Cobra alarm - hjælp søges til reset af nøg~
Fra : Lars Palm

Dato : 26-10-04 18:29

Jeg har skiftet batteri i fjernkontrollen til min Cobra alarm model 7777 fra
Delta Electronics, og bagefter fungerede fjernkontrollen med automatisk
onedlukning af døre ikke. Jeg har 2 stk. fjernkontroller og den anden
fungerer stadig perfekt.

Værkstedet (Skoda/WV) meddelte, da de skiftede batteriet, at så skulle bilen
på værksted.
Det havde jeg ikke tid (og råd) til, så jeg lod mig nøje med den ene nøgle.
(Jeg kan stadig låse dørene op og bilen kan stadig starte.)

Min svigersøn har samme system. Han havde også lige skiftet batteri i den
ene nøgle!
Også hans fjernkontrol duer ikke mere.

Så var det, at jeg fik at vide af en mekaniker, at man blot skulle trykke på
fjernkontrollen samtidig med, at man trykkede på alarm-enheden.
Helt præcist hvordan kunne han dog ikke huske.

Beskrivelse udbedes.

Hilsen Lars - Frederiksberg

Fra : Mads Stetter

Dato : 26-10-04 19:08

Lars Palm wrote:
> Jeg har skiftet batteri i fjernkontrollen til min Cobra alarm model
> 7777 fra Delta Electronics, og bagefter fungerede fjernkontrollen med
> automatisk onedlukning af døre ikke. Hilsen Lars - Frederiksberg

For det første... Model nr. 7777 er blot nr. på håndsenderen. Modelnr. på
alarmen finder du på selve enheden!

Nå, til sagen

a) Tryk på begge knapper på fjernbetjeningen indtil dioden slukker. Slip
knapperne.
b) Tryk på knap A nær bilen for at genskabe kontakt mellem alarm og
fjernbetjening.
c) Tryk igen på knap A for at fjernbetjeningen fungerer igen!

Det er hvad der står i min brugsanvisning

Håber du kan bruge det til noget!?

MVH Mads Stetter

Fra : Lars Palm

Dato : 26-10-04 20:52

Respekt til Mads

Hvad skal man med en brugsanvisning, når der findes newgroups.

Det lykkedes i andet forsøg.
Jeg skulle lige opdage, at det var den lille røde diode på håndsender, der
skulle lyse;)
Knap A var den store knap på min håndsender.

Tusind tak for hjælpen - Lars