Alfa Auto amager kender I ham?
Fra : Frederik

Dato : 26-10-04 20:45

Alfa Auto
Njalsgade 101
2300 København S

Gode erfaringer/dårlige ditto?

Mvh.

Frederik

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-04 21:13

"Frederik" <f.caroe@suf.nu> skrev i en meddelelse
> Alfa Auto
> Njalsgade 101
> 2300 København S
>
> Gode erfaringer/dårlige ditto?

Nej jeg har ingen gode erfaringer med ham

--
Tom

Fra : Frederik

Dato : 26-10-04 21:24

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> "Frederik" <f.caroe@suf.nu> skrev i en meddelelse

> Nej jeg har ingen gode erfaringer med ham
>
> --
> Tom

Men heller ingen dårlige? :)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 26-10-04 21:29

> Nej jeg har ingen gode erfaringer med ham

*LOL*

Det har jeg heller ikke..

/Jan W Nielsen

Fra : TGD

Dato : 26-10-04 21:15

"Frederik" <f.caroe@suf.nu> skrev i en meddelelse
> Alfa Auto
> Njalsgade 101
> 2300 København S
>
> Gode erfaringer/dårlige ditto?

Er det ikke ham der ligger i en kld/stue i et højhus imellem alm.
lejeligheder nede på bryggen?

Hvis det er så skulle han være god kender 2 bilforhandlere der bruger ham
til rep. på deres biler.

Fra : Frederik

Dato : 26-10-04 21:25

"TGD" <mrxFJERNES@dk2netFJERNES.dk> wrote in message

> [...]
> lejeligheder nede på bryggen?
>
> Hvis det er så skulle han være god kender 2 bilforhandlere der bruger ham

Nej, ligger overfor Københavns Universitet Amager.

Mvh.

Frederik

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 28-10-04 16:46

Frederik wrote:

> Alfa Auto
> Njalsgade 101
> 2300 København S
>
> Gode erfaringer/dårlige ditto?

Kender ham ikke, men hvis du er på Amager og skal have skruet på
Alfa, så er Car Centre på Lergravsvej stedet. De har ry for at
være et af de bedste værksteder i danmark til italienerbiler. Jeg
har ikke selv brugt dem (skruer selv på mine biler), men min bror
er meget begejstret for det de har lavet for ham.

--
Hygge..
Thomas

Fra : Frederik

Dato : 28-10-04 21:12

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> wrote in message

> [...]
> har ikke selv brugt dem (skruer selv på mine biler), men min bror
> er meget begejstret for det de har lavet for ham.

Har ikke spor med Alfa at gøre...

Til gengæld skruer CarCentre på min mors 156 V6, kan kun anbefale dem...

Mvh.

Frederik