Bil-film
Fra : E. Jensen

Dato : 16-10-04 11:55

Det bliver værre og værre i mit kvarter :)
http://mustangworld.thisisthebeginning.com/holdinitdown.wmv

Undskyld hvis den har været postet før.

mvh E

Fra : BJ

Dato : 16-10-04 11:58

"E. Jensen" <ebbehoegjensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

KLIP

> Det bliver værre og værre i mit kvarter :)

Det kunne godt få en tand mere.

Bjørn Jørvad

Fra : Thomas Landberg

Dato : 16-10-04 12:10

> Det bliver værre og værre i mit kvarter :)
> http://mustangworld.thisisthebeginning.com/holdinitdown.wmv
>
> Undskyld hvis den har været postet før.

Går sådan en neger ikke i stykker hvis man bakker hen over ham? Det havde
jeg da 100 % sikkert gjort.

--

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk
Nu også med Garmin navigation til super priser.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 16-10-04 12:36

> Det havde jeg da 100 % sikkert gjort.

Gået i stykker?

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-10-04 13:26

Thomas Landberg skrev:

> Går sådan en neger ikke i stykker hvis man bakker hen over ham? Det
> havde jeg da 100 % sikkert gjort.

Personen i bilen skulle jo bare have steget ud og forsøgt at tale med
vedkommende...

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Thomas Landberg

Dato : 16-10-04 14:08

> Personen i bilen skulle jo bare have steget ud og forsøgt at tale med
> vedkommende...

Ja undskyld det havde jeg glemt. En god snak om eventuelle sociale problemer
ville hjælpe den stakkels unge mand med køllen. Evt. suppleret med en rejse
til et ferieparadis.

Alternativt kunne man også havde bakket bilen hen over ham, frataget ham
jernrøret og givet ham samme behandling som bilen. Det kunne have været en
forrygende afslutning på videoen hvis man kunne få lov at høre ham vræle som
en baby.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-10-04 14:31

Thomas Landberg skrev:

> Ja undskyld det havde jeg glemt. En god snak om eventuelle sociale
> problemer ville hjælpe den stakkels unge mand med køllen. Evt. suppleret
> med en rejse til et ferieparadis.

Nemlig ja!

> [...]
> jernrøret og givet ham samme behandling som bilen. Det kunne have været
> en forrygende afslutning på videoen hvis man kunne få lov at høre ham

Nok også mit bud.

Fra : Per O.

Dato : 17-10-04 13:32

Thomas Landberg wrote:

> Går sådan en neger ikke i stykker hvis man bakker hen over ham? Det
> havde jeg da 100 % sikkert gjort.

Jeg har for mange år siden prøvet at en hamrende fuld ungersvend skulle vise
hvor stærk han var. Han kastede sig op på kølerhjælmen og begyndte at flå i
min vinduesvisker. Jeg holdt for rødt lys. Så blev det grønt, og så kørte
jeg ... det kan nok være idioten blev ædru i en vis fart ! Jeg kørte ikke
stærkt, men hurtigt nok til at hun rullede nogle gange, da jeg knaldede
bremsen i og lod ham trille ind på fortovet.

Per O.

Fra : Henrik G Nielsen

Dato : 16-10-04 13:51

"E. Jensen" <ebbehoegjensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det bliver værre og værre i mit kvarter :)
> [...]
Bare trist chaufføren ikke havde en pistol det havde set godt ud hvis han
havde skudt ham

Henrik

Fra : Ukendt

Dato : 16-10-04 14:06

> http://mustangworld.thisisthebeginning.com/holdinitdown.wmv

Det er sgu "en tand" for groft.. )

Er den sluppet ud fra den nærmeste zoologiske have....?

Jeg havde ikke tøvet med at køre den ned - eller for den sags skyld med at
skubbe bilen foran væk, så man kunne opretholde en sikkerhedsafstand til den
undløbne abekat.

Utroligt så roligt vedkommende i den blå bil forholder sig....

--
/Jan W Nielsen

Fra : Torben E

Dato : 16-10-04 14:12

"Jan W. Nielsen" <intetsvar> skrev i en meddelelse

> Det er sgu "en tand" for groft.. )

Hvis det bare var for at vise hvor "dygtig" han var, og de
ikke havde noget mellemværende i forvejen, ja så mener
jeg seriøst abekatten burde bures inde for livstid, seriøst.

Torben E

Fra : Kim

Dato : 16-10-04 14:33

Han havde mange chancer for at køre ham ned... Det kunne han have godt af.
Stopper den blå bil ikke også længere henne?

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 16-10-04 14:27

"E. Jensen" wrote:

> Det bliver værre og værre i mit kvarter :)
> http://mustangworld.thisisthebeginning.com/holdinitdown.wmv

...og det bilrelaterede er at du gerne vil vide hvordan Chrysler
crashtester deres biler eller hur??

--
Hygge..
Thomas

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 16-10-04 14:28

Hej!

E. Jensen wrote:
> Det bliver værre og værre i mit kvarter :)

Jo tak. GOD DAMN han ber' om at få en røvful... Jeg er ikke sikker på, om jeg
ikke havde påkørt ham hvis jeg sad i den P/T Cruiser. :-|

Mvh, Kim

Fra : Per O.

Dato : 17-10-04 13:29

E. Jensen wrote:
> Det bliver værre og værre i mit kvarter :)
> http://mustangworld.thisisthebeginning.com/holdinitdown.wmv
>
> Undskyld hvis den har været postet før.
>
> mvh E

Jeg havde bakket hen over idioten !