Salg til ophug eller i dele............
Fra : - STAN -

Dato : 31-10-04 19:30

Findes der et sted hvor der gives en god pris for biler som sælges videre i
dele ?????????

En slags ophug............

Står nemlig med en bil af stor værdi, som Jeg ikke ønsker af betale afgift
på for at kunne køre i.........

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 31-10-04 19:33

- STAN - telepaterede følgende til sin PC:
> [...]
> videre i dele ?????????
>
> En slags ophug............
>
> Står nemlig med en bil af stor værdi, som Jeg ikke ønsker af betale

Jeg fatter ikke, hvad det er du efterspørger....?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Cosworth POWER

Dato : 31-10-04 19:45

www.ebay.co.uk

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Mogens

Dato : 31-10-04 20:10

"- STAN -" <stefantoendering@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> dele ? - En slags ophug............
> Står nemlig med en bil af stor værdi, som Jeg ikke ønsker af betale afgift

Du tænker på din "svenske" BMW diesel?

Sæt den til salg på www.mobile.de eller www.autoscout24.de

Fra : HKN

Dato : 31-10-04 20:40