bytte dæk
Fra : tb

Dato : 31-10-04 19:04

Synes mit ene fordæk hopper lidt, og det kan mærkes. Vil smide det bagpå,
men hvordan er det lige

1 - flytter man det lige bagud
2 - eller krydser man (således at kørselsretningen bliver "forkert") ?

Fra : Mikael L

Dato : 31-10-04 19:17

"tb" <no_mail@cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Synes mit ene fordæk hopper lidt, og det kan mærkes. Vil smide det bagpå,
> men hvordan er det lige
>
> 1 - flytter man det lige bagud

Ja

> 2 - eller krydser man (således at kørselsretningen bliver "forkert") ?

Nej.

Mikael

Fra : phk

Dato : 31-10-04 19:23

> [...]
> men hvordan er det lige
>
> 1 - flytter man det lige bagud
> 2 - eller krydser man (således at kørselsretningen bliver "forkert") ?

Hvis det er en VW gør du lige modsat som på andre biler ..

--
Per, Esbjerg

Fra : Mikael L

Dato : 31-10-04 19:32

> "tb" <no_mail@cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvis det er en VW gør du lige modsat som på andre biler ..

Hvorfor???

Mikael

Fra : Mogens

Dato : 31-10-04 20:46

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorfor???

Manden mener sikkert VW Golf.
Den model har det med at få støjende dæk
ret hurtigt, og det "fjerner" man på dén måde...

Fra : tb

Dato : 31-10-04 19:48

> Hvis det er en VW gør du lige modsat som på andre biler ..

Hmm, og hvis det så er en VAG felicia ?

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 31-10-04 21:42

> Hmm, og hvis det så er en VAG felicia ?