"kabling" til trådløs intercom ?
Fra : Tim Hoffmann'

Dato : 15-05-01 13:20

Hejsa Gruppe

Jeg har nu haft et sæt Funkey walkier incl 2 stk headsets i et ½ år nu.
Men jeg får dem ikke rigtigt brugt, for jeg synes at det sk*de besværligt at
skulle have tasten på fingeren og ledningen løbene ned af ærmet.

Er der nogen der har andre ideer/måder til at løse mit lille problem på ?

Mvh

Tim - Som indtil videre har fred for kæresten

Fra : Thomas Makro

Dato : 15-05-01 12:30

On Tue, 15 May 2001 13:19:49 +0100, "Tim Hoffmann'"
<tim@hoffmann-data.dk> wrote:

>Er der nogen der har andre ideer/måder til at løse mit lille problem på ?
Ja, drop ideen om samtaleanlæg, og nyd (som du også selv skriver) at
du har fred for kæresten...

--
Mvh.Thomas Makro
Honda VFR 750 F

Fra : Tim Hoffmann'

Dato : 15-05-01 13:43

>Ja, drop ideen om samtaleanlæg, og nyd (som du også selv skriver) at
>du har fred for kæresten...
ja ja.. Men jeg er ved af få ondt i ryggen.....
De søde kærester slår jo hårdt i ryggen, når de ikke er forberedt på en
wheelie forbi en mercedes ( )

Mvh

Timo

Fra : Thomas Makro

Dato : 15-05-01 15:03

On Tue, 15 May 2001 13:43:14 +0100, "Tim Hoffmann'"
<tim@hoffmann-data.dk> wrote:

>ja ja.. Men jeg er ved af få ondt i ryggen.....
>De søde kærester slår jo hårdt i ryggen, når de ikke er forberedt på en
>wheelie forbi en mercedes ( )

Jooooe, det er rigtigt at de slår en i ryggen, når man laver en
pludselig wheelie. Hvorfor tror du jeg kører med rygskjold?

Jeg var jo _nødt_ til at køre fra den mercer, det var simpelt hen min
pligt

Fra : Thomas Makro

Dato : 15-05-01 15:14

<tim@hoffmann-data.dk> wrote:

> [...]

Jooooe, det er rigtigt at de slår en i ryggen, når man laver en
pludselig wheelie. Hvorfor tror du jeg kører med rygskjold?
Konklusionen må således være, at man ikke behøver samtaleanlæg hvis
man har rygskjold

Når jeg er alene på Vifferen, kan en powerwheelie kun få forhjulet
løftet nogle få cm. Men når kæresten er bagpå... Og det havde jeg jo
lige glemt. Så et samtaleanlæg havde alligevel ikke været til nogen
nytte ved den lejlighed. Så havde hun bare brugt det til at skælde mig
ud bagefter...

Er du efterhånden overbevist om, at samtaleanlæg er overflødige?

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 15-05-01 16:49

> [...]
>pludselig wheelie. Hvorfor tror du jeg kører med rygskjold?
>Konklusionen må således være, at man ikke behøver samtaleanlæg hvis

Klart nok. men du havde jo GLEMT dit skjold den dag.. Fyyyyha !

>Er du efterhånden overbevist om, at samtaleanlæg er overflødige?
Nej, for jeg har jo givet en hel bondegård for det

Hygge

Timo

Fra : Fogholt

Dato : 15-05-01 14:42

Ka´ du ikke montere tasten på styret ved venstre hånd. Ka´ den sidde på
selve grebet uden at genere( evt. drop hornet og brug knappen til anlægget -
gnæk) Hvordan du fixer passager knappen ved jeg ikke........

Tilbagelænet deruda´

Claus Fogholt - XV1100 - med et stemmestyret Peltor samtaleanlæg. Slipper
for knapper....
Virago MC Club Danmark # 899
fogholt@worldonline.dk

Fra : Tim Hoffmann

Dato : 15-05-01 16:46

> [...]
anlægget -
>gnæk) Hvordan du fixer passager knappen ved jeg ikke........

Jeg ser om jeg kan finde plads ved venstre hånd et sted.
Det er ikke noget problem for passageren. Det er kun et problem for mig,
efter at have hold ~1-2 timer efter lortet var gået ud.
Jeg troede man kunne "taste" med dødmandsknappen

>Claus Fogholt - XV1100 - med et stemmestyret Peltor samtaleanlæg. Slipper
>for knapper....
Det havde jeg ikke lige råd til

Mvh

Timo