Fiat mekaniker i Tyskland eller Sverige
Fra : Jørn Haulund

Dato : 01-11-04 16:57

Hej

Min Fiat (Palio) skal have skiftet tank. Selve tanken er vanvittig dyr i
Danmark, så jeg tænker på om det kan betale sig at få det lavet i Tyskland
eller Sverige?

Er der derfor nogle her der kan anbefale en Fiat mekaniker i nærheden af
Puttgarden eller Malmø eller Helsingborg?

På forhånd tak

Jørn

Fra : Eg Egemarke

Dato : 01-11-04 22:21

Ring til Stefan som ejer Autotech i Malmö, han er min foretrukne mekaniker
der varmt kan anbefales og så er han billig og laver et SUPER arbejde!!!
Jeg har sendt en del kollegaer over nu (bor selv i Malmö)
Et pris eksempel fra min egen bil var et Komplet motor bytte Incl
motor,nykobling, lambdasonde mm
altså bare at aflevere min saab 9000 og så hente den igen 3 dage senere med
ny maskine i køreklar stand igen for 5000 Kr og denne pris inkluderede en
brugt motor med 120 000 km istedet for den gamle med 340 000 km

http://www.autotech.nu/

Han taler og forstår dansk osse

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 22:29

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> med ny maskine i køreklar stand igen for 5000 Kr og denne pris inkluderede
> en brugt motor med 120 000 km istedet for den gamle med 340 000 km

Det var godt nok billigt

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 01-11-04 22:32

> Det var godt nok billigt

Måske tilmed i svenske kr ?

Fra : Eg Egemarke

Dato : 02-11-04 09:41

Nej desværre 5000 Kr i DKR prisen i svenske Kr var 6000 Skr.
Det skal nævnes at flere af kollegaerne har fået serviceret/byttet tandremme
og lavet rust mm hos ham nu og der er ingen der har brokket sig, eller været
kede af deres arbejde
et andet pris eksempel er en Volvo 240 DL fra 1984 (mener jeg den er) rusten
og hærget men bare 160 000 Km så kollegaen mente at det var synd at skrotte
men 3 nye døre og forklap monteret samt fuldservice (det hele olie/filter
tændrør kabler justeringer osv) samt bagagerummet bygget op igen med nye
baljer etc alt incl for 7600 dkr. Mange penge for en gammel bil men han er
glad for den, den virker jo som han siger og hvad får man ellers for 10 000
i Dk (en anden pose skrot) nu triller Volvo´en igen i måske 4 år til.
Det er billigt og det ganske go service jeg har fået afleveret dernede fra

Jeg "opdagede" ham selv gennem at han bla kører til DHB med Sierra Cosworth
mm og kører ræs med en Calibra med en 740 BMW V8 maskine i, Og den ER vild.