fryd
Fra : Cindie

Dato : 15-05-01 11:21

Hej

Jeg har i lang tid været på slankekur og har været ret frustreret over at
jeg ikke kunne passe mine sommerbukser fra sidste år. Og på trods at jeg
ikke selv kunne se at jeg havde tabt mig, kunne mine venner se det på mig.
Men nu har jeg fået beviset at jeg har.
Nu har jeg i over 3 måneder levet af salater og ekstrem fedtfattig mad og
idag prøver jeg for sjovt skyld mine bukser og finder ud af at jeg kan passe
dem igen. Fedt nok... *gg*
Det er bare så dejlig og nu kan jeg se at det begynder at gå den rette vej
for mig. Men jeg har en lang vej endnu....
Det som jeg har gjort er at stille min kost om til en masse grønt og magert
kød og så har jeg droppet mit buskort og cykler istedet og går til svømning
to gange om ugen.

mvh Cindie

Fra : Thai-food

Dato : 26-05-01 12:35

Det er fanme flot..... Keep up the good work !!
www.afro.dk
www.thai-food.dk