Daekonline
Fra : Gismo

Dato : 20-10-04 21:41

Jeg sidder og er ved at bestille dæk på daekonline.dk
når jeg kommer til betalingen beder de om
kreditkortets mørke hvad er det for noget sludder,
er der nogen der kan fengere en handel og hjælpe?

Gismo

Fra : Mogens

Dato : 20-10-04 21:49

"Gismo" <baatnakkedummy @hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg sidder og er ved at bestille dæk på daekonline.dk
> når jeg kommer til betalingen beder de om
> kreditkortets mørke hvad er det for noget sludder,

Blot skriv bankens navn - f.eks. BG Bank

Fra : Fly Christensen

Dato : 20-10-04 21:49

On Wed, 20 Oct 2004 22:40:39 +0200, "Gismo" <baatnakkedummy
@hotmail.com> wrote:

>Jeg sidder og er ved at bestille dæk på daekonline.dk
>når jeg kommer til betalingen beder de om
>kreditkortets mørke hvad er det for noget sludder,
>er der nogen der kan fengere en handel og hjælpe?

Det er en dårlig oversættelse fra tysk til dansk. Det der menes, er din
sikkerskode (mærke) bag på dit kort. Det er en tre-cifret kode.

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Gismo

Dato : 20-10-04 21:58

Fly Christensen wrote:

> Det er en dårlig oversættelse fra tysk til dansk. Det der menes, er
> din sikkerskode (mærke) bag på dit kort. Det er en tre-cifret kode.

Det var det ikke, heller ikke som Mogens skriver. så hvad er det så

Gismo.

Fra : John Sahl

Dato : 20-10-04 22:00

Gismo wrote:
> Det var det ikke, heller ikke som Mogens skriver. så hvad er det så

Skriv dit navn.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Gismo

Dato : 20-10-04 22:07

John Sahl wrote:

> Skriv dit navn.

Nemlig ja, Tak for hjælpen.

Gismo.

Fra : Jan Vennike

Dato : 21-10-04 19:10

> Nemlig ja, Tak for hjælpen.
>
> Gismo.

Da jeg for et år siden bestilte dæk hos dem og spurtge daekonline, fik jeg
at vide at jeg bare skulle skrive "Visa", da det var et Visa kort jeg
betalte med.

At man så lige nedenunder skal vælge betalingskort - og vælge Visa,det er så
en anden (ulogisk) sag

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Martin P.

Dato : 22-10-04 11:23

> [...]
> når jeg kommer til betalingen beder de om
> kreditkortets mørke hvad er det for noget sludder,
> er der nogen der kan fengere en handel og hjælpe?

Du skal bare skrive VISA, hvis det er det du betaler med. Ja den side er
noget spartansk oversat, men servicen kan man ikke sætte en finger på.

- Martin

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 22-10-04 13:57

Martin P. telepaterede følgende til sin PC:
> Du skal bare skrive VISA, hvis det er det du betaler med. Ja den side
> er noget spartansk oversat, men servicen kan man ikke sætte en finger
> på.

Nå. Jeg kan.

--
Mvh. Morten Fruergaard