Køb af 2-vejs alarm
Fra : Jacob

Dato : 26-10-04 20:08

Nogle der kan anbefale en god 2-vejs alarm til rimelige penge? Gerne link!

/Jacob

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:217.157.130.157)

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-04 21:08

"Jacob" <jaxd@sol.dk> skrev i en meddelelse
> Nogle der kan anbefale en god 2-vejs alarm til rimelige penge? Gerne link!

www.ebay.com Jeg købte min i USA til ca. 1000 Kr incl. det hele.

Den virker stadig 1½ år efter

Bare søg på "Pager" så finder du nok noget

--
Tom

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 27-10-04 05:11

Jacob telepaterede følgende til sin PC:
> Nogle der kan anbefale en god 2-vejs alarm til rimelige penge? Gerne
> link!

Hvad er rimeligt?
http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=001-001-03181610
http://www.cf-offroad.dk/alarm/lea_825.htm

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Aksel

Dato : 27-10-04 22:05

meddelelse news:417f1fd6$0$18203$14726298@news.sunsite.dk...
> Jacob telepaterede følgende til sin PC:
>
> Hvad er rimeligt?
> http://www.uniq-import.dk/produkter/?v=001-001-03181610
> http://www.cf-offroad.dk/alarm/lea_825.htm
>

> --
> Mvh. Morten Fruergaard
> www.CF-OFFROAD.DK - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
> 2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...
> Nu også dæk til personvogne... www.cf-offroad.dk:4567/index.php/

De to typer der linkes til har ikke 3 kreds startspærre, det kræver
forsikringen normalt for at give rabat.

Hilsen Aksel

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-10-04 06:30

Aksel telepaterede følgende til sin PC:
> De to typer der linkes til har ikke 3 kreds startspærre, det kræver
> forsikringen normalt for at give rabat.

Det er vist de færreste forsikringsselskaber der giver rabet pga.
startspærre.
Enten _kræver_ de det, eller også er de ligeglade...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 08:48

"Morten Fruergaard" <mailto:mit fornavn @ mit efternavn . com> skrev i en
meddelelse
"Re: Køb af 2-vejs alarm"

> [...]
> www.CF-OFFROAD.DK - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
> 2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...

Man kan jo bare jo bare lade være med at tilslutte den startspærre som medfølger
og bruge den orginale istedet! (Hvis man har sådan en!)

Jeg valgte Lea 721!

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-10-04 09:12

Jacob telepaterede følgende til sin PC:
> Man kan jo bare jo bare lade være med at tilslutte den startspærre
> som medfølger og bruge den orginale istedet! (Hvis man har sådan en!)
>
> Jeg valgte Lea 721!

Også jeg. Den har jeg 3 af...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 28-10-04 09:17

> [...]

> www.CF-OFFROAD.DK - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
> 2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...

OK! :)
Og den virker bare som den skal? Hvor langt rækker pageren?

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 28-10-04 10:25

Jacob telepaterede følgende til sin PC:
> OK! :)
> Og den virker bare som den skal? Hvor langt rækker pageren?

Den virker helt OK.
Jeg har ikke testet pagerens rækkevidde, men pænt langt..

--
Mvh. Morten Fruergaard