Sikkerhedssele, hvor?
Fra : Klaus G.

Dato : 01-11-04 15:54

Hej.

Min lås(den der sidder til højre for føren i bunden af sædet) til min
sikkerhedssele er i udu, den kan ikke udløses, eller jo, med meget store
kraftanstrengelser, hvilket ikke er skide optimalt. Jeg var så ude ved
Peugeot Holstebro, og spurgte efter en ny lås, og fik så afvide at man kun
kunne få et helt sæt, dvs. selve selen, og låsen. "Nå ja, fint fint" tænker
jeg. Mens han venter på at hans edb skal finde prisen, så tænker jeg på, at
jeg lige så godt kan tage 2sæt, for så kan jeg jo få skiftet passager siden
med det samme, bil(Pug405 Mi16) er trods alt 15år gammel nu. Men så får jeg
lige prisen afvide, 2900kr for ét sæt sikkerhedssele! Jeg siger pænt, "jeg
tror jeg finder en brugt", hvorpå han svare, "det er nok en god idé".

Mit spørgsmål er så, hvor finder jeg et brugt sele lås? Og hvordan dælen kan
sådan en sele koste 2900kr?!

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 16:38

> Mit spørgsmål er så, hvor finder jeg et brugt sele lås? Og hvordan dælen
> kan
> sådan en sele koste 2900kr?!

En hugger? Der har han jo alt fra biler der skrottes. Til rimelige priser,
sådan da...

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 02-11-04 09:05

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message

> Mit spørgsmål er så, hvor finder jeg et brugt sele lås? Og hvordan dælen
kan
> sådan en sele koste 2900kr?!

www.dataophug.dk er din ven :)
Der skal du i halvpris eller derunder når det er brugt.

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM

Fra : Klaus G.

Dato : 03-11-04 16:59

Jeg takker for jeres svar...

--
Klaus G. / Seth-Enoch der stadig ikk fatter hvorfor en sele er så dyr

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?