Montering af dæk
Fra : PSG

Dato : 22-10-04 08:56

Hej

Jeg planlægger at købe nye vinterdæk på fx. daekonline.dk. Nogen der kender
en i Roskilde-området der monterer til en fornuftig pris?

PFT
Patick

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-10-04 10:11

PSG telepaterede følgende til sin PC:
> Jeg planlægger at købe nye vinterdæk på fx. daekonline.dk. Nogen der
> kender en i Roskilde-området der monterer til en fornuftig pris?

Jeg gør desværre ikke... Århus er vist ikke i Roskildeområdet...

Tror det er billigst, hvis du kører ud til en lille mekaniker, som har
maskinerne og tilbyder ham nogle jyske dollar...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : John Sahl

Dato : 22-10-04 11:24

Morten Fruergaard wrote:
> Jeg gør desværre ikke... Århus er vist ikke i Roskildeområdet...

Jeg har tidligere brugt den bette biks der ligger lige udenfor
byen på Ringstedvej, lige efter tankstationen på venstre hånd
efter du er kommet ud af byen.

> Tror det er billigst, hvis du kører ud til en lille mekaniker, som har
> maskinerne og tilbyder ham nogle jyske dollar...

Yupz, jyske dollars er vist også slået igennem her ovre

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : PSG

Dato : 22-10-04 15:47

> Jeg har tidligere brugt den bette biks der ligger lige udenfor
> byen på Ringstedvej, lige efter tankstationen på venstre hånd
> efter du er kommet ud af byen.

> Yupz, jyske dollars er vist også slået igennem her ovre

Nå, ja, ham kender jeg godt. Sidst han lavede noget for mig var det med
papirer og det hele, så han er næppe manden

- Patrick

Fra : John Sahl

Dato : 22-10-04 17:54

PSG wrote:
> Nå, ja, ham kender jeg godt. Sidst han lavede noget for mig var det
> med papirer og det hele, så han er næppe manden

Du lignede nok ikke Harry

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 22-10-04 21:11

PSG wrote:

> [...]

Det må jo så være Vulcano du mener.

> Nå, ja, ham kender jeg godt. Sidst han lavede noget for mig var det
> med papirer og det hele, så han er næppe manden

Du skal bare snakke godt for dig hos Niels, så plejer det at kunne lade sig
gøre, men det er rigtigt at han ikke er meget for det.
Alternativt kan du prøve hos Henrik Larsen Biler på Rundageren i Hedehusene,
han er også billig.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 22-10-04 12:00

Morten Fruergaard wrote:
> Tror det er billigst, hvis du kører ud til en lille mekaniker, som har
> maskinerne og tilbyder ham nogle jyske dollar...

Det bliver sagt til Kristian Jensen!!!
http://www.skat.dk/publikationer/udgivelser/fairplay-fokuspaaholdninger/

:P

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 22-10-04 12:07

> Det bliver sagt til Kristian Jensen!!!
> http://www.skat.dk/publikationer/udgivelser/fairplay-fokuspaaholdninger/

Han har jo lige fået ministerbil, så han skal vel ikke selv betale for at få
monteret dæk ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-10-04 13:58

Andreas M. Hansen telepaterede følgende til sin PC:

ROFL

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : TGD

Dato : 22-10-04 14:18

> Han har jo lige fået ministerbil, så han skal vel ikke selv betale for at
> få
> monteret dæk ?

Nej men handler vi for meget med jydske dollars så for han ikke råd til
bredefælge.

Fra : Robert Lanther

Dato : 22-10-04 11:20

"PSG" <psgMYRE@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg planlægger at købe nye vinterdæk på fx. daekonline.dk. Nogen der
> kender
> en i Roskilde-området der monterer til en fornuftig pris?

Ikke i Roskilde men i Taastrup ligger der noget der hedder AHS dækservice -
hvor jeg lige har fået sat min på som også var købt på daekonline.dk, han
tog 90 kr. pr. dæk inklusiv balancering og miljøafgift - hvad den end dækker
over...

Fra : Lars

Dato : 22-10-04 12:34

Hejsa,

"Robert Lanther" <a@a.dk> wrote in message

> tog 90 kr. pr. dæk inklusiv balancering og miljøafgift - hvad den end
dækker
> over...

Miljøafgift.. Afleverede du nogen gamle dæk til ham? Så er det nok dem...

** Lars

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-10-04 15:30

PSG wrote:
> Hej
>
> Jeg planlægger at købe nye vinterdæk på fx. daekonline.dk. Nogen der
> kender en i Roskilde-området der monterer til en fornuftig pris?

Ikke helt roskilde, meen :
http://www.krak.dk/grids/subpages/popupMap01.asp?Tagning=1.1_Fir_Res/LI_Adress&resulttype=FIRMA&resultadr=Vølundsvej%2028
3600%20Frederikssund&resultname=Eriks%20Dækservice&tlf=47383636&x=691456&y=6193576&kunde=&adresse=Vølundsvej%2028&postnr_by=3600%20Frederikssund

vh
Torben