Airbag-lampe lyser !
Fra : Pablo

Dato : 01-11-04 11:58

Lampen for sideairbag lyser - noget jeg selv
kan efterse, eller skal den på værksted ?

Hilsen
Peugeot 406 1,8 st.car årgang 1999.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-11-04 12:38

"Pablo" <1@1.se> wrote in message
> Lampen for sideairbag lyser - noget jeg selv
> kan efterse, eller skal den på værksted ?

Det er med 50 % sandsynlighed dårlig forbindelse i stikkene, skil dem ad og
rens dem og motioner dem lidt, så hjælper det sikkert.

--
mvh/rg. Christian

Fra : Pablo

Dato : 01-11-04 12:46

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message

> [...]
og
> rens dem og motioner dem lidt, så hjælper det sikkert.

Tjaaaaaa.......hmmmmmmm hvordan gør jeg det ?

Fra : Henrik B.

Dato : 01-11-04 13:03

"Pablo" <1@1.se> skrev i en meddelelse

> Tjaaaaaa.......hmmmmmmm hvordan gør jeg det ?

Ok, med dét spørgsmål vil jeg sige: Kør på værksted...

--
M.v.h.
-----------------------------

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 01-11-04 13:03

"Pablo" <1@1.se> wrote in message

> og

> Tjaaaaaa.......hmmmmmmm hvordan gør jeg det ?

Skrug førersæderne ud - det er en torx model stor (mener det er T40 der skal
til) - under sæderne sidder der et stik til sædevarme og et til airbag.
Klip stikket til airbag og lod ledningerne sammen - alternativt rens stikket
til Christian er inde på. Det er en 'typisk' PSA fejl. De Pegøjer jeg har
set er stikket for længst blevet klippet og loddet fast.
Det er ikken oget der kræver den store kædestrammer eksamen at gøre - men
skruerne til sædet sidder f****** fast - så du skal have godt ved :)

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM

Fra : Pablo

Dato : 01-11-04 14:21

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> wrote in message

> [...]
> set er stikket for længst blevet klippet og loddet fast.
> Det er ikken oget der kræver den store kædestrammer eksamen at gøre - men

Tak for hjælpen. Kan se et par stik der hænger under begger sæder - så
dem kan jeg da starte med at rense !

Ved I så om min bil er forberet til montering af en fartppilot ?

Fra : BB

Dato : 01-11-04 17:07

"Pablo" <1@1.se> skrev i en meddelelse

> forberet ?

Hvad er det?

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-04 20:01

"BB" <bbslet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er det?

Tag dig sammen, og læs her: http://www.usenet.dk/netikette/debatteknik.html

Ikke alle staver lige godt, og det skal du sgu respektere...

Lars B

Fra : BB

Dato : 01-11-04 22:53

"Lars B. Jensen" <lars[at]Zulfo[dot]dk> skrev i en meddelelse

> Ikke alle staver lige godt, og det skal du sgu respektere...

Hvorfor skulle jeg det? Jeg bryder mig ikke om, at det danske sprog
ødelægges af dårlig stavning og brug af unødvendige fremmedord.

BB

Fra : Michael

Dato : 02-11-04 10:42

BB wrote:

> Hvad er det?

PLONK (bozo bin)

Fra : Soren Pedersen

Dato : 01-11-04 21:59

> Tak for hjælpen. Kan se et par stik der hænger under begger sæder - så
> dem kan jeg da starte med at rense !

Inden du går igang:

Fjern stelskoen fra batteriet, sæt tænding på i et par sekunder INDEN du
lodder på ledningerne..........

Mvh
Søren

Fra : BB

Dato : 01-11-04 17:08

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:418625f7$0$86971$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Skrug

Hvordan gør man det?

BB

Fra : pablo

Dato : 01-11-04 17:38

"BB" <bbslet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
Mener at have hørt at bilens computer kan være mere eller mindre forberet
eller slet ikke forberet til montering
af fartpilot.

Peugeot 406 1,8 st.car årgang 1999.

Fra : Pablo

Dato : 02-11-04 09:10

"pablo" <larslhj@hotmail.com> wrote in message

> "BB" <bbslet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Mener at have hørt at bilens computer kan være mere eller mindre forberet
> [...]

Eller skulle jeg skrive FORBEREDT for at BB - Boris Becker også fatter hvad
der foregår,
magen til fjols skal man sku lede længe after !