Stjålet bil......
Fra : Henning Holm

Dato : 31-10-04 03:45

Der er kommet en ny hjemmeside,for folk,der har fået stjålet deres bil....
Link: www.tyveknaegten.dk

--
Venlig Hilsen

Henning Holm
allig8or125@hotmail.com
"it's nice to be important,
but it's more important,to be nice

Fra : phk

Dato : 31-10-04 04:22

"Henning Holm" <no@no.no> skrev i en meddelelse

> Der er kommet en ny hjemmeside,for folk,der har fået stjålet deres bil....
> Link: www.tyveknaegten.dk

Tænk sig at det er muligt at tjene penge på andres ulykke. Det burde være
således at forsikringsbranchen sørger for at holde en sådan side ved lige -
det er også i deres egen interesse, så jeg forstår det slet ikke ..

--
Per, Esbjerg

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 31-10-04 06:58

phk telepaterede følgende til sin PC:
> [...]
> være således at forsikringsbranchen sørger for at holde en sådan side
> ved lige - det er også i deres egen interesse, så jeg forstår det

Enig. Må siden _DØ_ hurtigt!

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 31-10-04 10:02

snip

> Enig. Må siden _DØ_ hurtigt!

Jeg syntes nu også at prisen er lidt ublu, men det koster at få hostet SMS,
online betaling og database, det ved alle der roder lidt med websider. Jeg
syntes at forsikrings-selvskaberne burde ligge en skilling og evt gi en
skilling pr fundet bil via side.
Jeg tror nu også at jeg selv kunne ha fundet på at benytte siden, da min
92'er XR3i forsvandt, uden kasko :-/ og stadig borte...

Mvh
Leon

---

Fra : phk

Dato : 31-10-04 10:46

"Leon Hulstroem (4220)" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> skrev i en meddelelse
> snip

> Jeg syntes nu også at prisen er lidt ublu, men det koster at få hostet
> SMS,
> online betaling og database, det ved alle der roder lidt med websider.

Der er annoncer på siden, så der er formentlig også sponsorer ...

--
Per, Esbjerg

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 31-10-04 18:46

phk telepaterede følgende til sin PC:
> Der er annoncer på siden, så der er formentlig også sponsorer ...

Nemlig, og det er sådan den burde drives - og kun sådan...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Henning Holm

Dato : 31-10-04 20:15

meddelelse news:418524cf$0$33743$14726298@news.sunsite.dk...
> phk telepaterede følgende til sin PC:
>
> Nemlig, og det er sådan den burde drives - og kun sådan...
>
> --
> Mvh. Morten Fruergaard
> snip>en mase reklamepladder.....
Det var kun for at bringe en oplysning,for de som,havde fået stjålet deres
bil,det økonomiske i det ,vil Jeg ikke blande mig i...!
Men, Jeg kan da godt se en interesse i, at der er reklamer for et firma,der
sælger biler,hvis man har fået sin bil stjålet....

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 03-11-04 08:24

En helt masse bits fra Henning Holm til dk.fritid.bil gav følgende:

> Der er kommet en ny hjemmeside,for folk,der har fået stjålet deres bil....
> Link: www.tyveknaegten.dk

Tjaeh - bortset fra SMS-funktionen syntes jeg ikke rigtigt at den side byder
på noget som www.crimecode.dk ikke byder på - og endda i pænere design :)

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://lagengymnastik.dk/

"Rainbows. I hate the freakin mother fuckers!"
-- Trey Parker as the voice of Cartman in 'South Park'