Ssangyong Rexton 2,7 Xdi
Fra : peter wenzel

Dato : 23-10-04 14:26

Jeg har for nylig set omtale af en ny 4x4 der hedder Ssangyong Rexton
2,7 Xdi og har også været inde på www.ssangyongdanmark.dk og læse alt
om den, - jeg har endda også set den "live" ved en Mercedes forhandler
i Nordjylland.

Men er der nogen der kan hjælpe med viden om hvad det er for en slags
bil, er den ok? er den helt ok i design ? Mere viden/erfaring /kritik
ønskes om denne nye 4x4. På forhånd tak.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 23-10-04 15:32

"peter wenzel" <ccc77156@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

er den helt ok i design ? Mere viden/erfaring /kritik
> ønskes om denne nye 4x4.

Har du ikke din egen mening mht. design, eller er du en af dem, som køber
den bil naboen kan lide? ;). Eksakt viden er der nok småt med, eftersom
mærket er helt nyt i DK. .

Fra : Leon Hulstroem \(422~

Dato : 23-10-04 16:55

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.hatessspam@os.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Har du ikke din egen mening mht. design, eller er du en af dem, som køber
> den bil naboen kan lide? ;). Eksakt viden er der nok småt med, eftersom

de kan vel ikke være så dårlige.. de er bygget på ML platform, Mercer til ½
pris

-Leon

---

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 23-10-04 19:04

"Leon Hulstroem (4220)" <LeonSPAMME@fourwinds.dk> skrev i en meddelelse >
> de kan vel ikke være så dårlige.. de er bygget på ML platform, Mercer til
> ½
> pris

My poinet of view, så de er sikkert ikke dårligere end andet på markedet,
jeg ville helt sikkerert se nærmere.

Fra : Rasmus

Dato : 23-10-04 17:50

> [...]
>
> Har du ikke din egen mening mht. design, eller er du en af dem, som køber
> den bil naboen kan lide? ;). Eksakt viden er der nok småt med, eftersom

Øhh nej, jeg så deres musso 4x4 her i dk for 4 år siden. forhandlet på
lolland !! Så de er ikke nye i herhjemme.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 23-10-04 18:59

"Rasmus" <r_w_o@FJERNtdcspace.dk> skrev i en meddelelse
Så de er ikke nye i herhjemme.

Hvor mange er ind reg.?.

Fra : peter wenzel

Dato : 23-10-04 19:46

"Jørgen M. Rasmussen" <j.m.rasmussen.hatessspam@os.dk> wrote in message news:<417a6b37$0$160$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
>
> Har du ikke din egen mening mht. design, eller er du en af dem, som køber
> den bil naboen kan lide? ;). Eksakt viden er der nok småt med, eftersom

øh..Har jeg spurgt om det? Hvorfor skriver du i det hele taget her
hvis du ikke har noget at bidrage med? Hvis du har et konkret bud på
et par af de ting jeg efterlyser så er du iøvrigt velkommen igen

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 24-10-04 05:50

> øh..Har jeg spurgt om det?

Ja.

Hvis du har et konkret bud på
> et par af de ting jeg efterlyser så er du iøvrigt velkommen igen

Som jeg skrev, er det nok småt med den praktiske erfaring her i DK. . Men
nogen skal jo få den, så vi venter spændt imens ;).

Fra : Kim Kristensen

Dato : 24-10-04 15:21

> [...]
> bil, er den ok? er den helt ok i design ? Mere viden/erfaring /kritik
> ønskes om denne nye 4x4. På forhånd tak.

Der er en test fra 2002 af en Rexton 2,9 her, den motor er tilsyneladende
ikke på det danske program eller også er den udgået:

http://www.dinside.no/php/art.php?id=33172

Jeg forsøgte at sende den svenske maskinskaderapport som pdf-fil til
dk.binaer.motor, men uden held. Prøv at finde den med Google det er let
(bare søg på maskinskaderapport så er det link nr. fire), der er SsangYong
også med.

Med venlig hilsen Kim

Fra : peter wenzel

Dato : 24-10-04 21:54

"Kim Kristensen" <kim01@kristen_nospam_sen.tdcadsl.dk> wrote in message news:<417bba42$0$243$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>...
> [...]
> (bare søg på maskinskaderapport så er det link nr. fire), der er SsangYong

Hej Kim

Tak for meget spændende læsning, kan se at der en del begejstring for
Rexton, men har taget både +/- med. Pdf filen du omtaler om
maskinskade har jeg her i et laaangt link:

http://www3.lansforsakringar.se/NR/rdonlyres/epkurgrcxt54zytknlxxyekldwlw7gfgft5ec4z3x6usnpmy7gx44x2ksygxwqmeh3ielwm544jv4ydaxha4hy36z6c/maskinskaderapport_ny.pdf

I denne rapport ser det jo desværre ikke helt godt ud for selve mærket
SsangYong, men mon Rexton er ved at komme af med de børnesygdomme som
mærket har..det vides ikke helt, men hvis der findes mere så... -brug
denne Group

Her er 2 Britiske tests med Rexton:
http://www.honestjohn.co.uk/road_tests/?id=137
http://www.tiscali.co.uk/motoring/roadtests/roadtests/section9/925.html