Toyota Yaris - gør-det-selv bog
Fra : sbc

Dato : 26-10-04 19:45

HEJ
Er der nogen der kan sige mig hvor jeg finder en sådan.
Hilsen Søren

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 26-10-04 20:30

"sbc" <sbcellis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> HEJ
> Er der nogen der kan sige mig hvor jeg finder en sådan.
> Hilsen Søren

Du kan sagtens bygge noget der kommer til at ligne, men du får den aldrig
til at sige wruummm!
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-04 21:07

"sbc" <sbcellis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> HEJ
> Er der nogen der kan sige mig hvor jeg finder en sådan.

Dem findes ikke men i flg. Køsters motorboghandel så regner de med at den
kommer om ca 6 mdr.
Vi er skrevet op til en

--
Tom

Fra : Ove Jakobsen

Dato : 26-10-04 21:18

sbc wrote:
> HEJ
> Er der nogen der kan sige mig hvor jeg finder en sådan.
> Hilsen Søren
Hvorfor ???
Den er jo 112% iorden fra fabrikken-)

MVH Ove

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-04 21:22

"Ove Jakobsen" <ovejakobsen@mailDOTdk> skrev i en meddelelse
> Hvorfor ???
> Den er jo 112% iorden fra fabrikken-)

Den skal da have skiftet viskerblade ved det store service

--
Tom