Rensning af sæder
Fra : Søren Aaholm Møller

Dato : 24-10-04 11:45

Hejsa,

Igår aftes hentede jeg min storebror og hans kæreste fra fest. Jeg skulle
køre dem hjem - og det gjorde jeg så... Men til min gru opdagede jeg at min
brors pige havde kastet op over mine bagsæder. Det lugter ikke særlig godt,
og der er stadig lidt skjolder.

Har fået lov til at sende den til rensning for hendes regning.

Nu er mit spørgsmål så - hvad koster sådan en rensning - og hvor kan man
gøre det henne? (fyn/jylland)... Bor i Svendborg, så det skulle helst ikke
væer på den anden side af jordkloden

// Yoc.

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-04 15:33

"Søren Aaholm Møller" <yocal@60696867.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> gøre det henne? (fyn/jylland)... Bor i Svendborg, så det skulle helst ikke

Det klarer du ved selv at leje en tæpperenser i det nærmeste byggemarkede
eller farvehandler.
Ofte får man tæpperenseren med gratis ved at købe textilrensen i
forretningen.

Det er altså ikke ret svært. Og belaster ikke din bror og hendes piges
økonomi mærkbart

--
/Claus

http://vwfanatic.dk

Fra : Ukendt

Dato : 24-10-04 17:56

> [...]
> gøre det henne? (fyn/jylland)... Bor i Svendborg, så det skulle helst ikke

www.cartec.dk
www.tidycar.dk
www.ditec.dk

Disse tilbyder rensning af sæder/kabine! Jeg kender ikke til prisen, men
kontakt de forhandlere der er omkring dig som du kan se på hjemmesiderne
(også nabobyerne da der kan være rimelig stor prisforskel fra sted til
sted)...