Inspiration stillinger m.m.
Fra : Jackster

Dato : 15-05-01 11:36

Hej Dss

Jeg kunne godt tænke mig nogle links til lidt inspiration omkring
stillinger, zoner m.m

Håber i kender til nogle gode steder.

Det må gerne være steder hvor min kæreste kommer i centrum.

/WhatToDo

Fra : Brian Olsen

Dato : 15-05-01 12:05

> Jeg kunne godt tænke mig nogle links til lidt inspiration omkring
> stillinger, zoner m.m
gode steder.

http://www.very-koi.net/projects.htm

en stak sex-toturials, rimelig intresant
om der er egentlige stillinger ved jeg ik!

Fra : *DrømmeFyren*

Dato : 15-05-01 13:24

"Jackster" <!nygade33!@mail.dk> wrote in message
> [...]
> stillinger, zoner m.m
>
> Håber i kender til nogle gode steder.
>
> Det må gerne være steder hvor min kæreste kommer i centrum.

Det havde jo fx ikke været dårligt, hvis man hvidste hvilket køn du og din
kæreste er...

/Henning

---
Wanna make money?? Click here:
http://www.desktopdollars.com/gateway_click.asp?id=Fuxie

Fra : Jackster

Dato : 15-05-01 12:55

> Det havde jo fx ikke været dårligt, hvis man hvidste hvilket køn du og din
> kæreste er...
>
> /Henning

Vi er et hankøn og et lækkert hunkøn!

/Henning, Silkeborg