Tidycar
Fra : Sune

Dato : 30-10-04 15:01

Hej - Jeg har netop købet en ny Peugeot 307 HDI og har fået tilbudt en
lakforsegling med Tidycar til ½ pris.

Har nogen her erfaring med det ? Er det pengene værd ?

vh Sune
Ex-406 snart 307

Fra : HKN

Dato : 30-10-04 15:27

Hej Sune,

Tillykke med købet Hvis du kigger længere tilbage, eller søger på google
kan du finde flere tråde om emnet.

Personligt synes jeg det er godt givet ud - udvendigt ihvertfald. Man
slipper for at købe den dyre vask, da den billigste får bilen til at skinne
som ny hver gang. Selvfølgeligt undtaget om vinteren hvor man gerne vil have
vasket saltet af undervognen.
Så jeg kan kun anbefale det, mens der er andre som synes det er spild af
penge.

Der findes dog et alternativ - Ditec - som vistnok er noget billigere men
ligeså godt.

Mvh
Henrik

Fra : FJ

Dato : 30-10-04 18:46

Min Tidycar behandling holdt i 3 måneder.

Fra : Olesen

Dato : 30-10-04 21:21

"FJ" <41mazdagtv6@jubiipost.dk fjern 41> skrev i en meddelelse
> Min Tidycar behandling holdt i 3 måneder.

En kammerats Silvermetallic Polo var også
pæn i starten, men det tog ca. lige så kort
tid, før den blev kedelig at se på som enhver
anden manuel polering.

Synes pengene er givet dårligt ud, og
så skal det jævnligt vedligeholdes.

Men mærket bagpå er måske pengene
værd for nogle.

Fra : Troja

Dato : 31-10-04 15:59

Sune tastede følgende

> Hej - Jeg har netop købet en ny Peugeot 307 HDI og har fået tilbudt en
> lakforsegling med Tidycar til ½ pris.
>
> Har nogen her erfaring med det ? Er det pengene værd ?

For dyrt i forhold til kvalitet, vores Chrysler fik først Tidy Car, men
efter ca. 3md. var effekten af behandling væk... fik i marts måned lavet den
store tur hos http://www.islev-car-shine.dk/produkter.htm og den står
stadigvæk som ny.

Fra : Sune

Dato : 31-10-04 19:26

"Sune" <formel999@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej - Jeg har netop købet en ny Peugeot 307 HDI og har fået tilbudt en
> lakforsegling med Tidycar til ½ pris.
>
> Har nogen her erfaring med det ? Er det pengene værd ?

Tak for svarene. Jeg tror jeg dropper det.