Praktisk bil med indbygget picnicbord.
Fra : Mark Sandberg

Dato : 28-10-04 08:50

Se testen af den nye Porsche GT3
http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=267904

/Mark.

Fra : Peter C:\\

Dato : 28-10-04 10:19

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse
> Se testen af den nye Porsche GT3
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=267904

citat:
"Trods de 400 heste under kølerhjelmen, vejer Porschen ikke nok til at kunne
køre gennem et sving uden at skride ud."
citat slut

Det må være den mest
"afslørende-for-forfatterens-fuldkomne-mangel-på-indsigt" sætning jeg
nogensinde har set i forbindelse med en biltest.
Føj for pokker hvor er det grimt !!!

MVH Peter C:\

Fra : ct

Dato : 28-10-04 10:42

> "afslørende-for-forfatterens-fuldkomne-mangel-på-indsigt" sætning jeg
> nogensinde har set i forbindelse med en biltest.
> Føj for pokker hvor er det grimt !!!
>
> MVH Peter C:\

.....og du aner ikke en smule ironi i den artikel? Prøv at læs den igen

claus

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 10:52

> ....og du aner ikke en smule ironi i den artikel? Prøv at læs den igen

Det er da spild af en bilkørsel af en så fed bil... de burde lave en saglig
test istedet, det andet kan man jo ikke bruge til en skid, spild af alles
tid...

Mvh
Morten

Fra : John Sahl

Dato : 28-10-04 11:00

Juel wrote:
> Det er da spild af en bilkørsel af en så fed bil... de burde lave en
> saglig test istedet, det andet kan man jo ikke bruge til en skid,
> spild af alles tid...

Den almindelige biltest kan du jo læse alle mulige andre steder.

Og du har jo allerede gjort din mening om EB's artikler klart så
du vidste at artiklen for dig ville være spild af tid.

Ergo _valgte du selv_ at spilde din tid.

Jeg syntes det var en fed artikel, med en skæv vinkel.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 11:59

> Den almindelige biltest kan du jo læse alle mulige andre steder.

link ?

> Og du har jo allerede gjort din mening om EB's artikler klart så
> du vidste at artiklen for dig ville være spild af tid.

Jeg giver dem en chance af og til, hehe men ændre sig gør de ikke..

> Jeg syntes det var en fed artikel, med en skæv vinkel.

Synes det var spild af tid..

Mvh
Morten

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 28-10-04 12:55

Juel wrote:

> link ?

> Jeg giver dem en chance af og til, hehe men ændre sig gør de ikke..

> Synes det var spild af tid..

Ilde faren er den som kun tager alvor for alvor, og spøg for spøg

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Torben Scheel

Dato : 28-10-04 12:28

Juel wrote:

> Det er da spild af en bilkørsel af en så fed bil... de burde lave en
> saglig test istedet, det andet kan man jo ikke bruge til en skid,
> spild af alles tid...

Jeps, lad os afskaffe humoren - så glider det hele meget bedre. Ordnung muss
sein!

--
vh
Torben

Fra : Peter C:\\

Dato : 28-10-04 11:33

> Jeps, lad os afskaffe humoren -

Så går denne gruppe en krank skæbne imøde

MVH Peter C:\

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 12:00

> Jeps, lad os afskaffe humoren - så glider det hele meget bedre. Ordnung
muss
> sein!

Hehe nej, men sådan en artikel kunne man lave om en lada eller ligende.. da
ikke en røv lækker porsche..

Mvh
Morten

Fra : Mr bob

Dato : 28-10-04 12:07

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse
> muss
>
> Hehe nej, men sådan en artikel kunne man lave om en lada eller ligende..
da
> ikke en røv lækker porsche..

Den havde da ikke været sjov hvis den var lavet med en lada?

Fra : Mogens

Dato : 28-10-04 21:19

"Mr bob" <privat@FJERNDETTEkc-frugt.dk> skrev i en meddelelse

> Den havde da ikke været sjov, hvis den var lavet med en Lada?

Så havde artiklen næppe haft TT som "guest star"

Fra : Peter C:\\

Dato : 28-10-04 11:05

"ct" <claus@fjern-kjerkegaard.dk> skrev i en meddelelse

> ....og du aner ikke en smule ironi i den artikel? Prøv at læs den igen

Jo, men selv hvis du prøver at forstå sætningen ironisk, eller "med omvendt
fortegn" eller hvad vi nu skal kalde det, giver den ingen mening.

anyway...jeg synes det er grimt ! (Måske fordi jeg synes det er helligbrøde
at være useriøs omkring sådan en lækker bil)

MVH Peter C:\

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 28-10-04 13:06

Peter C:\ wrote:

> anyway...jeg synes det er grimt ! (Måske fordi jeg synes det er
> helligbrøde at være useriøs omkring sådan en lækker bil)

For en gangs skyld har jeg læst en ekstrablad artikel, synes faktisk den
artikel udtrykker en humoristisk vinkel, på en ellers udmærket bil, hvis -
man da har 2-3 mil.kr. til rådighed for køb af ego-bil.

Havde deet været dig man havde ironiseret over kunne jeg forstå din
harme/iritiation. Ville iøvrigt svare til at Dronning magrethe havde været
sur over linie 3's jokes med hende.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 10:51

> Det må være den mest
> "afslørende-for-forfatterens-fuldkomne-mangel-på-indsigt" sætning jeg
> nogensinde har set i forbindelse med en biltest.
> Føj for pokker hvor er det grimt !!!

Det blad har sq aldrig skrevet noget sagligt...

/Juel

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 15:54

"Mark Sandberg" <sandberg@it.dk> skrev i en meddelelse
> Se testen af den nye Porsche GT3
> http://ekstrabladet.dk/visartikel.iasp?pageID=267904

Hmm ....min egen test af carrera 4 var nu sjovere end at læse EB's artikel.

Synes nu heller ikke at artiklen fortæller ret meget om bilens kvaliteter

--
Tom

Fra : John Sahl

Dato : 28-10-04 16:05

Tom wrote:
> Synes nu heller ikke at artiklen fortæller ret meget om bilens
> kvaliteter

Det har vist heller ikke været meningen?