Bilsyn online bestilling.
Fra : TGD

Dato : 18-10-04 21:00

Hej gruppe,

Når i engang når til det tidspunkt at det er sysnstid og i skal bestille tid
på nettet, så vær lige opmærksom på flg.:

Når man finder en dato og trykker på den så husk at enten at trykke
"tilbage" eller anullere for hvis i bare bliver på siden så hopper den
automatisk tilbage til hovedsiden på et eller andet tidspunkt, men den har
samtidigt bestil den tid til syn for dig, så nu skal jeg op kl 6:30 i morgen
for køre til syn selvom jeg ikke selv bestilte tiden .

Fra : Gevaldi

Dato : 18-10-04 21:13

TGD skriblede:

> [...]
> den har samtidigt bestil den tid til syn for dig, så nu skal jeg op
> kl 6:30 i morgen for køre til syn selvom jeg ikke selv bestilte tiden

Så må du bo langt fra en synshal, for de åbner
jo først kl. 8.00 :)

--
/Gevaldi

Fra : TGD

Dato : 18-10-04 21:17

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Så må du bo langt fra en synshal, for de åbner
> jo først kl. 8.00 :)

Advedøre holme 7:15 skal møde 15 min før.

Fra : TGD

Dato : 18-10-04 21:18

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse
Synstid: Tirsdag 19-10-2004 kl. 07:20
Synssted: Avedøre
Adresse: Avedøreholmen 94, 2650 Hvidovre

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 18-10-04 22:51

Gevaldi wrote:

> Så må du bo langt fra en synshal, for de åbner
> jo først kl. 8.00 :)

Sludder, - flere synshaller åbner nu allerede 0700 & 0715, og i den kommende
tid bliver det også muligt i flere haller at få syn senere end kl. 1600,
nogle vil holde åbent f.eks. torsdag til kl.1800 samt kl. 1700 andre dage.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : alexbo

Dato : 18-10-04 21:39

"TGD" skrev

> [...]
morgen
> for køre til syn selvom jeg ikke selv bestilte tiden .

Hvis du ikke vil have tiden hvorfor trykker du så på den?

Online booking er ikke for folk der vil have flere advarsler i stil med " er
du sikker på at du mener det du gør"
Den er for voksne mennesker der ønsker en tid til syn.
Man kan sidde så længe man vil og finde tider over hele landet, og når man
har fundet den man vil have trykker man på " book tiden", og så er den
bestilt.
Hvis systemet flere gange skulle spørge brugeren om han nu vidste hvad han
gjorde, så var der en anden der tog tiden imens.

Alex Christensen

Fra : TGD

Dato : 18-10-04 22:02

<KLIP>

> Hvis du ikke vil have tiden hvorfor trykker du så på den?

Det gjorde jeg ikke

> Online booking er ikke for folk der vil have flere advarsler i stil med "
> er
> du sikker på at du mener det du gør"

Nej sikkert ikek

> Den er for voksne mennesker der ønsker en tid til syn.

Nå det kunne de godt skrive på siden så.

> Man kan sidde så længe man vil og finde tider over hele landet, og når man
> har fundet den man vil have trykker man på " book tiden", og så er den
> bestilt.

Ja man skal trykke på book tiden først men det gjorde jeg lige netop ikke,
jeg tjekkede tiden så at det var "meget" tidligt så jeg tjekkede i time
manageren om det passede ind, men da jeg vendte tilbage til skærmen igen var
den logget ud og jeg loggede ind igen for at tage den senere tid, men der
havde den booket den tidlige tid uden jeg havde trykket på noget.

> Hvis systemet flere gange skulle spørge brugeren om han nu vidste hvad han
> gjorde, så var der en anden der tog tiden imens.

Ja og hvis du læste hvad jeg havde skrevet havde jeg kunnet spare en masse
tid, eftersom jeg ikke skrive en halv roman til dig

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 18-10-04 22:58

TGD wrote:

> Det gjorde jeg ikke

Hvis ikke - vil jeg opfordre dig til at ringe til SBI og klage over det.
Men - vær forberedt på at de kan se alt hvad du har foretaget dig i
forbindelse med bookingen.

Hvis der er en fejl i bookingsystemet synes jeg det er en glimrende ide at
påpege den så andre undgår den samme fejl.

> [...]
> tilbage til skærmen igen var den logget ud og jeg loggede ind igen
> for at tage den senere tid, men der havde den booket den tidlige tid

Har lige gjort dit beskrevne forsøg - ingen automatisk booking her ved
sidens forældelse. Så du må have gjort noget mere.

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : TGD

Dato : 19-10-04 08:31

"Hans L. Jørgensen" <hansjo@XXXget2net.dk> skrev i en meddelelse

<KLIP>

> Har lige gjort dit beskrevne forsøg - ingen automatisk booking her ved
> sidens forældelse. Så du må have gjort noget mere.

Nu var jeg til syn og snakkede lige med damen i skranken og hun skrev det
ned og sendte det videre til deres IT-afdeling.

Seriøst gjorde ikke noget der var 2 tider i Avedøre en om morgen og en om
aftnen, tjekkede lige timemanageren i min taske vendte tilbage til puteren
og den var hoppet ud - vi er kun 2 i husstanden kvinden lå og læste i stuen
hunden lå og varmede hendes tæer, da jeg loggede ind igen kunne jeg se at
den tid om morgnen var bekræftet, men nu vel jeg fik det overstået hvilket
var en ganske underholdende oplevelse ifht. andre år, dejlig sød og venlig
dame der synede hvis det bare kunne være sådan hver gang, og nej den blev
ikke godkendt tæret vognbund zone B klassisk Kadett fejl.