ang. Metax benzin/diesel rabat
Fra : bgpetersen

Dato : 01-11-04 18:48

Davs folkens

Ville lige høre om der rent faktisk er nogen af jer der har fået den rabat
fra metax som foreningen havde forhandlet sig til.

Mvh. Brian Petersen

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 01-11-04 19:14

"bgpetersen" <bgpetersen@hotmail.com> wrote in message
> Davs folkens
>
> Ville lige høre om der rent faktisk er nogen af jer der har fået den rabat
> fra metax som foreningen havde forhandlet sig til.

Den gælder ikke ved priskrig....

Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har tanket for over 8 kr.

Normal er 7.5 og under til at finde.

Br,
Morten, der kun tanker tirsdag og fredag morgen...

Fra : bgpetersen

Dato : 01-11-04 19:22

det står jo ikke nogle steder. Og hvornår ved man om der er priskrig.

Mvh. Brian Petersen

Fra : Leonard

Dato : 01-11-04 19:51

"bgpetersen" <bgpetersen@hotmail.com> wrote:

>det står jo ikke nogle steder. Og hvornår ved man om der er priskrig.

Der står sikkert et eller andet sted at rabatten gives på listeprisen,
og den kan du se på benzinpriser.dk. Så er det bare at trække rabatten
fra, så du ved hvornår du får rabat og hvornår du ikke gør.

Det vil være til stor hjælp for andre læsere hvis du svarer under det du svarer på og klipper det overflødige væk i citatet.
Læs mere om det her: http://usenet.dk/netikette/citatteknik.html

--
mvh Leonard http://leonard.dk/

Fra : Troja

Dato : 01-11-04 19:19

Morten Brokjær Klostergaard tastede følgende
> Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har tanket for over 8 kr.
>
> Normal er 7.5 og under til at finde.

Hvor f.... bor/tanker du henne i dk

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 02-11-04 19:54

"Troja" <hotSLETTES@SLETTES_OGSÅcool.dk> wrote in message
> Morten Brokjær Klostergaard tastede følgende

> Hvor f.... bor/tanker du henne i dk

Aalborg.

Br,
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 19:45

> [...]
>
> Den gælder ikke ved priskrig....
>
> Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har tanket for over 8 kr.

Så bunker du vel bare olie ved nærmeste havn, eller også er du bonde med
afgiftsfri olie, for du kører vel næppe på fyringsolie

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 23:06

> Så bunker du vel bare olie ved nærmeste havn, eller også er du bonde med
> afgiftsfri olie, for du kører vel næppe på fyringsolie

Det største problem er sådan set at få plads til dampopvarmede bundtanke og
centrifuger til at rense heavyfuelen med... Ellers kan man jo få 1
kubikmeter for en tusse eller to...

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 02-11-04 19:55

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> Så bunker du vel bare olie ved nærmeste havn, eller også er du bonde med
> afgiftsfri olie, for du kører vel næppe på fyringsolie

Benz du gamle, benz.

Bare husk at tanke tirsdag og fredag morgen inden kl. 10.

Br,
Morten

Fra : Henning

Dato : 01-11-04 19:54

On Mon, 1 Nov 2004 19:14:15 +0100, "Morten Brokjær Klostergaard"
<mkg@tera.dk.invalid> wrote:

>"bgpetersen" <bgpetersen@hotmail.com> wrote in message

>Den gælder ikke ved priskrig....
>
>Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har tanket for over 8 kr.
>
>Normal er 7.5 og under til at finde.

I dag var den i nærheden af 6.50 - for vi taler vel diesel

Henning
hsb@(fjernes)image.dk

Fra : Henning

Dato : 01-11-04 19:53

On Mon, 1 Nov 2004 18:48:27 +0100, "bgpetersen"
<bgpetersen@hotmail.com> wrote:

>Davs folkens
>
>Ville lige høre om der rent faktisk er nogen af jer der har fået den rabat
>fra metax som foreningen havde forhandlet sig til.

Husk - rabatten gives på listeprisen, ikke standerprisen.

Henning
hsb@(fjernes)image.dk