Efterlysning : Fjernbetjening
Fra : Work all day

Dato : 26-10-04 15:37

Hej

Jeg mangler en fjernbetjening af R8 :
http://www.sikura.net/Copia%20di%20CD%20TEK/index_eng.htm

Fjernbetjeningen SKAL være med rød lampe. ( Det har noget med årgangen at
gøre )

Kim - Odense
info @ 5270.dk

Fra : Morten Pedersen

Dato : 26-10-04 20:58

"Work all day" <No@mail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> http://www.sikura.net/Copia%20di%20CD%20TEK/index_eng.htm
>
> Fjernbetjeningen SKAL være med rød lampe. ( Det har noget med årgangen at

Hejsa Kim jeg mener at kunne huske at de har haft sikura alarmer ved FTZ (da
de hed FAU) i odense mener nummeret er 63172717... prøv at ringe og
spørge.... det kan være at de stadig har noget liggende.. eller måske kan de
skaffe det.... jeg have en sikura i den gamle Fiesta jeg havde.... den købte
jeg hos dem, og den havde også den type remote...

Held og lykke

Morten