også have den adresse at vide du bruger på "dit" intranet?

Ja det vil jeg meget gerne for jeg aner ikke hvad INTRANET er? kan du
løfte sløret? Jeg mener at det hedder INTERNETTET heheheheheh.

Hilsen fra verner til Karl Oskar fra Esbjerg hehehehehehehehhe

Fra : www.toyota-forum.dk

Dato : 06-11-04 18:56

> I det hele taget er der ikke meget nyt: Du snakker fortsat med dig selv.
>

> --
> Per, Esbjerg

Egentlig ikke..... du svarer jo, så snakker du jo med ham.....

Vh
H.Hvidberg
---------
www.toyota-forum.dk