Motor - Olietryk lampe lyser (igen efter e~
Fra : Jacob

Dato : 26-10-04 18:31

Hej i morges begyndte min Motor - Olietryks lampe at lyse da jeg havde kørt tyve
meter, det gjorde den også for 1 uge siden, men har ikke gjort det i mellemtiden.
Hvad kan der være galt, siden der går en uge mellem fejl meldingerne?

/Jacob

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:217.157.130.157)

Fra : Zemich

Dato : 26-10-04 19:55

"Jacob" <jaxd@sol.dk> wrote in message
> [...]
mellemtiden.
> Hvad kan der være galt, siden der går en uge mellem fejl meldingerne?

Tja en mulighed kunne være at du ikke har kørt i bilen en uge? ;)
Ej fortæl lidt om hvor meget du bruger den det tror jeg vil hjælpe lidt. :)

Mvh Tommy

Fra : Ukendt

Dato : 26-10-04 20:04

:)
Bilen kører dagligt, dog ikke vildt mange KM. Det er forresten en Polo 6N fra 98!

/Jacob

"Re: Motor - Olietryk lampe lyser (igen efter en uge)"

Fra : Claus Nygaard-Peders~

Dato : 26-10-04 20:12

"Jacob" <jaxd@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
mellemtiden.
> Hvad kan der være galt, siden der går en uge mellem fejl meldingerne?

Måske en periodisk fejl i olietryksensoren!

Mvh
Claus

Fra : TG4600

Dato : 27-10-04 11:07

> [...]
mellemtiden.
> Hvad kan der være galt, siden der går en uge mellem fejl meldingerne?

Og du har naturligvis checket oliestand?
Hvorlænge lyser lampen? Er det kortvarigt eller til genstart af motor
eller??

Du må nok ud med lidt mere info.

/TG

Fra : Ukendt

Dato : 27-10-04 19:34

"TG4600" <mailto:no @ where . dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Og du har naturligvis checket oliestand?
> Hvorlænge lyser lampen? Er det kortvarigt eller til genstart af motor

Olie er chekket, men skifter den i morgen. Lampen lyser til genstart! Men den har
hidtil kun lyst om morgenen når det har været koldt!

Fra : Lars

Dato : 27-10-04 21:58

<Jacob> skrev i en meddelelse

> [...]
> den har
> hidtil kun lyst om morgenen når det har været koldt!

Måske du også skulle skifte olie filter, da det tyder på stort trykfald ved
kold olie.

--
Venlig Hilsen
Lars Funder