Punto
Fra : Aragorn25

Dato : 21-10-04 19:02

Blæseren i kabinen virker ikke, jeg spørger een af mine venner (som har sig
en dejlig mercer) han griner og siger, lorte fiat

Nogen der har eftaringer med blæseren i en punto 1.2S 60 fra 94´`?

Jeg har kigget på sikringen, og den har det fint, hvor kigger man så hen=?

Mvh

Dennis

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-04 19:19

"Aragorn25" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Blæseren i kabinen virker ikke, jeg spørger een af mine venner (som har
> sig en dejlig mercer) han griner og siger, lorte fiat

Lyder som en kyndig bilkender

> Nogen der har eftaringer med blæseren i en punto 1.2S 60 fra 94´`?
>
> Jeg har kigget på sikringen, og den har det fint, hvor kigger man så hen=?

Virker blæseren i stilling MAX?

--
Tom

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 21-10-04 19:28

> Lyder som en kyndig bilkender

> Virker blæseren i stilling MAX?

Tom, det er jo ikke nogen Mondeo, vel

Mvh Jacob
Tullende rundt i en bovlam Ford Mondeo 1,8 - '94.......
Eller en M113 G3, alt efter behov

Fra : Ukendt

Dato : 21-10-04 19:32

"Jacob Bjørn" <jacobkosovo@hotmail.comREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Tom, det er jo ikke nogen Mondeo, vel

Næh men det er samme skod-princip i de fleste biler

--
Tom

Fra : Jacob Bjørn

Dato : 21-10-04 20:07

> "Jacob Bjørn" <jacobkosovo@hotmail.comREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Næh men det er samme skod-princip i de fleste biler

hehe.....så sandt så sandt.....

Fra : phk

Dato : 21-10-04 19:33

> Virker blæseren i stilling MAX?

Det Tom mener er hvis den virker i stilling MAX så er det en modstand i
kontakten der er "gawn".

--
Per, Esbjerg

Fra : Aragorn25

Dato : 21-10-04 21:47

Nej desværee gidder den hellere ikke i max indstilling.
Jeg har skildt fronten på blæserne af, ledningerne sidder fint på. det
irriter mig bare at det ikke virker.
Kan der være flere sikringer?

Ham med merceren siger, blæsrern måske sidder fast, og at det lige skal have
et skub, men hvor sidder blæseren henne?

hmmmm

Fra : Ina og Michael

Dato : 22-10-04 23:19

Blæseren sidder under handskerummet og kan let nås hvis kan lidt yoga.
Dækslet sidder med 3 stjerneskruer og blæsermotoren følger med ud.
hilsen
Michael

Fra : Aragorn25

Dato : 23-10-04 08:06

Hej Michael, 1000 tqak skal du have, endelig et svar jeg kan bruge til noget

Hopper ud og kigger med det samme

Mvh

Dennis

Fra : Ina og Michael

Dato : 23-10-04 21:33

Velbekomme, håber du får skidtet til at virke.

mvh

Fra : TGD

Dato : 21-10-04 22:56

"Aragorn25" <aragorn24@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> Blæseren i kabinen virker ikke, jeg spørger een af mine venner (som har
> sig en dejlig mercer) han griner og siger, lorte fiat

Så kan du jo grine af hans rustdynge