NISSAN Micra... Hjælp Søges
Fra : Morten Pedersen

Dato : 21-10-04 23:36

Konen har købt sig en ny Micra en 2003 model den nye en 5 dørs sag med en
1,2l motor model Visia....

Nu kommer mit spørgsmål så.. jeg har et anhænger træk og et kabel sæt fra
Brink der skal monteres på denne bil er der en der kender en billig
mekaniker på Fyns land helst nær odense... jeg mener ikke en Nissan
forhandler for de ved godt hvad de vil have...

Det samme gælder højtalere i bagdørene på sådan en model... er der en nissan
ekspert der kan sige om det er standart 13cm højtalere eller nogle specielle
og om det er besværligt at pille dørbeklædnigen af selv... som evt også
kender en mekker der kan klare dette i en ruf....

Med venlig hilsen og på forhånd tak

Morten Pedersen

mm27((a)))hotmail.com