'83 BMW 323i...
Fra : Mogens

Dato : 26-10-04 20:31

Så fik vi langt om længe handlet en bil til junior.
Det blev en '83 BMW 323i og den kører knaldham-
rende godt - motorlyden er et helt kapitel for sig :)
(150 hk for dem, der ikke ved dét)

Et spørgsmål trænger sig på:
Der står blyholdig 98 i benzindækslet, men dét
finder man jo ikke mere. Vi hældte blyfri 95 +til-
sætning på bilen, men kan man gøre andet?
(kan den måske køre blyfri "en gang imellem"?)

Mvh
Mogens

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 26-10-04 20:53

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev :

> Vi hældte blyfri 95 +til-
>sætning på bilen, men kan man gøre andet?

Jep - daffe forbi Brugsen - de plejer da at have 95, med
bly-erstatning

hvis tænding bliver justeret, burde den trille fint på det - det er jo
det vi Rekord ejere gør

(at så man oftest kører ganske ok, på blyfri 95, er en anden sag)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Mogens

Dato : 26-10-04 20:57

<jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> Jep - daffe forbi Brugsen - de plejer da at have 95, med
> bly-erstatning

OK - må jeg så checke hér

> hvis tænding bliver justeret, burde den trille fint på det - det er jo
> det vi Rekord ejere gør
> (at så man oftest kører ganske ok, på blyfri 95, er en anden sag)

Men slidet, Jan.... slidet?
(på motordelene)

Fra : Henrik B.

Dato : 26-10-04 21:22

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> <jan@fedtegreven.dk> skrev i en meddelelse

> OK - må jeg så checke hér

Det er den røde pistol.

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Mogens

Dato : 26-10-04 21:25

Iflg. www.ok.dk har de sgu' "olien" hér !

Fra : Henrik B.

Dato : 26-10-04 21:43

> Iflg. www.ok.dk har de sgu' "olien" hér !

Sæ'fø'li'. Den røde benzin er på 99% af OK stationerne.

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 26-10-04 21:47

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev :

>Men slidet, Jan.... slidet?
>(på motordelene)

sliddet ? På hvad ?

Om du kører 98, eller 95 med bly-erstatning, er da det samme

Herregud mand - med jeres udskiftningsratio, er bilen væk inden 2 år,
så det er da den mindste bekymring ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 05:41

> Om du kører 98, eller 95 med bly-erstatning, er da det samme

Jow jow - måske :)
(jeg læste oprindeligt dit indlæg som om,
at du mente, at det gik helt fint på blyfri 95)

Vi kender en BMW-freak (på min alder),
som nu har sagt, at den kører fint på bly-
fri 95.

Imidlertid kunne jeg godt tænke mig at
vide, om motoren er "skabt" til det, eller
om den blot "kan køre" på det?
(ligesom Ford i sen '80-erne, hvor man
blot skulle tanke blyholdigt hver 4. gang)

> Herregud mand - med jeres udskiftnings-
ratio, er bilen væk inden 2 år, så det er
da den mindste bekymring ;)

He he - dét melder historien nu ikke noget
om. Vi får se... :)

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 26-10-04 20:59

> Så fik vi langt om længe handlet en bil til junior.
> Det blev en '83 BMW 323i og den kører knaldham-
> rende godt - motorlyden er et helt kapitel for sig :)
> (150 hk for dem, der ikke ved dét)

Kanon slæde - tillykke med den til "den lille".

/Jan W Nielsen

Fra : Mogens

Dato : 26-10-04 21:09

> Kanon slæde - tillykke med den til "den lille".

Tak for det.

Det har været meget svært at finde een.
Sandsynligvis fordi mit codex (og sønnens)
ligger højere end gennemsnittet, når talen
falder på "minimum af rust, teknik der skal
funke, osv." - trods årgang.

Fra : Thomas

Dato : 26-10-04 21:24

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> wrote in message

> [...]
> Sandsynligvis fordi mit codex (og sønnens)
> ligger højere end gennemsnittet, når talen
> falder på "minimum af rust, teknik der skal

Så venter vi kun på nogle billeder i dk.binaer.motor

Fra : Mogens

Dato : 26-10-04 21:28

"Thomas" <bambanosReMOVE@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så venter vi kun på nogle billeder i dk.binaer.motor

Ja dér må man så vente til week-end'en

Fra : BJ

Dato : 26-10-04 22:02

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> (150 hk for dem, der ikke ved dét)

Tillykke med den lille ny...)

Må oliesheikerne se nådigt på den.

Bjørn Jørvad

Fra : Mogens

Dato : 26-10-04 22:14

"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> Tillykke med den lille ny...)

Thanx

> Må oliesheikerne se nådigt på den.

He, he - det er nok ikke det billigste at holde kørende.
Nuvel, pengene skal jo bruges til noget
Forsikringspræmien andrager 13.080 kr for ansvar...

Fra : Henrik B.

Dato : 26-10-04 22:21

> He, he - det er nok ikke det billigste at holde kørende.
> Nuvel, pengene skal jo bruges til noget
> Forsikringspræmien andrager 13.080 kr for ansvar...

Ouch!

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Elbarto

Dato : 27-10-04 11:13

> [...]
> M.v.h.
> -------------------------------------
> Livet er for kort til lange overhalinger

Det er da billigt --.. Jeg måtte bløde 15K for billigst ansvar og det var
på en 85er 1.6er sierra

Elbarto
OZ3BTO

Fra : Juel

Dato : 26-10-04 22:30

> Forsikringspræmien andrager 13.080 kr for ansvar...

Har i snakket med GF ????
Giver kun 4 for min 325i og jeg er belastet af en skade !!

mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 26-10-04 22:50

"Juel" <news@FJERNstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Har i snakket med GF ????

Nix - jeg må lige undersøge det. Thanx!

> Giver kun 4 for min 325i og jeg er belastet af en skade !!

Billigt!

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-04 06:57

> Nix - jeg må lige undersøge det. Thanx!

> Billigt!

Håber det giver pote

Mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 16:33

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Håber det giver pote

Samt Thomas:
>Jeg tror at jeg skal have spurgt GF bare for sjov (skal ikke lige handle
BMW
>hverken i dag eller i morgen) men de gange jeg har ringet på den
>efterfølgende model (E36 vist), har jeg skulle smide over 17.000,- om året
>alene i ansvar på en 316'er, både Compact og alm. , på trods af jeg er
over
>30 og aldrig har lavet en forsikringsskade. Audi 100'ere fra midtfirserne
>mener jeg skulle koste omkring 14.000 i ansvarsforsikring.
>Sjofelt!!

Her er så GF forsikring svar!

Hej Mogens Knudsen.

Jeg kan desværre ikke hjælpe din søn, da vi slet ikke forsikrer den type
bil, han har købt.

Med venlig hilsen
GF-Forsikring

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-04 16:40

> [...]
>
> Her er så GF forsikring svar!
>
> Hej Mogens Knudsen.
>
> Jeg kan desværre ikke hjælpe din søn, da vi slet ikke forsikrer den type

hehe
Og det er i flg. dansk lovgivning FORBUDT at nægte

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 16:45

> hehe

Skadefro?

> Og det er i flg. dansk lovgivning FORBUDT at nægte

Jow jow, men de ka' jo så blot skrue præmien i vejret.
Clouet er, at 325i-ejeren netop har GF!

:)

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-04 16:54

> Skadefro?

Næh jeg synes bare det er utroligt at GF ikke kender lovgivningen.

> Jow jow, men de ka' jo så blot skrue præmien i vejret.
> Clouet er, at 325i-ejeren netop har GF!
>
> :)

Ja de kunne have skrevet at det ville koste 50.000 Kr i præmie men de kan
ikke nægte at forsikre

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 17:06

> Næh jeg synes bare det er utroligt at GF ikke kender lovgivningen.

Mere utroligt, at de skriver det til mig!

> Ja de kunne have skrevet at det ville koste 50.000 Kr i præmie men de kan
> ikke nægte at forsikre

Det må vi jo så skrive til dem

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-04 18:27

> Hej Mogens Knudsen.
>
> Jeg kan desværre ikke hjælpe din søn, da vi slet ikke forsikrer den type
> bil, han har købt.

Sikke noget fis, ring til din nærmeste klub, og snak med dem, dem i
vordingborg er sq til at snakke med, 323i må man som regel gerne forsikre
der.. men det tog mig 5opkald før de ville dispentasere for en 325i fordi
den har 170hk std..

Mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 18:47

"Juel" <xHOSstarchild.dk> skrev i en meddelelse

> Sikke noget fis, ring til din nærmeste klub, og snak med dem, dem i
> vordingborg er sq til at snakke med, 323i må man som regel gerne forsikre
> der..

Fino - prøver sgu lige igen, du

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 08:22

"Mogens" <mailto:dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse
"Re: '83 BMW 323i..."

> Fino - prøver sgu lige igen, du

Man skal have haft kørekort i 3 år

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:149.226.255.200)

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 08:45

> Man skal have haft kørekort i 3 år

Arhh ok, derfor.. :o/

Mvh
Morten

Fra : Mikael L

Dato : 27-10-04 22:50

> [...]
>

> Her er så GF forsikring svar!
>
> Hej Mogens Knudsen.
>
> Jeg kan desværre ikke hjælpe din søn, da vi slet ikke forsikrer den type

Det er desværre et meget normalt svar "for det er jo en specielbil"

Forsikringselskaber er åbenbart de eneste der kan slippe afsted med en
seriøs forskelsbehandling.

Mikael

Fra : Thomas

Dato : 27-10-04 07:34

"Juel" <news@FJERNstarchild.dk> wrote in message

> [...]

30 og aldrig har lavet en forsikringsskade. Audi 100'ere fra midtfirserne
mener jeg skulle koste omkring 14.000 i ansvarsforsikring.

Thomas

Fra : Juel

Dato : 26-10-04 22:28

> Så fik vi langt om længe handlet en bil til junior.
> Det blev en '83 BMW 323i og den kører knaldham-
> rende godt - motorlyden er et helt kapitel for sig :)
> (150 hk for dem, der ikke ved dét)

Er den med eller uden spær på bagtøjet ??
Hvis sønnike er en "uerfaren" kører kan en uden spær på meget nemt resultere
i uheld, hvis han er lidt ivrig, specielt her i det fugtige, og senere
glatte føre..
Jeg ville vende det med ham.. jeg har mistet en 320i på den konto, og det
var fordi det ene baghjul fik fat og det andet ikke gjorde..
http://starchild.dk/bmw/

Men ellers en fed bil.. der er heller ikke så mange 323i'ere flest 320 og
325'ere
men en 2,5i må jo ligges lovligt i

Mvh
Morten
E30 325iA 88'

Fra : Mogens

Dato : 26-10-04 22:48

> Er den med eller uden spær på bagtøjet ??

Det ved jeg ikke, men det finder vi ret hurtigt ud af!

> [...]
> i uheld, hvis han er lidt ivrig, specielt her i det fugtige, og senere
> glatte føre.. - Jeg ville vende det med ham..

Jeg har allerede talt med ham om den levende bagende...

> Men ellers en fed bil..

Jep - jeg er overrasket

> der er heller ikke så mange 323i'ere flest 320 og
> 325'ere - men en 2,5i må jo ligges lovligt i

Fik ellers tilbudt en '89 325i touring til 29.000,
meeen han ønskede ikke køre st. car i første omgang...

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-04 23:12

> Fik ellers tilbudt en '89 325i touring til 29.000,
> meeen han ønskede ikke køre st. car i første omgang...

Det kan man jo ikke fortænke ham i
GAAAAAAAAAB

--
Tom

Fra : Martin Vollert

Dato : 27-10-04 05:02

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message news:417ecbb0$0$173$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Det kan man jo ikke fortænke ham i
> GAAAAAAAAAB

HEY DOOOOO
Så kan du godt klappe hesten bare fordi det er en St.car behøver
den jo ikke at være en bowlam 1,8er.

--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 05:23

"Martin Vollert" <sæt mit fornavn foran.@plakaten.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Nej så hellere en Ford Mondeo 1.8....?
LOL

> HEY DOOOOO
> Så kan du godt klappe hesten bare fordi det er en St.car behøver
> den jo ikke at være en bowlam 1,8er.

Jeg synes, "de" har været heldige med touringen,
der nu ikke kan betegnes som en st. car. Dertil er
den for bette... :)

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-04 23:12

> Fik ellers tilbudt en '89 325i touring til 29.000,
> meeen han ønskede ikke køre st. car i første omgang...

sådan en søger jeg, hvor mange km havde den gået? og er det mon muligt, at
skabe kontakt til sælger af den?

Dannie
Ex 325i -87, 320i -85, 318i touring -97
Nu Sunny 1.6 slx -91

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 05:19

"Dannie" <dannie(a)dfmc.dk> skrev i en meddelelse

> sådan en søger jeg, hvor mange km havde den gået? og er det mon muligt, at
> skabe kontakt til sælger af den?

Jeg har sendt dig en mail på den...

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-04 07:00

> Jep - jeg er overrasket

Ja det var jeg også på min første tur.. man kan godt mærke at det var en
BMW..

> Fik ellers tilbudt en '89 325i touring til 29.000,
> meeen han ønskede ikke køre st. car i første omgang...

Jeg ville SÅ gerne ha en E30 325iAX i touring.. men nu har jeg lagt så meget
arbejde i min egen, så jeg ved ikke om jeg vil skifte,, + min har fået ny
auto gearkasse for kun 20KKm siden...

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19229 <-- der er hun..

mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 16:37

> Jeg ville SÅ gerne ha en E30 325iAX i touring..

Ikke noget problem - der er et eksemplar
i Bilbasen med beigefarvet læder, ligesom
mobile.de indeholder en del.

> men nu har jeg lagt så meget arbejde i min egen,
> så jeg ved ikke om jeg vil skifte,, + min har fået ny
> auto gearkasse for kun 20KKm siden...

Jep - det kan næppe gå. Ikke at bilen ikke kan
sælges, men man får jo aldrig pengene igen...

> www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19229 <-- der er hun..

Nice - min søns udgave er med recarosæder

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-04 18:29

> Ikke noget problem - der er et eksemplar
> i Bilbasen med beigefarvet læder, ligesom
> mobile.de indeholder en del.

Ja men så skal alt anlæg alarm og alt det andet laves om :o/

> Jep - det kan næppe gå. Ikke at bilen ikke kan
> sælges, men man får jo aldrig pengene igen...

Nej man gør nemlig ikke...

> Nice - min søns udgave er med recarosæder

Tak
Ok, er de lækre ? ville gerne ha E36 sportssæder i istedet....

Mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 18:42

> Ok, er de lækre ?

Jep - de giver den rigtige støtte, idet de er dybere
med lår- samt lændestøtte...

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-04 18:47

> Jep - de giver den rigtige støtte, idet de er dybere
> med lår- samt lændestøtte...

nice

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 18:52

> nice

De ser i princippet sådan her ud:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=53954&item=7929725269&
rd=1

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-04 18:55

> De ser i princippet sådan her ud:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&category=53954&item=7929725269&
> rd=1

ok, for de der er std sports stole til en E30... dem kan jeg ikke li ;o/

Mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 19:00

> ok, for de der er std sports stole til en E30... dem kan jeg ikke li ;o/

Enig - det har ikke en pind med sportsstole at gøre.

Recaro'erne i denne 323i'er svarer i princippet
til de recaro-sæder, jeg har haft i mine Alfa's,
Omega osv.
Der er iøvrigt nakkestøtter på bagsædet

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-04 19:03

> Recaro'erne i denne 323i'er svarer i princippet
> til de recaro-sæder, jeg har haft i mine Alfa's,
> Omega osv.
> Der er iøvrigt nakkestøtter på bagsædet

cool det er lidt sjældent...

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-04 18:53

nej det er som regel kun 325iX og ikke 325iAX og det er den jeg vil ha...

Mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 18:57

www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=7180254&id=ds2ykggtbjr :)

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-04 19:01

> www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=7180254&id=ds2ykggtbjr :)

Jow jow, men prisen er jo også vanvittig.. )

Mvh
Morten

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 19:07

> Jow jow, men prisen er jo også vanvittig..

22.000 kr for en '92-er, der har kørt 125.000 km - tja'...
(en "overvintrende" model åbenbart)

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 08:14

> 22.000 kr for en '92-er, der har kørt 125.000 km - tja'...
> (en "overvintrende" model åbenbart)

HuH ?? Touringen blev lavet godt op i 90'erne

Mvh
Morten

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 28-10-04 08:46

"Juel" <xSnAbElAstarchild.dk> wrote in message

> HuH ?? Touringen blev lavet godt op i 90'erne

Mon ikke Mogens mener den kun har gået 125.000 på 12år at den så måske har
stået i vinterhi
Ellers er der da godt dømt bagerbil..

--
/Dennis
Pug 106GTI - 128,6Hk @ 6802RPM

Fra : Mogens

Dato : 28-10-04 17:10

"Dennis Pedersen" <usenetspam@*FJERNDETTE*daydreamer.dk> skrev i en
meddelelse news:4180a3b3$0$86923$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Mon ikke Mogens mener den kun har gået 125.000 på 12år at den så måske har
> stået i vinterhi - Ellers er der da godt dømt bagerbil..

God forklaring...
....men jeg mente ikke, at Touring fortsatte i den gamle
modelrække E30 efter at E36 kom til verden i '91

Fra : Mikael L

Dato : 29-10-04 18:36

> ...men jeg mente ikke, at Touring fortsatte i den gamle
> modelrække E30 efter at E36 kom til verden i '91

Den fortsatte frem til 1993.

Mikael

Fra : Cosworth POWER

Dato : 27-10-04 21:00

> min har fået ny auto gearkasse for kun 20KKm siden...
>
> http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19229 <-- der er hun..

Erhm.... :)

http://cossie.tkrath.dk/grafik/cosworthbiler/ford.sierra.cosworth.2wd.ukendt2001.jpg

Tabte du? Kan du fortælle lidt om Cossie'en?

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 21:04

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

http://cossie.tkrath.dk/grafik/cosworthbiler/ford.sierra.cosworth.2wd.ukendt
2001.jpg

Hey! - hvilke hjul er lige det?
Der medfulgte 4 stk mage til dine, men centercaps
mangler. Måske vi kunne redde nogle et sted?

Vor BMW 323i'eren er iøvrigt udstyret med 17" OZ

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 21:21

> Hey! - hvilke hjul er lige det?

Det var din BMW, jeg tænkte på, Morten Juel...

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-04 21:36

> Det var din BMW, jeg tænkte på, Morten Juel...

Det er standart BBS aluer som er originalt fra BMW, du kan få de center cabs
hos BMW..

Mvh
Morten

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-04 21:04

> Erhm.... :)

http://cossie.tkrath.dk/grafik/cosworthbiler/ford.sierra.cosworth.2wd.ukendt
2001.jpg

> Tabte du? Kan du fortælle lidt om Cossie'en?

Hehe

Ja jeg tabte, den havde jo tryk det svin... + at jeg har automatgear = ikke
så hurtigt fra stilstand...
jeg er kun hurtig fra rullende start.. jeg startede med at ligge foran, men
han huggede mig hurtigt...

Jeg har dog hugget en G3 VR6 idag hehe så lidt hurtig er hun sq...

Mvh
Morten

Fra : Cosworth POWER

Dato : 27-10-04 21:07

> Jeg har dog hugget en G3 VR6 idag hehe så lidt hurtig er hun sq...

Kørte fra en Berlingo her i dag, i min Polo!! Det var sgu sjovt :D

--
Thomas Krath
1984 VW Polo 1,3 HIT

Fra : Brian

Dato : 27-10-04 21:26

Hejsa

Cosworth POWER skrev:

> Kørte fra en Berlingo her i dag, i min Polo!! Det var sgu sjovt :D

Vidste familiemoderen med 3 børn på bagsædet godt, at i kørte
efter at nå først hen til næste lyskurv ?

/Brian

Fra : Cosworth POWER

Dato : 27-10-04 21:33

> Vidste familiemoderen med 3 børn på bagsædet godt, at i kørte
> efter at nå først hen til næste lyskurv ?

Det var på Hillerød motorvejen og Berlingo'en blev kørt af en familiefar m.
sin datter på passagersædet ;)

Fra : Brian

Dato : 27-10-04 21:37

Hejsa

Cosworth POWER skrev:

> Det var på Hillerød motorvejen og Berlingo'en blev kørt af en
> familiefar m. sin datter på passagersædet ;)

Wauww.... sådan en gammel Polo er sgu et HIT som vinterracer

/Brian

Fra : Cosworth POWER

Dato : 27-10-04 21:45

> Wauww.... sådan en gammel Polo er sgu et HIT som vinterracer

Selvfølgelig, men er dog blevet lidt vild efter en E30'er nu! :)

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 21:49

> Selvfølgelig, men er dog blevet lidt vild efter en E30'er nu! :)

Jow jow - der er sikkert også flere, der gerne
bytter deres 325i med en Polo. Ingen tvivl om det!
www.bilbasen.dk/biler/private/showcar.asp?id=527851&page=1

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-04 21:05

> Tabte du? Kan du fortælle lidt om Cossie'en?

har da btw et billede af dens motorrum et sted....

Fra : Cosworth POWER

Dato : 27-10-04 21:06

http://cossie.tkrath.dk/grafik/cosworthbiler/ford.sierra.cosworth.2wd.ukendt2002.jpg

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-04 21:37

http://cossie.tkrath.dk/grafik/cosworthbiler/ford.sierra.cosworth.2wd.ukendt
2002.jpg

yes det.. se nu den stor mølle, sq da klart at jeg ikke havde en chance !!!

Mvh
Morten

Fra : Cosworth POWER

Dato : 27-10-04 21:44

> yes det.. se nu den stor mølle, sq da klart at jeg ikke havde en
> chance !!!

Det er en T34... som på min ;)

Fra : Olesen

Dato : 26-10-04 23:10

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> BMW 323i (150 hk for dem, der ikke ved dét)

Det er egentlig lidt, når en Alfa smider 120 med en 1.6'er fordelt på 4 cylz
:)

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 05:20

> Det er egentlig lidt, når en Alfa smider 120 med en 1.6'er fordelt på 4
cylz

Og?

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 27-10-04 09:52

Olesen wrote:
> "Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er egentlig lidt, når en Alfa smider 120 med en 1.6'er fordelt på 4
cylz
> :)

I 1983?

/Jakob

Fra : Thomas H.

Dato : 27-10-04 14:29

> Det er egentlig lidt, når en Alfa smider 120 med en 1.6'er fordelt på 4
cylz
> :)

....men den gør det garanteret ikke med lige så stor overlegenhed, som en
6-benet 2,3 liters Bimmer-kværn. ...og tænk lige på at det er en 21 år
gammel bil !

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 16:41

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> ...men den gør det garanteret ikke med lige så stor overlegenhed, som en
> 6-benet 2,3 liters Bimmer-kværn. ...og tænk lige på at det er en 21 år
> gammel bil !

Det er jo to VIDT forskellige biler/konstruktioner.
Som i princippet at sammenligne æbler og bananer...

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 27-10-04 08:15

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> wrote in message
> Så fik vi langt om længe handlet en bil til junior.
> Det blev en '83 BMW 323i

Er knægten i lære som grønthandler ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 17:24

> Er knægten i lære som grønthandler ?

Du tænker på "tre-tyrker i"?
I så fald må man sige nej
(tre-treogtyrker i -> lyder lidt forkert, IMO...)

Beklager dette racistiske "indfald", foranlediget
af skribentens antydninger til moi...

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-04 23:33

Han kan vel altid fo et bijob som pizzabud... Han har jo en kebab-tanus...

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:195.97.188.227)

Fra : Thomas H.

Dato : 27-10-04 14:33

> [...]
> Det blev en '83 BMW 323i og den kører knaldham-
> rende godt - motorlyden er et helt kapitel for sig :)

Kører den, og virker som en 21 år gammel bil?
Altså med andre ord, er der en mening med, at den sikkert var dyrere end
tilsvarende biler dengang?

Fra : Mogens

Dato : 27-10-04 16:39

> Kører den, og virker som en 21 år gammel bil?

Nope - det er netop tricket. Bilen er i en stand, der
betyder, at den kører som en langt nyere og virker
ikke slidt. Jeg har prøvet en del gamle efterhånden

> Altså med andre ord, er der en mening med, at
> den sikkert var dyrere end tilsvarende biler dengang?

Alting med måde...

Fra : Mogens

Dato : 06-11-04 21:04

> [...]

> Det blev en '83 BMW 323i og den kører knaldham-
> rende godt - motorlyden er et helt kapitel for sig :)

Efter at jeg nu er blevet billøs, har jeg kørt lidt i
denne BMW. Og jeg må nok revidere min oprindelige
opfattelse af dette tyske bilmærke.

Er du "vimmer" :) mand, den bil er morsom på de små veje

Fra : ///JJ

Dato : 06-11-04 21:31

Mogens wrote:
> [...]
> denne BMW. Og jeg må nok revidere min oprindelige
> opfattelse af dette tyske bilmærke.
>
> Er du "vimmer" :) mand, den bil er morsom på de små veje

Velkommen i klubben
Men pas lidt på motoren i den bil - det er vistnok topstykket der ofte er
problemet (?) - altså husk at køre den varm før i leger

///JJ
'89 E30 320i

Fra : Mogens

Dato : 06-11-04 21:34

"///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Velkommen i klubben

Thanx :)

> Men pas lidt på motoren i den bil - det er vistnok topstykket der ofte er
> problemet (?) - altså husk at køre den varm, før I leger

Jep - jeg har instrueret sønnen i, hvorledes
man må have olietemperaturen op, inden der
floores :)

Fra : Mogens

Dato : 06-11-04 21:43

"///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Velkommen i klubben

> Mvh ///JJ
> '89 E30 320i

Du har ikke tilfældigvis nogle lidt længere hjulbolte?
Eller ved, hvor man kan få fat i nogle henne?

Fra : ///JJ

Dato : 06-11-04 22:19

Mogens wrote:
> "///JJ" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Du har ikke tilfældigvis nogle lidt længere hjulbolte?
> Eller ved, hvor man kan få fat i nogle henne?

Jeg har faktisk måttet korte dem af fordi de på baghjulene gik ind og
smadrede fjedre m.m. i tromlen til håndbremsen (har skiver bagpå).
Ellers ville jeg mene enhver dæk-handler kan hjælpe dig. Skal det være
originalt, så prøv www.schmiedmann.dk eller www.koed3er.dk eller
http://www.bmw-genbrug.dk/

///JJ

Fra : BJ

Dato : 06-11-04 22:01

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Efter at jeg nu er blevet billøs,

??

Har du solgt alt arvesølvet..?

Bjørn Jørvad

Fra : Mogens

Dato : 06-11-04 22:55

> ?? - Har du solgt alt arvesølvet..?

Jep - garagens indhold er realiseret.
Alle mine biler - fra Alfa til Omega - er væk!

Mvh
Mogens

Fra : Martin Vollert

Dato : 07-11-04 17:45

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> wrote in message news:cmjh6r$1043$1@news.cybercity.dk...

> "BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> Jep - garagens indhold er realiseret.
> Alle mine biler - fra Alfa til Omega - er væk!

Jaaammeeeen HVA STÅR DER SÅÅÅ ??
En knallert 40 ??.

--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
Ford klub Danmark Medl:2113.>

Fra : Mogens

Dato : 07-11-04 18:06

"Martin Vollert" <sæt mit fornavn foran.@plakaten.dk> skrev i en meddelelse

> Jaaammeeeen HVA STÅR DER SÅÅÅ ??
> En knallert 40 ??.

Eller måske Lupo 3L?

> Ford Mondeo 2,5 V6
> www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=16442

Nice - men en let sænkning tilført skørtesættet
gør bare SÅ meget ved bilens udtryk, IMO. Især
frontskørtet med 4 små runde tåge-/fjernlygter
samt bagskørtet med udstødningsrør i hver side er flot

Fra : Martin Vollert

Dato : 07-11-04 20:55

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> wrote in message news:cmlkml$3fm$1@news.cybercity.dk...
> "Martin Vollert" <sæt mit fornavn foran.@plakaten.dk> skrev i en meddelelse

> Eller måske Lupo 3L?

Njja det tror jeg så ikke på

> Nice - men en let sænkning tilført skørtesættet
> gør bare SÅ meget ved bilens udtryk, IMO. Især
> frontskørtet med 4 små runde tåge-/fjernlygter
> samt bagskørtet med udstødningsrør i hver side er flot

Ja det er en lækker nok vogn, men de forskellige ting koster
jo penge såå det må komme lidt hen af vejen.

--
Hilsen Martin.

Ford Mondeo 2,5 V6
Ford klub Danmark Medl:2113.

Fra : BJ

Dato : 08-11-04 18:29

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jep - garagens indhold er realiseret.
> Alle mine biler - fra Alfa til Omega - er væk!

Firmapotte..?

Bjørn Jørvad

Fra : Mogens

Dato : 08-11-04 21:15

> Firmapotte..?

Ud af 100 ansatte er der 6 firmabiler.
Folk lægger selv bil til og får kørepenge, fordi
det er en bedre økonomisk idé. Man skal hos os
selv betale benzinen i udlandet under ferie og
lignende, hvis man har en firmabil !

Fra : BJ

Dato : 08-11-04 21:44

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Ud af 100 ansatte er der 6 firmabiler.

Hmm .... hvad ager du så i/på for tiden..?

Bjørn Jørvad

Fra : Mogens

Dato : 08-11-04 22:12

> Hmm .... hvad ager du så i/på for tiden..?

Jeg har min cykel :)
Desuden låner jeg sønnernes biler (VW Polo og BMW 323i).
Fra arbejde kørte jeg med en kollega

Imorgen tager jeg toget - til Århus

/Mogens

Fra : Ukendt

Dato : 08-11-04 22:32

> [...]
>
> Jeg har min cykel :)
> Desuden låner jeg sønnernes biler (VW Polo og BMW 323i).

Øj, man får helt medlidenhed med dig
Husker selv jeg var uden bil en hel måned, det var et af de lange sorte
kapitler i mit liv........cykle i sådan et møgvejr som det ofte er på denne
årstid.

--
Tom

Fra : Mogens

Dato : 08-11-04 22:42

> Øj, man får helt medlidenhed med dig

He, he - blev moppet gevaldigt af mine medarbejdere idag...

> Husker selv jeg var uden bil en hel måned, det var et af de lange sorte
> kapitler i mit liv........cykle i sådan et møgvejr som det ofte er på
denne
> årstid.

Jow jow - men man har jo "lov til" at ta' en taxa, hvis det er...

Fra : BJ

Dato : 08-11-04 22:42

> [...]

KLIP

> Jeg har min cykel :)
> Desuden låner jeg sønnernes biler (VW Polo og BMW 323i).

Ihh dog, du er jo blevet helt miljøbevidst..

Bjørn Jørvad

Fra : Mogens

Dato : 08-11-04 22:47

> Ihh dog, du er jo blevet helt miljøbevidst..

For en kort stund, måake...

Fra : Henrik B.

Dato : 08-11-04 23:06

"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> Ihh dog, du er jo blevet helt miljøbevidst..

Det kommer da helt an på om han tager et af de gamle MR-tog. De kører på en
dispensation p.g.a. forurening (Typisk staten).

--
M.v.h.
-----------------------------

Fra : Mogens

Dato : 08-11-04 23:30

> Det kommer da helt an på om han tager et af de gamle MR-tog.

Nix - jeg tager et lyntog.
Mindre kan ikke gøre det

Fra : Henrik B.

Dato : 08-11-04 23:52

> Nix - jeg tager et lyntog.
> Mindre kan ikke gøre det

1'ste...

--
M.v.h.
-----------------------------

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 09-11-04 20:36

> Det kommer da helt an på om han tager et af de gamle MR-tog. De kører på
> en dispensation p.g.a. forurening (Typisk staten).

En MR'er fra Kjøwenhawnstrup til moderlandet?
Den har jeg ikke hørt om endnu.

Hvordan er IC3 med mht forurening?
Synes ofte det ser lidt sort ud for dem.

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet

Fra : Henrik B.

Dato : 09-11-04 22:19

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> En MR'er fra Kjøwenhawnstrup til moderlandet?
> Den har jeg ikke hørt om endnu.

Det er tidligere set ske....

> Hvordan er IC3 med mht forurening?
> Synes ofte det ser lidt sort ud for dem.

De er generelt ved at være lidt slidte i motorerne. Men de
opgraderes/renoveres efterhånden. Mener også at de skal udskiftes fra de
nuværende 400 Hestes til 500 hestes maskiner. (Der er 4 stk. 400 Hk
lastbil-motorer i hvert IC3-sæt).

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Mogens

Dato : 09-11-04 23:50

> Det er tidligere set ske....

Men det sker ikke!

> De er generelt ved at være lidt slidte i motorerne.

Det sæt jeg sad i på vej derover, osede værre end
en Scania Vabis 76 gjorde i gamle dage
(motorfejl)

> (Der er 4 stk. 400 Hk lastbil-motorer i hvert IC3-sæt)

....af typen M.A.N.

/Mogens
ej med tog den anden vej

Fra : BJ

Dato : 10-11-04 00:17

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> ej med tog den anden vej

Lad høre..?

Bjørn Jørvad

Fra : Henrik B.

Dato : 10-11-04 00:26

> Lad høre..?

Heh, heh.......Can you speak american.......big block.......I say no
more....well, perhaps gurgle, gurgle, gurgle..

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Peter Weis

Dato : 09-11-04 15:28

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> wrote:

> Imorgen tager jeg toget - til Århus
>
> /Mogens

Du glemte efternavnet, Bahnsen.

mvh
Peter

Fra : Peter Weis

Dato : 09-11-04 07:23

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> wrote:

> Jep - garagens indhold er realiseret.
> Alle mine biler - fra Alfa til Omega - er væk!

Jeg synes da stadigvæk der er en Omega til salg på
http://opel.transpotech.dk/.

mvh
Peter

Fra : Mogens

Dato : 09-11-04 07:38

"Peter Weis" <p.weis@email.dk..slet> skrev i en meddelelse

> Jeg synes da stadigvæk der er en Omega til salg på

Webmasteren har for meget om ørerne :)

Fra : Henrik B.

Dato : 09-11-04 14:09

"Peter Weis" <p.weis@email.dk..slet> skrev i en meddelelse

> Jeg synes da stadigvæk der er en Omega til salg på
> http://opel.transpotech.dk/.

Læste lige annoncen......*ROFL*.....der er sgu smurt tykt på.... )

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Brian

Dato : 09-11-04 17:49

Hejsa

Henrik B. skrev:

> Læste lige annoncen......*ROFL*.....der er sgu smurt tykt på.... )

Njaa... sådan en Opel er jo noget andet end et bi-produkt fra en
svensk traktorfabrik

/Brian

Fra : BJ

Dato : 09-11-04 17:58

"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Njaa... sådan en Opel er jo noget andet end et bi-produkt fra en
> svensk traktorfabrik

....og jeg som troede at SAAB stod for "Svenska Aeroplan AB" og blev
grundlagt som en fabrik for militærfly........

Der kan man bare se..

Bjørn Jørvad

Fra : Brian

Dato : 09-11-04 18:39

Hejsa

BJ skrev:

> ...og jeg som troede at SAAB stod for "Svenska Aeroplan AB" og blev
> grundlagt som en fabrik for militærfly........

En mindre detalje....

> Der kan man bare se..

Så lærte du også lidt idag

/Brian

Fra : BJ

Dato : 09-11-04 18:41

"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> En mindre detalje....

> Så lærte du også lidt idag

Jep, jeg har altid ment, det var en værre papflyver, men nu skal jeg jo mene
traktor..

Bjørn Jørvad

Fra : Henrik B.

Dato : 09-11-04 22:20

> Jep, jeg har altid ment, det var en værre papflyver, men nu skal jeg jo
> mene traktor..

Jep, papflyver udstyret med en motor fra "Volvo Flygmotor".

Traktor....hmmm, troede at det var Valmet (Volvo) der var "begavet" med
dem...

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Cosworth POWER

Dato : 09-11-04 21:29

> Læste lige annoncen......*ROFL*.....der er sgu smurt tykt på.... )

Hvor???

Fra : Henrik B.

Dato : 09-11-04 22:21

> Hvor???

Hér f.eks.:
"...hvilket skyldes bilens Dual Ram system, der sørger for en optimal motor-
og brændstofstyring under alle forhold."

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : BJ

Dato : 09-11-04 22:25

KLIP

> Hér f.eks.:
> "...hvilket skyldes bilens Dual Ram system, der sørger for en optimal
> motor- og brændstofstyring under alle forhold."

Så'en her virker kalorius:

http://www.senator-monza.de/info54.htm

Bjørn Jørvad

Fra : Henrik B.

Dato : 09-11-04 22:39

> Så'en her virker kalorius:
>
> http://www.senator-monza.de/info54.htm

I know. Men derfra og så til "Optimal styring af motor og brændstofstyring",
er der laaaaaangt. Det er ikke andet end en gang luft.

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : BJ

Dato : 09-11-04 22:44

KLIP

> I know. Men derfra og så til "Optimal styring af motor og
> brændstofstyring", er der laaaaaangt. Det er ikke andet end en gang luft.

... nu ikke så grov.

Bjørn Jørvad

Fra : Jan W Nielsen

Dato : 09-11-04 22:45

> "...hvilket skyldes bilens Dual Ram system, der sørger for en optimal
motor-
> og brændstofstyring under alle forhold."

Jeg ved godt, at det er omdiskuteret - men jeg tror egentlig, at Omegaen har
et ret flot brændstofforbrug ved det, som den er bygget til - 200 km/t på
den tyske Autobahn.

Faktisk tror jeg ikke, der er mange biler med den topspeed, der har samme
brændstoføkonomi ved høj hastighed.

Gad vide om det ikke er det, som Thomas mener..?

Det samme gælder min egen Opel Vectra - der jo godt nok ikke har Dual Ram.

/Jan W Níelsen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 09-11-04 23:36

> Gad vide om det ikke er det, som Thomas mener..?

Præcist - du finder få biler m. en 3 liters motor som kører 10-11 kml,
hvorfor teksten ikke blot er salggas som Henrik skriver!!!!

Fra : Henrik B.

Dato : 09-11-04 23:47

> Præcist - du finder få biler m. en 3 liters motor som kører 10-11 kml,
> hvorfor teksten ikke blot er salggas som Henrik skriver!!!!

Jeg anfægter skam ikke brændsofforbruget. Mere glorificeringen af
DualRAM-systemet og dets præcisebrændstof- og motorstyring.

--
M.v.h.
------------------------------

Fra : Mogens

Dato : 09-11-04 23:47

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev i en meddelelse

> Præcist - du finder få biler m. en 3 liters motor som kører 10-11 kml,
> hvorfor teksten ikke blot er salggas som Henrik skriver!!!!

Nemlig ja!

Under de sidste dages undersøgelse vedr. at finde
en ny bil til junior jvf. topic (!), kørte bilen knap 13 km/l
(ej motorvej men div. sogneveje)

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 08-11-04 22:30

> [...]
> Det blev en '83 BMW 323i og den kører knaldham-
> rende godt - motorlyden er et helt kapitel for sig :)

Årh... Da jeg boede i Ikast, kendte jeg en der havde sådan en som I lige har
købt. FABELAGTIG motorlyd. - Og den var tilmed ret kvik.

-M
'93 Sierra GLX

Fra : Mogens

Dato : 08-11-04 22:43

"Morten Lorenzen" <MortenLorenzenSPAM@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Årh... Da jeg boede i Ikast, kendte jeg en der havde sådan en som I lige
har
> købt. FABELAGTIG motorlyd. - Og den var tilmed ret kvik.

Jep - den når et stykke op af døren på
en Alfa V6 24V. Men også kun et stykke

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 08-11-04 22:47

> Jep - den når et stykke op af døren på
> en Alfa V6 24V. Men også kun et stykke

Jojo, den lyder skam også godt. - Men i weekenden har jeg hørt en nyere
Aston Martin V12 få lidt pedal, det slår _meget_ at det jeg har hørt indtil
nu... :)

-M

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 09-11-04 21:07

Morten Lorenzen wrote:

> Jojo, den lyder skam også godt. - Men i weekenden har jeg hørt en nyere
> Aston Martin V12 få lidt pedal, det slår _meget_ at det jeg har hørt indtil
> nu... :)

I Bella Centret hørte jeg også sådan en blive startet og få nogle
omdrejninger.. Desværre kunne de ikke lokkes til at gøre det samme
med den GT40 der holdt et par meter derfra, jeg er ellers ret
overbevist om at sådan et bæst uden lydpotter fyret af i en hal
ville lyde ret godt..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 10-11-04 22:53

"Thomas Strandtoft" <thomas@carftp.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> med den GT40 der holdt et par meter derfra, jeg er ellers ret
> overbevist om at sådan et bæst uden lydpotter fyret af i en hal

Det havde ellers været toppen... :)
Har et par gamle bilklip af en GT40 hvis du er interesseret?

-M

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 11-11-04 05:55

Morten Lorenzen wrote:

> Det havde ellers været toppen... :)

Det havde været stort!

> Har et par gamle bilklip af en GT40 hvis du er interesseret?

Always!

--
Hygge..
Thomas

Fra : Morten Lorenzen

Dato : 11-11-04 17:26

> Always!

Se DBM. :)

-M

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 11-11-04 20:43

Morten Lorenzen wrote:

> Se DBM. :)

Både set og besvaret, takker for indsatsen..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Mogens

Dato : 15-11-04 18:40

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Så fik vi langt om længe handlet en bil til junior.
> Det blev en '83 BMW 323i og den kører knaldham-
> rende godt

....men hold kæææft den er levende med bagenden.
Der skal INTET til før den skrider!

Man bør nok have "noget" i bagagerummet til vinter...

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 15-11-04 19:27

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev :

>...men hold kæææft den er levende med bagenden.
>Der skal INTET til før den skrider!

Det kan da vel ikke komme helt (okay......) bag på dig ?

>Man bør nok have "noget" i bagagerummet til vinter...

Det skal du *nok* også tænke på med brumbassen ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Mogens

Dato : 15-11-04 19:44

> Det kan da vel ikke komme helt (okay......) bag på dig ?

Næh, men SÅ levende, som junior nævner det,
er alligevel lidt foruroligende...

> Det skal du *nok* også tænke på med brumbassen ;)

Tja' - nu ser vi. Den er jo udstyret med antispin...

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 15-11-04 20:53

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev :

>Tja' - nu ser vi. Den er jo udstyret med antispin...

det hjælper da fedt hvis rumpen slipper i et sving ;)

antispin, eller andre sjove påhit, kan jo ikke bøje naturlovene

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Mogens

Dato : 15-11-04 21:20

> det hjælper da fedt hvis rumpen slipper i et sving ;)
> antispin, eller andre sjove påhit, kan jo ikke bøje naturlovene

Det var ment i al almindelighed...