M7 ??
Fra : phk

Dato : 31-10-04 09:16

Så en matsort BMW med et M7 på bagsmækken - findes sådan en? Jeg så den et
par dage i streg, hvor den holdt diskret parkeret med bagenden - og dermed
mærket - ind imod en hæk :)

Kunne jo også bare søge på nettet, men det er næsten for nemt :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Mikael L

Dato : 31-10-04 15:06

> Så en matsort BMW med et M7 på bagsmækken - findes sådan en? Jeg så den et
> par dage i streg, hvor den holdt diskret parkeret med bagenden - og dermed
> mærket - ind imod en hæk :)

BMW har ikke lavet en M7 model. Der er dog mange som sætter et M bag på
deres BMW i forskellige kombinationer. Der er kun lavet M1, M3 og M5.
Enkelte steder er der nogen som også kalder en M635csi for M6, men ingen M7

Mikael

Fra : phk

Dato : 31-10-04 17:03

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> deres BMW i forskellige kombinationer. Der er kun lavet M1, M3 og M5.
> Enkelte steder er der nogen som også kalder en M635csi for M6, men ingen

Hmm - jeg må lige forbi igen og se om den holder hvor den plejer at holde.
Vender tilbage når jeg ser noget. Men jeg er ret sikker..

--
Per, Esbjerg

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 31-10-04 18:24

"Mikael L" <m_larsen@sol.dk> wrote in message

> [...]
> deres BMW i forskellige kombinationer. Der er kun lavet M1, M3 og M5.
> Enkelte steder er der nogen som også kalder en M635csi for M6, men ingen

Her er lidt omkring "M6"

http://www.bmwworld.com/models/m6.htm

Fra : Kim

Dato : 31-10-04 15:25

Findes ikke... M5 er det højeste

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 31-10-04 18:26

"phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message
> [...]
> mærket - ind imod en hæk :)
>
> Kunne jo også bare søge på nettet, men det er næsten for nemt :)

Faktisk ja :)

http://www.germancarfans.com/spyphotos.cfm/spyphotoid/6040615.001/page/1/bmw/1.html

Det er dog næppe den du har set, der findes ikke for tiden en M7

Mvh
Jacob (i en desværre, ikke M, E46)

Fra : Morten Brokjær Klost~

Dato : 01-11-04 16:58

> [...]
> mærket - ind imod en hæk :)
>
> Kunne jo også bare søge på nettet, men det er næsten for nemt :)

Sikker på at det ikke stod L7 ?

Br,
Morten

Fra : Mogens

Dato : 01-11-04 22:18

"Morten Brokjær Klostergaard" <mkg@tera.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Sikker på at det ikke stod L7 ?

Good point - vidste jeg ikke, der var noget, der hed.
2 stk hér: www.7-forum.com/mein7er

Jeg fandt denne hos en handler - blandt de 489 biler, han havde til salg!!!
www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=7&id=11111111140071407&

Fra : Mikael L

Dato : 01-11-04 22:38

"Morten Brokjær Klostergaard" <mkg@tera.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> "phk" <phk_stopspam@esenet.dk> wrote in message

> Sikker på at det ikke stod L7 ?

Hvis den var på danske plader har jeg mere end almindeligt svært ved at tro
det.
Det er jo min drømmebil

Mikael