Hyundai Tucson
Fra : Leo Jensen

Dato : 31-10-04 17:12

Hej gruppe

Var lige ude at prøve sådan en idag. CRDi med 2-hjulstræk og bagsæder. Fin
plads bortset fra bagagerummet, og den kørte slet ikke så håbløst som jeg
synes nogle motorjournalister havde lagt op til.
Den er godt indrettet (- hylden i bagagerummet) og virkede til at være
skruet godt sammen. Er der nogen her der har lidt erfaringer fra f.eks.
Santa Fe mht. til driftsøkonomi (service og forbrug)
2.0 benzin er opgivet til at gå 12.5 km/l, og i mine øjne er det vist en
'anelse' optimistisk...
Dieselen er opgivet til 14.3 km/l

MVH Leo

Fra : Jan Nielsen

Dato : 31-10-04 21:35

"Leo Jensen" <maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hej gruppe

Jeg har en kollega der er interesseret i en Tucson, men jeg har ikke kunnet
finde nogle test, hvem har testet den?

Jan

Fra : Leo Jensen

Dato : 01-11-04 21:03

"Jan Nielsen" <jan@campingvognen.dk> skrev i en meddelelse

> "Leo Jensen" <maigaard-jensen@slet.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
>>
> Jeg har en kollega der er interesseret i en Tucson, men jeg har ikke
> kunnet
> finde nogle test, hvem har testet den?

Jeg har heller ikke set en rigtig test, men der var da lidt i diverse
lokalaviser i forbindelse med introduktionen forrige weekend, hvor det
virkede som om skribenten havde kørt et par km i bilen før han skrev...

Leo