Tomgang
Fra : tb

Dato : 01-11-04 21:11

Når jeg slipper gassen efter gas, falder omdrejningerne ned på noget nær 0,
hvorefter den "fanger" den og kommer tilbage på normal. Den er kun lige
nede i et sekund eller sån. Men når den er kold er det tæt på at den dør.
Er det bare sådan det er, eller kan man gøre noget ved det ?

Felicia multipoint injection (Bosch)

Fra : Olesen

Dato : 01-11-04 21:41

"tb" <no_mail@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nede i et sekund eller sån. Men når den er kold er det tæt på at den dør.
> Er det bare sådan det er, eller kan man gøre noget ved det ?

Var det en kaburatorbil var det nok normal hvis
du har bremser hårdt op, men din skal på værksted.