Luftdyse, passat 2001.
Fra : Brizz

Dato : 16-10-04 15:37

Luftdyssen i højre side mangler der noget lys i. Hvordan får jeg den dysse
ud? Tør ikke bare brække i den da det helt sikkert vil lave mærker og det
gider jeg ikke se på. Nogen der ved noget?...altså om det her

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Allan Møller

Dato : 17-10-04 08:31

> Luftdyssen i højre side mangler der noget lys i. Hvordan får jeg den dysse
> ud? Tør ikke bare brække i den da det helt sikkert vil lave mærker og det
> gider jeg ikke se på. Nogen der ved noget?...altså om det her

Skriv lige her hvis du finder ud af noget - jeg har det samme problem.

Mvh. Allan

Fra : peter

Dato : 17-10-04 12:05

"Allan Møller" <allan@allanm.dk> skrev i en meddelelse

> kan´også være lidt svært at få dem ud

men du tager ved i bunden af dysen og trækker hårdt ned og lidt ud så skulle
den klikke sig ud for oven
så tager du fat i dysen i toppen og trækker hårdt op og lidt ud så skulle
den klikke sig ud i bunden og kan nu trækkes ud

for at monterer igen trykkes den bare ind til du hører den klikker fast