VW i Randers - Er de bedre?
Fra : Jacob Jorvang

Dato : 24-10-04 23:31

Hejsa NG,

Ifølge VW.dk er Jydsk Automobil Centrum A/S i Randers årets forhandler.
Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer med dem? Jeg har læst et
par gode referencer i gamle posts, men vil gerne have det underbygget lidt.

Nu har jeg jo efterhånden fået tudet ørende fulde af hvor ringe VW
forhandlerne, og specielt SMC, er. Jeg bor i Århus og har besøgt SMC i
både Risskov og Viby, hvor jeg kun har fået god behandling. Godtnok har
jeg ikke købt noget der endnu, og meget kan jo ændre sig efter pengene er
trukket, så jeg tager nu formaningerne alvorligt alligevel. Man skal
dælme være forsigtig når man køber bil, hvis man ikke vil fuckes
totalt.

På forhånd tak,
--
Jacob

Fra : Steen F.

Dato : 25-10-04 03:38

Jacob Jorvang wrote:
> Ifølge VW.dk er Jydsk Automobil Centrum A/S i Randers årets
> forhandler.

Hmm, det var de også sidste år! Det må være en fejl.

> Er der nogen som har gode/dårlige erfaringer med dem? Jeg har læst et
> par gode referencer i gamle posts, men vil gerne have det underbygget
> lidt.

God service deroppe. Jeg fik da en prøvetur i en VW Passat V6 TDi aut. til
550.000 kr. (eller hvad sådan en fætter nu koster) der stod i udstillingen,
blot fordi jeg var lidt interesseret i at afprøve Tiptronic gearet i en Golf
som de ikke havde hjemme.

> [...]
> efter pengene er trukket, så jeg tager nu formaningerne alvorligt
> alligevel. Man skal dælme være forsigtig når man køber bil, hvis man

Er enig i den dårlige service hos SMC.
Ellers prøv VW i Fredericia (Autogården). Og spørg efter Lars. Jeg har fået
en ekstrem fin behandling dernede af førnævnte sælger.

/Steen

Fra : Henrik B.

Dato : 25-10-04 10:47

"Steen F." <steen.kolding@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Ellers prøv VW i Fredericia (Autogården). Og spørg efter Lars. Jeg har
> fået en ekstrem fin behandling dernede af førnævnte sælger.

Så har du været heldig, for hér i Fredericia er de absolut lige så arrogante
som de andre steder jeg har været...

--
M.v.h.