Mosehuset
Fra : Morten Christensen

Dato : 15-05-01 11:08

Harj NG.

"Mosehuset" skulle være en gammel mc-tradition at mødes ved også - jeg har
været der en enkelt gang før, men kan overhovedet ikke komme i tanke om,
hvor det er henne af her i Københavnstrup!?

Nogen "vejvisrere"?

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup

Fra : Fogholt

Dato : 15-05-01 14:55

Hejsa,

Krakkort 137 - F3 - ved Utterslev Mose.
På parkeringspladsen, der ligger på Mosesvinget, lige inden
Hillerødmotorvejen starter (stjålet fra Virago MC Tur Club´s hjemmeside -
www.virago.dk

Tilbagelænet deruda´

Claus Fogholt - XV1100
Virago MC Club Danmark # 899
fogholt@worldonline.dk

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 15-05-01 15:14

"Fogholt" <fogholt@image.dk>
> Krakkort 137 - F3 - ved Utterslev Mose.
> På parkeringspladsen, der ligger på Mosesvinget, lige inden
> Hillerødmotorvejen starter (stjålet fra Virago MC Tur Club´s hjemmeside -
> www.virago.dk

Det er da et kønnere mødested en P-pladsen ved kvikly i søborg/buddinge ...

/A

Fra : Ghadaffi

Dato : 16-05-01 09:36

...... men stadigvæk et øde sted og en af mine venner siger at maden er af
tvivlsom kvalitet ....

klaus

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 16-05-01 10:10

"Ghadaffi"
> ..... men stadigvæk et øde sted og en af mine venner siger at maden er af
> tvivlsom kvalitet ....

Og hvor er så forskellen til MacD og Kvikly p-pladsen ...

/A - pt. bilist men ikke med min gode vilje.

Fra : Ghadaffi

Dato : 17-05-01 08:09

du har så fuldkommen ret!!

klaus

Fra : Morten Christensen

Dato : 16-05-01 15:25

"Ghadaffi" <snyder@snyd.dk> wrote in message
> ..... men stadigvæk et øde sted og en af mine venner siger at maden er af
> tvivlsom kvalitet ....

Der var nu ingen snak om at spise der, blot mødes på den fine P-plads
nedenfor hytten

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup