Søge funktion
Fra : Lasse

Dato : 26-10-04 14:28

Jeg har tidligere læst at man kan bruge en søge funktion her.. Det skal lige
siges at jeg bruger outlook til at læse denne nyhedstingest med.. Kan jeg
bruge noget søge funktion her, eller bruger i andre en hjemmeside ????

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 26-10-04 14:31

http://groups.google.dk/groups?hl=da&lr=&group=dk.fritid.bil

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 26-10-04 14:35

"Lasse" <lasse@postbilen.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> siges at jeg bruger outlook til at læse denne nyhedstingest med.. Kan jeg
> bruge noget søge funktion her, eller bruger i andre en hjemmeside ????

Outlook kan ikke vise nyhedsgrupper, det kan derimod Outlook Express. Hvis
det er Outlook Express du bruger, så kan du søge ved at vælge Rediger -> Søg
efter.

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam

Fra : Lasse

Dato : 26-10-04 15:26

Mange takker begge 2

Fra : LL

Dato : 26-10-04 15:38

> Outlook kan ikke vise nyhedsgrupper,

Jo det kan den godt - jeg kan ikke huske hvordan man gør, men husker at det
er noget kryptisk, men det lader sig gøre. Har bl .a. sat min fars computer
op til nyhedsgrupper med Outlook.

Lenn

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 27-10-04 07:52

"LL" <lenn@XXXwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
det
> er noget kryptisk, men det lader sig gøre. Har bl .a. sat min fars

Ok - er det med et 3. parts produkt eller ligger det indbygget og godt gemt
af vejen i Outlook?

Fra : LL

Dato : 27-10-04 08:07

> det
> computer
>
> Ok - er det med et 3. parts produkt eller ligger det indbygget og godt
> gemt
> af vejen i Outlook?

Den er godt gemt af vejen - jeg skal lige se om jeg ikke kan finde vejen til
Nyheder i Outlook og smide den her ind...

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 27-10-04 08:19

"LL" <lenn@XXXwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Den er godt gemt af vejen - jeg skal lige se om jeg ikke kan finde vejen
til
> Nyheder i Outlook og smide den her ind...

Takker

Fra : LL

Dato : 27-10-04 08:19

Hej .°o.O Thomas O.o°.

Så er jeg her igen, med en løsning (skulle lige have sat kærestens computer
op til Nyheder, hun bruger nemlig Outlook).
Åbn Outlook som sædvanligt. I værktøjslinien vælges "Vis" --> "Gå til" -->
"Nyheder"... Så skulle der gerne åbnes et Outlook Express lignende program
der kun er lavet til at vise nyheder med. Selvfølgelig skal man lige oprette
konto og alt det der, men det virker og kan lade sig gøre både med og uden
Express...

Lenn Lauridsen

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 27-10-04 10:43

> [...]
oprette
> konto og alt det der, men det virker og kan lade sig gøre både med og uden

Hmm... må være en anden version af Outlook du sidder med - her sidder jeg
med version 2003 og der er ikke et punkt der hedder "Gå til" i "Vis" menuen

Men tak for hjælpen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 27-10-04 21:08

MIn Outlook 2000 har den med
Flemming Jacobsen

Fra : .°o.O Thomas O.o°.

Dato : 28-10-04 08:00

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse
> MIn Outlook 2000 har den med

Hmm... det er åbenbart ikke alt der forbedres i nye versioner...

--
MVH Thomas
http://www.pudekamp.dk - live webcam
Lej GRATIS alle de DVD film du vil i 14 dage - www.digitarian.dk - gavekode: