Finde en mindre dildo, magen til, bare min~
Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 17-10-04 22:01

Kære Gruppe.

Jeg er rendt ind i et mindre "problem" som jeg håber at i kan hjælpe mig
med.

For nogle måneder siden købte jeg en dildo/vibrator som mig og kæresten
skulle lege med i fællesskab- Dog er der ikke blevet leget så meget med
den og vi har haft fundet ud af at den er for stor.

Så nu er det at jeg godt kan bruge jeres hjælp.

Selve dildoen/vibratoren vi købte til at starte kan ses her:
http://www.0nline-sexshoppen.dk/dildo-speciel.htm

Det er den der hedder "Vandtæt Jell Dildo 674131"

Problemet er som sagt bare at den er for stor, mere eller minde
udelukkende i omkredesen og derfor skal jeg/vi have fundet en der er
lidt mindre.

Problemet er bare at den gerne skulle ligne den på billedet eller
ihvertfald meget tæt på og samtidigt være vandtæt nok til både at kunne
tage med ind under brusenren samt tage med i karbad. Men den skal helst
være i samme materiale som den nuværende da vi har fundet ud af at det
virker godt :)

Målene på den eksistende dildo/virbartor er:

Omkreds 4-4,4 CM

Fulde længde 22 CM
Dildo længde - hastighedskontrollen 18,7

Men håber da at der er en eller flere der er friske på at hjæpe om som
kan hjælpe. For dildo/vibrator sortimentet er efterhånden en mindre
videnskab at finde rundt i :(.

På forhånd tak for hjælpen
Flemming Jacobsen

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 17-10-04 22:11

Rådet i denne gruppe må vidst være at i skal prøve at kigge hos Thansen - de
har sikkert en gearknob med indbygget blåt blinklys og smålumre
bevægelser....

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Michael Petersen

Dato : 17-10-04 22:56

> Rådet i denne gruppe må vidst være at i skal prøve at kigge hos Thansen -
> de har sikkert en gearknob med indbygget blåt blinklys og smålumre
> [...]

ROFL !!! ;)

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 17-10-04 22:57

On Sun, 17 Oct 2004 23:11:03 +0200, "Andreas M. Hansen"
<nokke99@hotmail.com> wrote:

>Rådet i denne gruppe må vidst være at i skal prøve at kigge hos Thansen - de
>har sikkert en gearknob med indbygget blåt blinklys og smålumre
>bevægelser....

LOL, mange gange undskyld denne post. Som sædvanligt tager i det dog med
højt humør *Går hen og graver sig ned i hjørnet og programmer en pop up
der minder en om at checke newsgroup for at man trykker på "Post Now"*
Flemming Jacobsen

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 18:47

"Thunderbird [7100]" <praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> skrev i en meddelelse

> LOL, mange gange undskyld denne post. Som sædvanligt tager i det dog med
> højt humør *Går hen og graver sig ned i hjørnet og programmer en pop up
> der minder en om at checke newsgroup for at man trykker på "Post Now"*

For sent, der ER sket uoprettelig skade )

--
Tom

Fra : Olesen

Dato : 18-10-04 15:50

> Rådet i denne gruppe må vidst være at i skal prøve at kigge hos Thansen -
de
> har sikkert en gearknob med indbygget blåt blinklys og smålumre
> bevægelser....

Hvem sagde TEC2000 i dên forbindelse *S*
"..den der smør godt....."

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-04 22:30

> [...]
> skulle lege med i fællesskab- Dog er der ikke blevet leget så meget med
> den og vi har haft fundet ud af at den er for stor.

*ROFLMAO*

Prøw en anden gruppe....

> Omkreds 4-4,4 CM

Det var da noget af en bette-lille fætter ..

(Mener du mon diameter..?)

--
/Jan W Nielsen

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 17-10-04 22:58

On Sun, 17 Oct 2004 23:29:35 +0200, "Jan W. Nielsen" <intetsvar> wrote:

>kæresten
>
>*ROFLMAO*
>
>Prøw en anden gruppe....

havde også været meningen fra starten af. Men havde ikke lige set mig
for :(

>Det var da noget af en bette-lille fætter ..
>
>(Mener du mon diameter..?)

Ja, det var det der var menigen.
Flemming Jacobsen

Fra : Thomas Landberg

Dato : 17-10-04 22:33

> [...]
>
> Men håber da at der er en eller flere der er friske på at hjæpe om som
> kan hjælpe. For dildo/vibrator sortimentet er efterhånden en mindre

Frisindet længe leve !!!

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 17-10-04 22:59

On Sun, 17 Oct 2004 23:33:12 +0200, "Thomas Landberg"
<thomaslandberg@hotmail.com> wrote:

>Frisindet længe leve !!!

Som sædvanligt tager I det dog med højt humør. Som du nok kan regne ud
skulle den have været røget i en adnen gruppe, men glemte lige at
kontrollerer hvad newsgroup den var sat til at blive smidt i før at jeg
klikkede på post.

Fra : Beowulf Schaeffer

Dato : 18-10-04 08:42

> *Går hen og graver sig ned i hjørnet og programmer en pop up der minder
>en om at checke newsgroup for at man trykker på "Post Now"*

ROFL!
--
Beowulf Schaeffer
2000'er Ford Mondeo 2,0i Ambiente 4d

Fra : Per O.

Dato : 18-10-04 17:02

KLIP
> *Går hen og graver sig ned i hjørnet og programmer en pop up der
> minder en om at checke newsgroup for at man trykker på "Post Now"*

Jeg vil lige minde dig om, at der rent faktisk er en funktion til at trække
sådan en posting tilbage. Så bliver den fjernet fra serveren igen, og det er
kun de få som e.v.t. har nået at hente din posting, som kan se den. At den
så er født til at trække en masse svar er noget helt andet Så hvis der
er svar, så slipper man ikke så 'billigt'
Men tak for et godt grin. Den bliver sikkert taget mere alvorligt i den
'rigtige' gruppe.

Per O.
www.skaldepande.dk

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 18-10-04 20:13

On Mon, 18 Oct 2004 18:02:24 +0200, "Per O."
<digital@NEJTAK-osterbo-net.dk> wrote:

> [...]
>er svar, så slipper man ikke så 'billigt'
>Men tak for et godt grin. Den bliver sikkert taget mere alvorligt i den

Faktisk ikke :(.

Men i Agent kan jeg så vidt jeg kan se, ikke trække indlæg tilbage.
Flemming Jacobsen

Fra : Fly Christensen

Dato : 18-10-04 20:31

On Mon, 18 Oct 2004 21:13:06 +0200, "Thunderbird [7100]"
<praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote:

>Faktisk ikke :(.

Hvor træls!

>Men i Agent kan jeg så vidt jeg kan se, ikke trække indlæg tilbage.

Online -> helt nede i bunden: Cancel usenet message

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Fly Christensen

Dato : 18-10-04 20:32

Se det var jo forkert! Det er Post! og så ned i bunden!!!

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Fly Christensen

Dato : 18-10-04 19:23

[...]
>Frisindet længe leve !!!

>MVH
>
>Thomas Landberg
>www.bokstuning.dk

Hva, kan du ikke sætte en boks på sådan en fætter?

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-10-04 22:42

Thunderbird [7100] skrev:

> Kære Gruppe.

[noget om en mofo-dildo]

*BLINK*

Nu kan jeg bare ikke sove i nat... ROFL min mave gør ondt!!! lol lol. For
satan Flemming - det kan man da kalde OT/fejlpost der vil noget!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Ukendt

Dato : 17-10-04 22:57

> Nu kan jeg bare ikke sove i nat... ROFL min mave gør ondt!!! lol lol. For
> satan Flemming - det kan man da kalde OT/fejlpost der vil noget!

Ha-ha..

Ja, det må være "årets bummert".

Havde Flemming så bare spurgt, om det var lovligt at chiptune den...

)

--
/Jan W Nielsen

Fra : Henrik B.

Dato : 17-10-04 23:07

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse

> Ha-ha..
>
> Ja, det må være "årets bummert".
>
> Havde Flemming så bare spurgt, om det var lovligt at chiptune den...

*ROFL*

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Uffe Ravn

Dato : 17-10-04 23:38

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev

For

> Ha-ha..
>
> Ja, det må være "årets bummert".
>
> Havde Flemming så bare spurgt, om det var lovligt at chiptune den...

Jeg sad og overvejede noget med om gummiblandingen og mønsteret passede til
en fedtet bane.

Mvh.

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 18-10-04 04:54

Uffe Ravn wrote:

> Jeg sad og overvejede noget med om gummiblandingen og mønsteret passede til
> en fedtet bane.

Åhædr! Jeg er ikke sikker på at "optimalt vejgreb" er ønskeligt
for den slags produkter..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 08:59

> Åhædr! Jeg er ikke sikker på at "optimalt vejgreb" er ønskeligt
> for den slags produkter..

Hehe så kunne jeg heller ikke holde masken mere )) ROFL !!!

Mvh
Morten

Fra : Rander

Dato : 18-10-04 10:11

Mon, 18 Oct 2004 05:53:46 +0200 brugte Thomas Strandtoft 13 linier på at
fortælle dette til dk.fritid.bil:

>Åhædr! Jeg er ikke sikker på at "optimalt vejgreb" er ønskeligt
>for den slags produkter..

Så længe man husker kæderne når det bliver FOR fedtet, så går det jo nok...

--
Lars Rander, www.rander.dk ICQ#: 987520 ** Pil ikke ved min adresse **
Sjathelt og beskytter af det svage køn (udnævnt af diktator SEJ 5/6-99)

Den tid det tager at træffe en beslutning,
er omvendt proportional med dens værdi eller vigtighed. (C. Northcote Parkinson)

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 18-10-04 17:59

Rander wrote:

> Så længe man husker kæderne når det bliver FOR fedtet, så går det jo nok...

For satan da.. lol!

--
Hygge..
Thomas

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 08:56

> Jeg sad og overvejede noget med om gummiblandingen og mønsteret passede
til
> en fedtet bane.

*ROFL*

--
/ Jan W Nielsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-10-04 23:45

Jan W. Nielsen skrev:

> Ja, det må være "årets bummert".

Ja den huskes i lang tid

> Havde Flemming så bare spurgt, om det var lovligt at chiptune den...

ROFL

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 17-10-04 23:00

On Sun, 17 Oct 2004 23:42:11 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<visit_my@website.tuxx.dk> wrote:

>[noget om en mofo-dildo]
>
>*BLINK*
>
>Nu kan jeg bare ikke sove i nat... ROFL min mave gør ondt!!! lol lol. For
>satan Flemming - det kan man da kalde OT/fejlpost der vil noget!

Jo tak, tænkte også mit da det ikke dukkede op i den gruppe jeg havde
tiltængt mig. Smuttede så ind og kiggede i min outbox og så at den var
smidt herind :(. Så kan jeg lærer at se mig for når at jeg smider et
indlæg.

Har en eller anden ide om at jeg kommer til at hører for det her længe
*G*. Men hva fan, jeg har også selv bedt om det.
Flemming Jacobsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-10-04 23:45

Thunderbird [7100] skrev:

> [...]
> tiltængt mig. Smuttede så ind og kiggede i min outbox og så at den var
> smidt herind :(. Så kan jeg lærer at se mig for når at jeg smider et

Man bliver så underlig i fjæset når man opdager sådan noget

> Har en eller anden ide om at jeg kommer til at hører for det her længe
> *G*. Men hva fan, jeg har også selv bedt om det.

Hvor får du dog den idé fra?? LOL

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 18-10-04 14:07

On Mon, 18 Oct 2004 00:44:45 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<visit_my@website.tuxx.dk> wrote:

>Man bliver så underlig i fjæset når man opdager sådan noget

Jo tak, Tænkte også bare "Åh nej" og gfik noget røde ører. Skyndte mig
så herind for heldigvis at opdage at folk tager det med et godt humør

>Hvor får du dog den idé fra?? LOL

Tja hvad ved jeg, :)
Flemming Jacobsen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-10-04 21:48

Thunderbird [7100] skrev:

> Jo tak, Tænkte også bare "Åh nej" og gfik noget røde ører. Skyndte
> mig så herind for heldigvis at opdage at folk tager det med et godt
> humør

Det er det skønne ved gruppen

> Tja hvad ved jeg, :)

Hvad snakkede vi om? Hmm jeg har sq glemt det

Fra : Brian

Dato : 19-10-04 23:03

Hejsa

Martin Johansen [6000] skrev:

> Hvad snakkede vi om? Hmm jeg har sq glemt det

Skal gerne hjælpe... noget med noget som Flemming ikke kan passe...
eller no'ed

/Brian

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 19-10-04 23:14

Brian skrev:

> Skal gerne hjælpe... noget med noget som Flemming ikke kan passe... eller
> no'ed

Nåh ja der var det

Fra : Thunderbird [7100]

Dato : 19-10-04 23:18

On Wed, 20 Oct 2004 00:02:43 +0200, "Brian" <brian@nejtak.dk> wrote:

>Hejsa

>Skal gerne hjælpe... noget med noget som Flemming ikke kan passe...
>eller no'ed

Nu ikke noget jeg ikke kunne, men snarere noget der var for stort. Men
hvis i vil hjælpe så skal i da være velkommen til at kigge ind i den
rigtige gruppe *G*
Flemming Jacobsen

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 18-10-04 04:55

"Thunderbird [7100]" wrote:

> Har en eller anden ide om at jeg kommer til at hører for det her længe
> *G*. Men hva fan, jeg har også selv bedt om det.

Nej da, vi glemmer hurtigt..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 18-10-04 06:03

Thomas Strandtoft telepaterede følgende til sin PC:
> Nej da, vi glemmer hurtigt..

Hvad skal vi glemme?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Ukendt

Dato : 18-10-04 09:03

> Har en eller anden ide om at jeg kommer til at hører for det her længe
> *G*. Men hva fan, jeg har også selv bedt om det.

Hehe ja den bliver nok ikke såen lige glemt...

Mvh
Morten

Fra : phk

Dato : 18-10-04 13:45

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Nu kan jeg bare ikke sove i nat... ROFL min mave gør ondt!!! lol lol. For
> satan Flemming - det kan man da kalde OT/fejlpost der vil noget!

Nahh - nogle her i gruppen bruger nok bilen som potensforlænger, såhhh ...

--
Per, Esbjerg

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 18-10-04 14:43

Thunderbird [7100] wrote:
> [...]
>
> Problemet er som sagt bare at den er for stor, mere eller minde
> udelukkende i omkredesen og derfor skal jeg/vi have fundet en der er

Ka' du ikke tage den med på et maskinværksted og få drejet noget af den ?

> Men håber da at der er en eller flere der er friske på at hjæpe om som
> kan hjælpe. For dildo/vibrator sortimentet er efterhånden en mindre
> videnskab at finde rundt i :(.

Ja måske det var en go' ide til et webfirma.
www.dildopriser.dk eller www.dildobasen.dk

> På forhånd tak for hjælpen

He he, velbekomme.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Fly Christensen

Dato : 18-10-04 19:26

On Sun, 17 Oct 2004 23:01:29 +0200, "Thunderbird [7100]"
<praetorian[NoSpam]@tnfs.dk> wrote:

[snip]

Thunderbird? Nja, nærmere RubberDuck!

Fly

--
In space nobody will hear your cream

Fra : Henrik B.

Dato : 18-10-04 20:44

> On Sun, 17 Oct 2004 23:01:29 +0200, "Thunderbird [7100]"

> [snip]
>
> Thunderbird? Nja, nærmere RubberDuck!
>
> Fly

*ROFL*