Kvinder og bilers brændstofforbrug...
Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 09:03

Hey,

Så har jeg langt om længe fået "chippet" min BC så den passer til min
motor/motorstyring.

Efter en nulstilling af forbrugsdata, skulle jeg en smut fra Aalborg over
Brønderslev til Århus... Jeg havde en anelse travlt, men synes alligevel jeg
var imponeret over at BC'en viste et snitforbrug på 9,2L/100km.

Da værten i Århus mente at der skulle vi skulle have en enkelt eller 2 øl
inden aftensmaden, lagde jeg stille og roligt bilnøglerne over i kærestens
lomme og bad hende passe på dem. Det var godt gjort - der kom rødvin på
bordet, og ouzo til dessert ;)

Kl. 22.30 er det på tide at vende kareten nordpå... Vel hjemvendt, aflæser
jeg forbrugsdata igen... Snittet er faldet til 8,6L/100km... Det vil sige at
hun har kørt med et forbrug på i højst 8,0L/100km - det synes jeg dælme er
imponerende.

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 18-10-04 12:52

"Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at hun har kørt med et forbrug på i højst 8,0L/100km - det synes jeg dælme

Nu mener jeg at kunne huske noget om at betale halvdelen af bil, forsikring
etc.
Når det så kom til benzin, SÅ kom der andre boller på suppen.
Hvad mon hun/dig siger til det nu?

Jeg vil tro at I kørte samme strækning.
Forskellen kan kun ligge i kørselsmønster.

Bjørn, du har vist noget der bliver svært at forsvare
og nu har du jo heller ikke bilen i fred mere ))) (velkommen i
klubben)

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 13:45

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Nu mener jeg at kunne huske noget om at betale halvdelen af bil,
> forsikring etc.
> Når det så kom til benzin, SÅ kom der andre boller på suppen.
> Hvad mon hun/dig siger til det nu?

Det er stadig mig, der hænger på det hele - men det havde du nok regnet ud
;)

> Jeg vil tro at I kørte samme strækning.
> Forskellen kan kun ligge i kørselsmønster.

Jeg ved det godt... Min marchfart er noget kun højere end hendes...

> Bjørn, du har vist noget der bliver svært at forsvare
> og nu har du jo heller ikke bilen i fred mere ))) (velkommen i
> klubben)

Jeg er meget mandschauvistisk anlagt, hvad det angår. Bilen er min - hun må
såmænd gerne køre i den, men så er jeg med. Det er sket en enkelt gang at
hun har haft bilen uden mig, det var noget kusineværk der lige skulle se om
hun kunne styre det. Men derfra og så få tildelt min ekstra bilnøgle - der
er dælme langt. Det sker aldrig - med mindre hun begynder at opfylde de
krav, som jeg har listet op for hende engang. Jeg har det simpelthen ikke
godt med at låne min bil ud, dengang hun var ude med kusinerne stod jeg i
indkørslen indtil hun kom tilbage :/

Hun fejrer hver anden søndag med at arbejde fra 10-12 - disse søndage fejrer
jeg så med at sove længe. Det samme gør min bil - hun må selv transportere
sig frem og tilbage. På en eller anden måde føles det som om hun har respekt
for mine holdninger til tingene, ikke en eneste søndag har hun spurgt om hun
måtte tage bilen.

"Vi" har bl.a. aftalt, at hun står for rengøring af bilen - mod jeg ikke
ryger i den. Vectraen er så den eneste af mine biler det nogensinde er sket
i (altså at jeg ikke har røget) ;)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-10-04 21:50

Bjørn skrev:

> simpelthen ikke godt med at låne min bil ud, dengang hun var ude med
> kusinerne stod jeg i indkørslen indtil hun kom tilbage :/

20 minusgrader men fanme om du gik ind

> [...]
> transportere sig frem og tilbage. På en eller anden måde føles det som
> om hun har respekt for mine holdninger til tingene, ikke en eneste søndag

Åhh det er smukt skrevet Og jeg som troede jeg var den eneste med den
holdning selvom jeg har fået på puklen her i gruppen mange gange pga.
det

Det er sq iorden du/I har det sådan!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Kate

Dato : 18-10-04 21:10

"Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk> wrote in

> Kl. 22.30 er det på tide at vende kareten nordpå...

Håh, om så jeg havde skullet gå hjem havde jeg aldrig _aldrig_ kørt
bilen hjem i din brandert.
Sådan er vi jo så forskellige.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.
If you want to reach me remove spamme.

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 18-10-04 21:54

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev :

>Sådan er vi jo så forskellige.

Spist svenske skovsvampe ?

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Kate

Dato : 18-10-04 22:03

jan@fedtegreven.dk wrote in

> Spist svenske skovsvampe ?

Fordi jeg ikke ville køre hans bil om så det tog mig 3 timer at gå
hjem?

Fra : Petersen_Michael

Dato : 18-10-04 22:43

In news:41742f6d$0$173$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:
> jan@fedtegreven.dk wrote in

> Fordi jeg ikke ville køre hans bil om så det tog mig 3 timer at gå
> hjem?

Hvad er problemet i at være chauffør, for en fulderik?
Ud over, at det ser ud til være svært at "få lov" til at køre på andre
tidspunkter..
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Henrik B.

Dato : 18-10-04 22:54

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:417438f7$0$182$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hvad er problemet i at være chauffør, for en fulderik?
> Ud over, at det ser ud til være svært at "få lov" til at køre på andre
> tidspunkter..

Jeg tror ikke at Kate har læst Bjørn's indlæg godt nok. Hun tror at Bjørn
selv kørte branderten hjem.

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Kate

Dato : 18-10-04 23:00

"Henrik B." <saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote in

> Jeg tror ikke at Kate har læst Bjørn's indlæg godt nok. Hun tror
> at Bjørn selv kørte branderten hjem.

Nej, jeg forstod godt Bjørns indlæg, men læs min forklaring til Jan og
Michael

Fra : Kate

Dato : 18-10-04 22:55

wrote in news:417438f7$0$182$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hvad er problemet i at være chauffør, for en fulderik?
> Ud over, at det ser ud til være svært at "få lov" til at køre på
> andre tidspunkter..

Lige præcis holdningen at "det er MIN bil altid, til enhver tid og du
rører den ikke, med mindre at jeg altså har brug for at du kører mig
hjem"-holdningen. Må jeg ikke køre bilen i hverdagen vil jeg da under
ingen omstændigheder køre den når han er fuld. Er det hans bil, holder
han sig ædru eller finder anden transport hjem, længere er den ikke for
mig.
Okay, han ville så heller aldrig få lov at køre min bil, heller ikke
selvom jeg var fuld og bilen fuld af buler.

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-04 08:57

"Kate" <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ingen omstændigheder køre den når han er fuld. Er det hans bil, holder
> han sig ædru eller finder anden transport hjem, længere er den ikke for

Hun kører skam også i hverdagen - men det er når vi har fælles ærinder. Min
bil er faktisk den hun har tilbagelagt flest kilometer i. Og som jeg ser
det, så er det den eneste måde hun kan køre "gratis". Skal hun låne min bil
skal hun selv betale benzinen. Når jeg en sjælden gang i mellem låner mine
forældres - ellers svigerforældres bil hælder jeg _altid_ benzin på inden
den bliver afleveret igen. Min kæreste er meget sparsommelig, den tur hun
har på arbejde ville vel koste 3-4 liter benzin i min bil - og ca. 1 liter
benzin på hendes eget motoriserede køretøj. Det kan meget vel være den
udgift der afholder hende fra at spørge. Jeg vil da absolut ikke udelukke at
hun kan låne den hvis det bliver et møgvejr - men så koster det altså i
benzinkassen.

Jeg er også ekstremt god til at skaffe mig selv andre udgifter - jeg har
ikke brug for nogen til at hjælpe til ;)

Det hele munder ud i at jeg har en rimelig hamper selvrisiko - og jeg ønsker
absolut ikke at se et girokort på dette beløb. At hun kun har haft kørekort
i lige over en måned spiller også ind.

Det lyder nok også meget mandschauvinistisk at sige, at jeg hellere vil
bruge det samme antal kroner på store alufælge med bredde dæk - end at
skulle betale min selvrisiko.

> Okay, han ville så heller aldrig få lov at køre min bil, heller ikke
> selvom jeg var fuld og bilen fuld af buler.

Det er også fint nok - jeg gider alligevel ikke holde mig ædru for at prøve
en bil - medmindre den har væsentlig flere kræfter end min egen ;)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Kate

Dato : 23-10-04 08:32

> Skal hun låne min bil
> skal hun selv betale benzinen. Når jeg en sjælden gang i mellem
> låner mine forældres - ellers svigerforældres bil hælder jeg
> _altid_ benzin på inden den bliver afleveret igen.

Klart, jeg kunne aldrig drømme om at aflevere en lånt bil uden at fylde
benzin på, det gør man bare ikke.
Men det jeg stejlede over var at du skrev så dit indlæg fremstod som om
hun _kun_ kørte bilen hvis du var fuld og aldrig ellers.
Når jeg skal køre med nogen tænker ikke over at det er dem der kører
hvis det er deres bil, ligesom jeg pr. automatik går hen til førerdøren
i min egen bil, hvis andre vil køre må de sige til, jeg låner gerne min
bil ud til folk jeg kender Jeg ville naturligvis blive ked hvis den
blev bulet eller smadret, men jeg kender ingen som ville gøre det med
vilje og det kunne jo ske for mig selv.

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-04 08:43

> [...]
> In news:41742f6d$0$173$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
>
> Hvad er problemet i at være chauffør, for en fulderik?

Intet, med mindre man selv er en fulderik selvfølgelig...

> Ud over, at det ser ud til være svært at "få lov" til at køre på andre
> tidspunkter..

Hun har let nok ved at "få lov" til at køre på andre tidspunkter. Men fra at
"få lov" til "at låne" er der lang vej ;)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Petersen_Michael

Dato : 19-10-04 14:01

In news:4174c4e0$0$265$edfadb0f@dread14.news.tele.dk,
Bjørn <bjorn[at]norgaardsweb.dk> wrote:

> Hun har let nok ved at "få lov" til at køre på andre tidspunkter. Men
> fra at "få lov" til "at låne" er der lang vej ;)

Tjae, hvor jeg kommer fra, er vi fælles om tingene, men det er nok lidt
atypisk.

Bevares, vi erhvervede vores kørerkort samtidig ± et par uger, hun
dumpede den første teoriprøve, jeg dumpede den første kørerprøve..
Hun lavede den første bule, i _min_ første bil, hvor efter jeg
kvitterede ved at totalskade den..
Den næste bil, stod også i mit navn, den 3 bil kom i hendes navn, den
kører endnu, og vi har deltes lidt om skaderne..

Nu er den 10 år gammel, og kaskoforsikringen er droppet..

Fra : koolberg

Dato : 20-10-04 15:04

> [...]
> Den næste bil, stod også i mit navn, den 3 bil kom i hendes navn, den
> kører endnu, og vi har deltes lidt om skaderne..

Uha... jer ville jeg nødig møde på vejen, lyder som om i har afsat
fast beløb hver mdr til skaderne ;)

/koolberg

Fra : Petersen_Michael

Dato : 20-10-04 15:41

In news:142e5101.0410200603.6177c345@posting.google.com,
koolberg <jesper-k@mail.dk> wrote:

> Uha... jer ville jeg nødig møde på vejen, lyder som om i har afsat
> fast beløb hver mdr til skaderne ;)

Njae, det er længe siden jeg sidst har lavet buler ~ 3 år eller sådan,
min hustru har kun begået to skader, og er blevet påkørt ret kraftigt en
enkelt gang på et tidspunkt, fordelt over 12 år..

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 18-10-04 22:52

Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> skrev :

>Fordi jeg ikke ville køre hans bil om så det tog mig 3 timer at gå
>hjem?

jeg læste det, som om du troede Bjørn kørte hjem iført en mindre
käfert

sorry !

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Kate

Dato : 18-10-04 22:58

jan@fedtegreven.dk wrote in

> jeg læste det, som om du troede Bjørn kørte hjem iført en mindre
> käfert

Næh, jeg stejlede over holdningen "min bil, den rører du ikke, med
mindre altså at det er til min ubetingede fordel". Kan jeg ikke køre
den til hverdag hvorfor kan jeg så køre den til fest? Det hænger ikke
sammen i mine ører, derfor ville jeg hellere gå hjem end køre hans bil
hjem.
Desuden ville jeg ikke holde mig ædru for allernådigst at få lov at
køre en andens bil, så sulten bliver jeg aldrig efter at køre en bil,
uanset hvor lækker bilen så er.

Fra : Petersen_Michael

Dato : 19-10-04 06:25

In news:41743c60$0$174$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk,
> [...]
> Desuden ville jeg ikke holde mig ædru for allernådigst at få lov at
> køre en andens bil, så sulten bliver jeg aldrig efter at køre en bil,

Den holdning kan jeg godt lide

Fra : John Sahl

Dato : 19-10-04 09:16

Kate wrote:
> [...]
> den til hverdag hvorfor kan jeg så køre den til fest? Det hænger ikke
> sammen i mine ører, derfor ville jeg hellere gå hjem end køre hans bil

Sådan!

> Desuden ville jeg ikke holde mig ædru for allernådigst at få lov at
> køre en andens bil, så sulten bliver jeg aldrig efter at køre en bil,
> uanset hvor lækker bilen så er.

Jeg forstår dig til fulde

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Mille

Dato : 19-10-04 09:36

> [...]
> Desuden ville jeg ikke holde mig ædru for allernådigst at få lov at
> køre en andens bil, så sulten bliver jeg aldrig efter at køre en bil,

HØRT!

Og næste morgen når han har sovet ud giver Bjørn sig til at kritisere at
hendes brændstoføkonomi ikke er god nok!

Jeg ville nok også have gået hjem - med bilnøglerne i lommen.

Mille
PS. der er en FEJL i min adresse

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-04 10:09

"Mille" <m.graversenFEJL@privat.dk> skrev i en meddelelse

> HØRT!
>
> Og næste morgen når han har sovet ud giver Bjørn sig til at kritisere at
> hendes brændstoføkonomi ikke er god nok!

Hvor ser du at jeg har antydet at brændstoføkonomien ikke er fin nok når hun
kører? Et eller andet sted må du jo have det fra, jeg har kun givet udtryk
for at jeg var imponeret....

> Jeg ville nok også have gået hjem - med bilnøglerne i lommen.

Jeg hopper gerne i havnen, såfremt du går den tur ;)

Århus -> Aalborg

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Mille

Dato : 19-10-04 10:41

> [...]
hun
> kører? Et eller andet sted må du jo have det fra, jeg har kun givet udtryk

Du har ret - jeg misforstod din første indlæg

> Jeg hopper gerne i havnen, såfremt du går den tur ;)
>
> Århus -> Aalborg
Den del af dit indlæg forstod jeg godt, men jeg ville stadig hellere gå fra
Århus til Aalborg end køre min kærestes/mands bil hjem hvis det var det
eneste tidspunk hvor jeg kunne "få lov" til at køre hans bil.

Og joh joh jeg har godt set at du også "lader hende" køre den, når bare du
er med også.

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-10-04 19:36

On Tue, 19 Oct 2004 11:40:54 +0200, "Mille" <m.graversenFEJL@privat.dk>
wrote:

> [...]
>eneste tidspunk hvor jeg kunne "få lov" til at køre hans bil.
>
>Og joh joh jeg har godt set at du også "lader hende" køre den, når bare du

Har skam til del den samme indstilling til tingene når at jeg engang får
en bil.

Denne holding er dog til at skifte under det forbehold at visse
forudsætninger er tilstede.
Flemming Jacobsen

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 19-10-04 14:16

"Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg hopper gerne i havnen, såfremt du går den tur ;)

Pas på med at sige sådan noget.
Har fra pålidelig kilde (tror jeg nok) at det kan koste 500,- at sige det.
(Passer det ikke Tom og Jan

Så hvad vil du gøre hvis hun rent faktisk går den tur?

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet

Fra : anders majland

Dato : 19-10-04 20:16

> Pas på med at sige sådan noget.
> Så hvad vil du gøre hvis hun rent faktisk går den tur?

Håbe på at hun først går turen til foråret når vejret er blevet bedre og
vandet varmere

Min kone har indtil videre også rekorden i lavest benzinforbug - Over en
tur på ~160km med blandet landevej/by præsterede hun 18.2km/l - Jeg er
endnu ikke kommet højere end 16.9km/l. Når bilen nu ikke har kræfter til
"inspireret kørsel" kan man jo istedet hygge sig med at forsøge at køre
økonomisk

--
Anders dot Majland at jyde dot dk - email address in header is not valid
Yamaha XT 600 Z Tenere 1988

Fra : Mille

Dato : 20-10-04 07:54

> [...]
> (Passer det ikke Tom og Jan
>
> Så hvad vil du gøre hvis hun rent faktisk går den tur?

Bare rolig jeg er i virkeligheden for doven :-0

Og da jeg tilfældigvis bor i Århus, kan der jo let opstå problemer når jeg
skal hjem, for jeg vil ikke forvente at Bjørn gad køre mig? Og hans kone må
jo ikke

Men jeg er da frygtelig ked af at *nogle af jer* har så lidt tillid til
jeres bedre halvdele at I ikke vil lade dem køre bilen undtagen ved
nødretstilstande - f.eks. når I selv er for fulde!

For mig er en bil et transportredskab. Jeg kører Mondeo, ca. 30.000 km om
året. Og jeg må indrømme, bilen betyder så lidt for mig at hvis jeg skulle
nævne motorstørrelse ville jeg blive nødt til at slå det efter i papirene.

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-04 10:21

> [...]
> skal hjem, for jeg vil ikke forvente at Bjørn gad køre mig? Og hans kone

Ja, nu siger du nok kone - men vi bor ikke på samme matrikelnummer ;)

Og jow - jeg skal gladeligt køre dig hjem hvis du går turen ;)

> Men jeg er da frygtelig ked af at *nogle af jer* har så lidt tillid til
> jeres bedre halvdele at I ikke vil lade dem køre bilen undtagen ved
> nødretstilstande - f.eks. når I selv er for fulde!

Som skrevet andet steds er hun ret uerfaren hvad det angår - hun har haft
kørekort i omkring 1 måned.

> [...]
> skulle
> nævne motorstørrelse ville jeg blive nødt til at slå det efter i papirene.

Bilen er så meget mere end bare et transportredskab for mig...

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Mille

Dato : 20-10-04 11:14

> Og jow - jeg skal gladeligt køre dig hjem hvis du går turen ;)

Tak for det - men som skrevet - jeg er for doven til den tur.

> Som skrevet andet steds er hun ret uerfaren hvad det angår - hun har haft
> kørekort i omkring 1 måned.

Ville det så ikke være så meget bedre, at hun fik erfaring med at køre bilen
i dagslys og under fornuftige trafikale forhold f.eks. de søndage hvor du
sover længe og hun skal på arbejde?

Frem for at få erfaringen en sen og mørk nattetime i oktober hvor der kan
være frost på vejen?

> Bilen er så meget mere end bare et transportredskab for mig...

Ja det kan man ligesom godt se ud af det du skriver - men hvis bilen ikke
blot er til transport - hvad er den så?

Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad det er der gør netop bilen til sådan
en vigtig ting for nogle mennesker.
Men det hører måske til en en helt ny tråd - for vi er vist kommet langt væk
fra brændstofforbrug...

Måske er det i virkeligheden blot at nogle mennesker har brug for at have én
ting som er helt specielt og som der skal værnes om. Jeg ved at nogle har
det sådan med deres udstillingsracehund/kat, andre med deres båd, nogle
måske endda med deres ret til at være singel.

Fra : anders majland

Dato : 20-10-04 12:21

> Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad det er der gør netop bilen til
> sådan en vigtig ting for nogle mennesker.

Jeg tror en meget vigtig ting her er prisen. Næst efter bolig er bilen
nok den største post på budgettet. Dernæst er der mange der så også har
den som hobby. Nogen bruger meget tid på at bygge modelfly, rode med
pc'er osv - andre på at style bilen eller lege med udstyr i denne.

> [...]
> at nogle har det sådan med deres udstillingsracehund/kat, andre med
> deres båd, nogle måske endda med deres ret til at være singel.

Yep - men jeg tror stadig at prisen for bilen ret højt op på
"omsorgsskalaen" selv blandt dem der ikke decideret går op den som en
hobby. Når man har lagt en årslån for noget bukket blik kan jeg godt
forstå man er meget øm over den. Desuden vil selv små skader koste en
formue at få udbedret - enten direkte eller via
præmisstigninger/selvrisiko..

Fra : Kate

Dato : 23-10-04 08:40

"Mille" <m.graversenFEJL@privat.dk> wrote in

> Måske er det i virkeligheden blot at nogle mennesker har brug for
> at have én ting som er helt specielt og som der skal værnes om.

Indrømmet, jeg kan godt se lidt af holdningen, for jeg har lidt den
holdning omkring min computer. Ikke at jeg har noget hemmeligt på den,
men jeg bliver ekstremt sur hvis en pilfinger går ind og ændrer på min
opsætning og mine programmer, men jeg lader så heller ikke nogen gøre
det når jeg er imkapabel og jo, jeg er kvinde

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-10-04 11:41

Mille skrev:

> Men jeg er da frygtelig ked af at *nogle af jer* har så lidt tillid til
> jeres bedre halvdele at I ikke vil lade dem køre bilen undtagen ved
> nødretstilstande - f.eks. når I selv er for fulde!

Det er fordi nogle af vores bedre halvdele ikke magter at køre bil som vi
gerne vil have det.

> [...]
> året. Og jeg må indrømme, bilen betyder så lidt for mig at hvis jeg
> skulle nævne motorstørrelse ville jeg blive nødt til at slå det efter

*GG* Det skal du ikke være ked af.. det gælder vist størstedelen af de
kvindelige bilister og sådan er det jo bare

Fra : Kate

Dato : 23-10-04 08:37

> Og jeg må indrømme, bilen betyder så lidt for mig at hvis jeg
> skulle nævne motorstørrelse ville jeg blive nødt til at slå det
> efter i papirene.

Hæhæhæ, kender det. Da jeg købte min første bil for 4 år siden blev jeg
spurgt som noget af det første om hvor stor motor den havde, måtte
blank sige at jeg ikke anede det. Jeg vidste hvor hvad skulle fyldes på
og hvilke pedaler jeg skulle trampe på og så måtte mekanikeren vide
resten
Nu har jeg lært hvor lille en motor der er i min nuværende bil, en
micra, for det betyder åbenbart en hel del

Fra : Ukendt

Dato : 20-10-04 08:44

> Pas på med at sige sådan noget.
> Har fra pålidelig kilde (tror jeg nok) at det kan koste 500,- at sige det.
> (Passer det ikke Tom og Jan

Jeg har været i gruppen længe nok til at kende til den historie ;)

> Så hvad vil du gøre hvis hun rent faktisk går den tur?

Hoppe i havnen ;)

Jeg er desværre af den holdning at hvis jeg lover noget, så overholder jeg
det. Så sent som forrige weekend lod jeg håret falde til fordel for et
væddemål, bagefter var der gang i skraberen - er du gal det er skiiiide
koldt at gå rundt med nu.

Men jeg har da fundet ud af at folk kan more sig over at se mig skaldet -
jeg er da ligeglad - jeg fik 2 kasser øl og 1 liter fisherman for det :)

--
Mvh Bjørn,
Opel Vectra A CDX '94

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 20-10-04 11:37

On Wed, 20 Oct 2004 09:43:43 +0200, "Bjørn" <bjorn[at]norgaardsweb.dk>
wrote:

> [...]
>det. Så sent som forrige weekend lod jeg håret falde til fordel for et
>væddemål, bagefter var der gang i skraberen - er du gal det er skiiiide

Har det på samme måde :)

>Men jeg har da fundet ud af at folk kan more sig over at se mig skaldet -
>jeg er da ligeglad - jeg fik 2 kasser øl og 1 liter fisherman for det :)

Du fik betaling for at gøre det ligefrem :)
Flemming Jacobsen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-10-04 19:33

On 18 Oct 2004 21:57:52 GMT, Kate <km1111dljspamme@oliwer.dk> wrote:

> [...]
>Desuden ville jeg ikke holde mig ædru for allernådigst at få lov at
>køre en andens bil, så sulten bliver jeg aldrig efter at køre en bil,

jeg har så ikke noget imod at kører folk hjem. Men ok kan ske at det er
fordi at jeg ikke har noget imod at kører bil.
Flemming Jacobsen

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 18-10-04 22:11

On Mon, 18 Oct 2004 22:53:35 +0200, jan@fedtegreven.dk wrote: