Hvilken bil i "Angel" i søndags?
Fra : Carrot Slayer

Dato : 20-10-04 08:08

Hej alle,

I søndags så jeg et afsnit af "Angel" på TV2, hvor Angel kørte i en grå
2-personers bil med kalleche.
Er der nogen der kan svare mig på, hvilken bil det var, og måske oven i
købet har nogle links til sider, hvor jeg kan se billeder af den og læse om
nogle tekniske data osv?
Den var nemmerli' _FOR FED_ IMO!

--
Venlig hilsen
Lars B. C.

Fra : Brian

Dato : 20-10-04 16:49

Hejsa

Carrot Slayer skrev:

> [...]
> Er der nogen der kan svare mig på, hvilken bil det var, og måske oven
> i købet har nogle links til sider, hvor jeg kan se billeder af den og

Jeg tror det var en Dodge Viper i en eller anden afskygning.

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-04 18:34

"Brian" <brian@nejtak.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa

> Jeg tror det var en Dodge Viper i en eller anden afskygning.

og sådan en Viper er bare feeeeed

--
Tom

Fra : Brian

Dato : 20-10-04 18:47

Hejsa

Tom skrev:

> og sådan en Viper er bare feeeeed

Jeps... så vulgær, at den går hen og bliver enhver drengs
våde drøm

/Brian

Fra : Brian

Dato : 20-10-04 18:59

Hejsa

> Jeg tror det var en Dodge Viper i en eller anden afskygning.

Og det var det så overhovedet ikke. Lidt søgen med google, gav denne side:
http://www.fangedfour.com/travelogue/id3.htm

Det er en Pontiac Firebird Coupe, åbenbart.

/Brian