Blæserproblem i Mondeo med klimaanlæg
Fra : Kim Eichen

Dato : 11-10-04 00:56

Hej gruppe

Uanset hvad jeg vælger kan jeg kun få luft op ved forruden. klimaanlæggets
display ændrer sig når jeg trykker på det og viser den blæserretning jeg
ønsker, men det ændrer ikke på hvor luften strømmer ud..
Har I en ide til hvordan det repareres og om det mon er en bekostelig
affære? (jeg ¨håber det er nogenlunde ligetil, for det bliver snart lidt
koldt om fødderne, når der ikke kan blive blæst varm luft derned)
Bilen er en Mondeo fra 1997.

Mvh Kim Eichen
Frederiksberg

---

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-04 17:37

"Kim Eichen" <eichen@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> affære? (jeg ¨håber det er nogenlunde ligetil, for det bliver snart lidt
> koldt om fødderne, når der ikke kan blive blæst varm luft derned)

Så er det vel en spjældmotor som klemmer eller en dårlig elektrisk
forbindelse.
Synes det er rimelig svært at komme ind til, så det bliver nok ikke helt
billig hvis de skal have 800 Kr / time ))

--
Tom

Fra : Kim Eichen

Dato : 11-10-04 20:52

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> [...]
> Synes det er rimelig svært at komme ind til, så det bliver nok ikke helt
> billig hvis de skal have 800 Kr / time ))

Uff
Hvordan kommer man egentlig derind?

---

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-04 22:18

"Kim Eichen" <eichen@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> "Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> Uff
> Hvordan kommer man egentlig derind?

Tja det har jeg ikke lige prøvet så der må du nok ty til Haynes

--
Tom

Fra : Kim Eichen

Dato : 11-10-04 22:28

> "Kim Eichen" <eichen@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> Tja det har jeg ikke lige prøvet så der må du nok ty til Haynes

Det har jeg så netop gjort, desværre blev jeg ikke så meget klogere ,
men jeg har spurgt min ford mand om han kender til problemet, så det kan da
være at jeg er så heldig at nogen af dem han taler med har oplevet
problemet.

---