Vaskehal & gitter i front
Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 01-11-04 12:55

Hejsa

Nu nærmer vinteren sig jo, og glæden ved at vaske bil selv, er efterhånden
ikke så stor Jeg ved bare ikke rigtig om jeg tør at køre bilen i
vaskehal bla. pga. den pakfeifer front der er på bilen. Er bange for
børsterne river i gitteret. Hvad gør i andre... ?

Billede af min bil.. http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?id=17210

- Michael

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 13:28

"Michael Vilhelmsen" <mvilhelmsen-nsfme@privat.dk> wrote in message
> [...]
> vaskehal bla. pga. den pakfeifer front der er på bilen. Er bange for
> børsterne river i gitteret. Hvad gør i andre... ?

Jeg har også gitter i min. Mit er gjort fast med skruer på bagsiden og
enkelte steder med tynd ståltråd som ikke er til at se.
Den har ingen problemer med vaskehallerne.

--
Tom

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 13:54

> [...]
> vaskehal bla. pga. den pakfeifer front der er på bilen. Er bange for
> børsterne river i gitteret. Hvad gør i andre... ?

Du har vel lavet det ordenligt ??

Mvh
Morten

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 01-11-04 14:43

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Du har vel lavet det ordenligt ??
>
> Mvh
> Morten

Det er desværre ikke mig der har lavet det... Selve gitteret er bukket rundt
om kanten og sat fast med noget sort masse, virker rimelig stabilt.

- Michael

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 01-11-04 14:44

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 14:49

> Det er desværre ikke mig der har lavet det... Selve gitteret er bukket
rundt
> om kanten og sat fast med noget sort masse, virker rimelig stabilt.

Lyder som rudelim... jeg ville bare prøve, rudelim kan holde til MEGET !!
har et par sidebander sat fast KUN med det, og dem tager en vaskehal sq ikke
af..

Mvh
Morten

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 01-11-04 15:10

> Lyder som rudelim... jeg ville bare prøve, rudelim kan holde til MEGET !!
> har et par sidebander sat fast KUN med det, og dem tager en vaskehal sq
> [...]

Ja mener når jeg nu tænker mig om den tidligere ejer sagde noget om at
sideskørterne bla. var sat fast med noget speciel lim beregnet til dette.
Tror det er det samme der brugt til gitteret, det ligner rigtig nok
rudelim....

- Michael

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 15:18

> [...]
> sideskørterne bla. var sat fast med noget speciel lim beregnet til dette.
> Tror det er det samme der brugt til gitteret, det ligner rigtig nok

jeg ville ikke være bekymret, dit gitter sidder jo også lidt inde...

Fra : Henrik B.

Dato : 01-11-04 15:20

> jeg ville ikke være bekymret, dit gitter sidder jo også lidt inde...

Og langt nede. Jeg tror ikke børsterne når helt derned...

--
M.v.h.
-----------------------------

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 15:24

> Og langt nede. Jeg tror ikke børsterne når helt derned...

går de ikke helt ned ??? husker jeg forkert.. hehe nu kommer jeg da i
tvivl...
Men de går vel ikke længere ned end at de ikke rammer gulvet..
Derfor går de andre børster forbi..

Mvh
Morten

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 01-11-04 16:03

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> jeg ville ikke være bekymret, dit gitter sidder jo også lidt inde...

Okay, jeg krydser fingre og giver den en tur snarest... Tak for input...

- Michael

Fra : Mogens

Dato : 01-11-04 20:25

"Michael Vilhelmsen" <mvilhelmsen-nsfme@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Okay, jeg krydser fingre og giver den en tur snarest...

Jeg vil gerne vide, om det gik!

Som jeg ser billederne, bør der ingen pråblems
være, men man ved jo aldrig :)

Fra : Claus Smith

Dato : 02-11-04 09:43

Mit er monteret på samme måde og har indtil videre overlevet børsternes
hærgen uden problemer...en gang om ugen i et halvt års tid.

Claus