golf efternavne
Fra : Beowulf

Dato : 22-10-04 17:05

Jeg har tit tænk på hvad
de forskellige navne feks Pasadena betyder??

Pasadena
Manhatten
CL
Hvad er forskellige på disse

Mvh B

Fra : Morten Juel

Dato : 22-10-04 17:15

> Jeg har tit tænk på hvad
> de forskellige navne feks Pasadena betyder??

> [...]

det er udstyrs modeller lige som GTI og Fire&ICE <-- som har en FED kabine
!!

Mvh
Morten

Fra : Beowulf

Dato : 22-10-04 17:40

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mvh
> Morten
>
> er der et sted hvor man kan se hvilket udstyr der
er i de forskellige biler ???

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-04 19:50

"Morten Juel" <mp@stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> det er udstyrs modeller lige som GTI og Fire&ICE <-- som har en FED kabine

Ja! hvis man er til lilla og blå :)

/Claus.

Fra : Uffe Ravn

Dato : 22-10-04 21:32

"Claus Petersen" <claus_petersen(SNABELA)stofanet.dk> skrev

> Ja! hvis man er til lilla og blå :)

Den er med andre ord: "Smølf i orden"?

Mvh.

Fra : Rasmus

Dato : 22-10-04 18:51

"Beowulf" <beowulfdk@hotmail.com> wrote in message
> Jeg har tit tænk på hvad
> de forskellige navne feks Pasadena betyder??

> [...]

Jeg kender ikke umiddelbart en oversigt.....

GL modellen er vist den med mest udstyr af standard modellerne. Men de fåes
alle i forskellige konfigurationer.

GTI modellerne har mest udstyr, men der er så igen flere undermodeller af
GTI f.eks Edition og Wolfsburg Edition. GTI´erne fåes også i forskellige
konfigurationer f.eks med el-ruder, soltag, lædersæder, aircondition, varme
i sæder...osv som ikke fremgår af modelbetegnelsen.

mvh
Rasmus

Fra : Mikael Andresen

Dato : 22-10-04 19:04

Vr6 er den der har flest muligheder.. derfra kommer størstedelen af Color
Concept læderkabiner...

Fra : Rasmus

Dato : 22-10-04 19:14

"Mikael Andresen" <mikaelandresenFJERN@FJERNcool.dk> wrote in message
> Vr6 er den der har flest muligheder.. derfra kommer størstedelen af Color
> Concept læderkabiner...

Jeg går ud fra at det er Golf 2´ere han snakker om, Pasadena og Manhatten er
ihvertfald Golf 2 modeller, 3´eren havde kampagne modeller der hed Rollings
Stones, Pink Floyd og lign

mvh
Rasmus

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-04 19:28

On Fri, 22 Oct 2004 18:05:10 +0200, "Beowulf" <beowulfdk@hotmail.com>
wrote:

>Jeg har tit tænk på hvad
>de forskellige navne feks Pasadena betyder??

> [...]
Pasadena og Manhattan er så vidt jeg husker kampagnemodeller fra sen
80'erne eller først i 90'erne. De kan være særdeles veludstyrede eller
også specielt skrabede for at kunne sælges til en attraktiv pris, det
kan et VAG-forum sikkert fortælle en masse mere om. C var vistnok
laveste udstyrsniveau, men der er stor forskel på, om du får fat i en
flådeejermodel eller en privatkøbt. CL var så næste trin (der var
askebæger ikke ekstraudstyr . GL fandtes også, der var ved at være
hvad man med rimelighed kunne forvente i en bil af den årgang (tæt på
GTI uden det sportslige udstyr).
--
Ivan Madsen
Xsara Week-end HDI

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-04 20:05

Det kan ikke lade sig gøre at finde ud af hvad de enkelte modeller har af udstyr
for der findes flere forskellige end du kan forestille dig!!

Da jeg første gang kom til VW Fabrikken i wolfsburg og det er vel ca 20 år siden
nu, blev det oplyst at en Golf 2 på det tidspunkt kunne fås i 5000 varianter!
Så det bliver noget af en bog!

Jes

"golf efternavne"

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:83.72.180.217)

Fra : phk

Dato : 23-10-04 06:29

<Jes> skrev i en meddelelse

> Da jeg første gang kom til VW Fabrikken i wolfsburg og det er vel ca 20 år
> siden
> nu, blev det oplyst at en Golf 2 på det tidspunkt kunne fås i 5000
> varianter!

Var det med www.clubgolf.dk?

De kører stadig påsketure derned - hvert år!

--
Per, Esbjerg