Vidundermiddel
Fra : TGD

Dato : 28-10-04 15:46

Hmmm er det endnu et fancy trick?

http://www.pd5.dk/

Den med at de bruger det på Beredskabscenter Bornholm kan jeg selv tjekke,
men er der nogen der har erfaring.

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 16:05

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> wrote in message
> Hmmm er det endnu et fancy trick?
>
> http://www.pd5.dk/
>
> Den med at de bruger det på Beredskabscenter Bornholm kan jeg selv tjekke,
> men er der nogen der har erfaring.

Har været oppe i gruppen tidligere.
Tro kan flytte bjerge, men kan den flytte biler det er ikke set endnu
--
Møller

Fra : TGD

Dato : 28-10-04 16:14

"Møller" <eam_host_g2n_dot_dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Har været oppe i gruppen tidligere.
> Tro kan flytte bjerge, men kan den flytte biler det er ikke set endnu

Har du et "link" til tråden for google.com finder ikke noget...

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-04 14:17

> "Møller" <eam_host_g2n_dot_dk> skrev i en meddelelse
>
> <KLIP>

> Har du et "link" til tråden for google.com finder ikke noget...

1,2 sec

http://makeashorterlink.com/?Y352526A9
http://makeashorterlink.com/?G182216A9
--
Møller

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-10-04 16:23

> Hmmm er det endnu et fancy trick?
> http://www.pd5.dk/

Det er meget svært at sige ud fra de forhåndværende oplysninger.

Der er MASSER af grunde til at en gut, der skriver om biler i Bilmagasinet,
ikke skal tages for noget sandhedsvidne i denne sammenhæng:

De klassiske:

- Manden er klar over, at tilsætningsmidlet tilsættes.
- Manden er klar over, at det skal have en særlig betydning for forbruget af
brændstof.

I øvrigt er forbrugsmålinger ufatteligt svære at lave ordentligt, da det
kræver laboratorie-undersøgelser for at lave en "alt-andet-lige"
undersøgelse.

/Jan W Nielsen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 28-10-04 17:22

On Thu, 28 Oct 2004 17:22:45 +0200, "Jan W Nielsen"
<intetsvar@farvelogtobak.dk> wrote:

>I øvrigt er forbrugsmålinger ufatteligt svære at lave ordentligt, da det
>kræver laboratorie-undersøgelser for at lave en "alt-andet-lige"
>undersøgelse.

Enig, det eneste der virker er at bilen monteres i en testbænk og så
undsættes for de samme tests om og om igen, med forskellige additiver.
Så kan man "Måske" se en forskel.
Flemming Jacobsen

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 17:17

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> skrev i en meddelelse
> Hmmm er det endnu et fancy trick?
>
> http://www.pd5.dk/
>
> Den med at de bruger det på Beredskabscenter Bornholm kan jeg selv tjekke,
> men er der nogen der har erfaring.

Jeg har kørt med produktet i lige over en måned nu og ca. 4000 km. og ca. 7
tankninger. Min kørsel er meget ens da jeg har lige godt 100 km. på arbejde
hvoraf de 85 km. er på motorvej hvor jeg ligger på en mere eller mindre fast
hastighed og selvfølgelig noget køkørsel, men alt i alt mere eller mindre
samme kørselsmønster og hastigheder!

Indtilvidere kan jeg overhovedet intet forskel mærke eller se på
benzinforbruget, så umiddelbart som det ser ud for mig nu, man det ikke
anbefales, men hvem ved om det ændrer sig?

Jeg fik inden start lavet en 4-gastest hvor der tjekkes forurening mv.
Producenten bag PD-5 foreskriver selv at disse forureningstal og hvad den nu
ellers finder frem med, falder rimelig kræftet når man bruger deres produkt.
Jeg må så tilstå at jeg ikke har fået lavet endnu en 4-gastest nu her et
stykke tid efter, men det bliver formentlig snart til noget....

Fra : Henning

Dato : 28-10-04 18:32

On Thu, 28 Oct 2004 16:45:35 +0200, "TGD"
> [...]

>http://www.pd5.dk/
>
>Den med at de bruger det på Beredskabscenter Bornholm kan jeg selv tjekke,

Næ, jeg har til gengæld prøvet et andet vidundermiddel - en prut...
Sidst jeg tankede luftede jeg en lille vind, lige nu ser det ud til
jeg har kørt over 16 på literen, hvor jeg normalt kører knap 15. Ok,
det skal måske med (men det er jo ikke spændende?) at jeg på den
seneste tank har startet lidt langsommere op, ikke været den første
ude af krydset, trådt lidt lettere på speederen når jeg accelerer osv.
Med andre ord - tror du på du fylder et tryllemiddel i tanken, kan
psykologien gøre resten!

Fra : J.K.Arning

Dato : 28-10-04 21:28

On Thu, 28 Oct 2004 19:32:09 +0200, Henning in newsgroup dk.fritid.bil
wrote:

> [...]
> ude af krydset, trådt lidt lettere på speederen når jeg accelerer osv.
> Med andre ord - tror du på du fylder et tryllemiddel i tanken, kan

Skulle du komme forbi Brønshøj er du velkommen til at fise i min tank .
bare det virker

--
Regards
J.K.Arning :: 28-10-2004 22:27:31

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 28-10-04 22:26

> Skulle du komme forbi Brønshøj er du velkommen til at fise i min tank .
> bare det virker

*LOL*

/Jan W Nielsen