fjernelse af lim/klister på lak
Fra : Ib Nielsen

Dato : 25-10-04 15:01

Jeg er i den uheldige situation at min Audi er blevet voldet på. Det vil
sige at der er nogle (idioter) der har fjernet emblemet på min bagsmæk. Nu
sidder der så en masse lim/klister der skal af for at jeg kan sætte et nyt
på. Jeg har fået anbefalet at jeg skal bruge rensebenzin. Hvad siger folk
inde i gruppen til det? Har I nogle bedre forslag? Hvis det har noget at
sige er det en Agatgrå metal.

Venlig hilsen
Ib

Fra : Janner

Dato : 25-10-04 15:06

Fra : Ib Nielsen

Dato : 25-10-04 15:46

"Janner" <jan@nospam_spørg_efter_rigtig_adresse.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Ok, men hvad med bagefter? Det skal jo være helt fedtfrit når jeg sætter det
nye emblem på.

Fra : Brizz

Dato : 25-10-04 16:24

> Ok, men hvad med bagefter? Det skal jo være helt fedtfrit når jeg sætter
det
> nye emblem på.

Sprit eller rensebenzin er fint til det sidste...
Har selv brugt en varmepistol og sprit også polering bagefter da jeg ikke
ønskede emblemer på min VW

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Allan Bojesen

Dato : 25-10-04 22:21

Brizz wrote:
> Sprit eller rensebenzin er fint til det sidste...
> Har selv brugt en varmepistol og sprit også polering bagefter da jeg
> ikke ønskede emblemer på min VW

Endnu bedre er lampeolie og en blød klud.

Allan Bojesen