Så er man da Sierra fan!
Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-10-04 13:28

Howdy

Fandt lige denne på ebay:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2493246137&indexURL=1#ebayphotohosting

For at gøre alt det der, må man da være tosset med sin Sierra!
Bare rolig, jeg kunne kun drømme om det, ikke gøre det

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet

Fra : Anders Houmark

Dato : 08-10-04 13:33

Uffe Bærentsen wrote:
> [...]
>
> For at gøre alt det der, må man da være tosset med sin Sierra!
> Bare rolig, jeg kunne kun drømme om det, ikke gøre det

Ej det synes jeg nu ikke.. Ihvertfald ikke mere tosset end alle de personer
der kører rundt i de bette biler som 106 og Saxo, og alligevel propper
tonsvis af stylingsudstyr på dem :)

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-10-04 14:00

Uffe Bærentsen wrote:
> [...]
>
> For at gøre alt det der, må man da være tosset med sin Sierra!
> Bare rolig, jeg kunne kun drømme om det, ikke gøre det

Ja ja, lur mig om ikke du allerede er på vej til Chiemsee

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-10-04 14:11

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Ja ja, lur mig om ikke du allerede er på vej til Chiemsee

Har ikke engang spurgt den hjemlige finansminister.
Men jeg kender på forhånd svaret: Sådan en ønsker du dig ikke!

og det har hun nok egentlig ret i

Fandt også denne:
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=2493388343&ssPageName=STRK:MEWA:IT
og så er det jeg undrer mig.
Er en XR4i ikke lig med en V6 på 2,8l?
Men den er da til at betale.
og jeg ved godt at auktionen ikke er slut endnu

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-10-04 15:00

Uffe Bærentsen wrote:

> Har ikke engang spurgt den hjemlige finansminister.
> Men jeg kender på forhånd svaret: Sådan en ønsker du dig ikke!
>
> og det har hun nok egentlig ret i

Hvorfor skulle du også have det anderledes end os andre

> Fandt også denne:
> http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=2493388343&ssPageName=STRK:MEWA:IT
> og så er det jeg undrer mig.

Den ser da okay ud.

> Er en XR4i ikke lig med en V6 på 2,8l?

De seneste årgange kunne vist også fås med R4 maskine.

> Men den er da til at betale.
> og jeg ved godt at auktionen ikke er slut endnu

Mon ikke den kommer lidt højere op ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Mogens

Dato : 08-10-04 16:20

> Hvorfor skulle du også have det anderledes end os andre

Dét har jég! :)

> Den ser da okay ud.

Kunne ikke synes, så nu må han nok af med den...

> De seneste årgange kunne vist også fås med R4 maskine.

Jep - i udlandet kan bilerne have en anden motorisering
end i DK, trods sammenfald af navne...

> Mon ikke den kommer lidt højere op ?

Der er jo stumper for pengene...

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-10-04 16:48

Mogens wrote:
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:41669d4e$0$292$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Dét har jég! :)

Jeg skal nu heller ikke klage

> Kunne ikke synes, så nu må han nok af med den...

Der står da ellers at den har TÜV til 02.2005

> Jep - i udlandet kan bilerne have en anden motorisering
> end i DK, trods sammenfald af navne...

Der findes også "danske" XR4i'ere, med kun 4 ben, også solgt fra ny af.

> Der er jo stumper for pengene...

Jeps, den er med klima og lidt andet guf.
Men mon dog ikke at den kommer højere op end de 1,5 euro der er budt pt

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Mogens

Dato : 08-10-04 16:54

> Der står da ellers at den har TÜV til 02.2005

Næppe:
DAS AUTO HAT im April 2003 KEINEN TÜV bekommen. ASU bis 04-2005.

"Bilen er IKKE gået gennem syn i april 2003, men
har udstødningsgodkendelsew til april 2005"

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-10-04 16:58

Mogens wrote:
> [...]
>
> "Bilen er IKKE gået gennem syn i april 2003, men
> har udstødningsgodkendelsew til april 2005"

Ahh, du kikker på det første link, som Uffe postede.
Den jeg mener er denne her:

Fra : Mogens

Dato : 08-10-04 17:06

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Ahh, du kikker på det første link, som Uffe postede.

Okay - vidste ikke, at I var OT

> Den jeg mener er denne her:

http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=2493388343&ssPageName
=STRK:MEWA:IT

He, he - den er "gepflegt", men skal reppes for knap 6.000 kr.
Desuden vrøvl med centrallås og omdrejningstæller samt slidtegn
på lak/fælge og karrosseri!

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-10-04 17:11

Mogens wrote:

> Okay - vidste ikke, at I var OT

Jo jo, det er jo dk.FRITID.bil

> He, he - den er "gepflegt", men skal reppes for knap 6.000 kr.
> Desuden vrøvl med centrallås og omdrejningstæller samt slidtegn
> på lak/fælge og karrosseri!

Ja der skal da laves lidt, men absolut ikke mere end at det er
overkommeligt.
De "afskallede" fælge er et typisk Ford (underleverandør) problem, det
koster bare en gang maling

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 08-10-04 21:59

"Mogens" <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> skrev i en meddelelse

> Dét har jég! :)

Hmmmmm, der er nogen der kan, hvad?

> Der er jo stumper for pengene...

Lige min tanke

--
mvh Uffe
Sierra 2,0i DOHC (nysynet

Fra : Troels Pedersen

Dato : 10-10-04 22:30

Uffe Bærentsen wrote:
> Lige min tanke

Hmm. klima, elssoltag... Måske man skulle?

--
MVH Troels
Ford Siera 2.0i DOHC

Fra : BJ

Dato : 08-10-04 16:23

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Mon ikke den kommer lidt højere op ?

Tjaeee ... hvis du lægger et bud .... så kommer den højere op..

Bjørn Jørvad

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-10-04 16:48

BJ wrote:

> Tjaeee ... hvis du lægger et bud .... så kommer den højere op..

Mig ?
Næh tak du, jeg har bil

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Lars Frandsen

Dato : 08-10-04 15:10

"Uffe Bærentsen" <leitiNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> For at gøre alt det der, må man da være tosset med sin Sierra!
> Bare rolig, jeg kunne kun drømme om det, ikke gøre det

Man må da være Sierra-hader for at mishandle sin bil på den måde.
Så er den imho pænere uden alt den styling.
--
Mvh.
Lars Frandsen, Bramming

Fra : Olesen

Dato : 08-10-04 15:42

"Lars Frandsen" <lars.nyheder@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Man må da være Sierra-hader for at mishandle sin bil på den måde.
> Så er den imho pænere uden alt den styling.

Som ganske megen custom-made, så er det mere den
tekniske udførelse end slutresultatet som tæller.

Uden sammenligning iøvrigt, så er American Chopper
på Discovery et godt eksempel på at ødelægge
et i grunden flot design.

Fra : Troels Pedersen

Dato : 10-10-04 22:31

Uffe Bærentsen wrote:
> For at gøre alt det der, må man da være tosset med sin Sierra!
> Bare rolig, jeg kunne kun drømme om det, ikke gøre det

Den er da meget sød. Jeg kan meget godt lide udførelsen af skærmene, men det
er synd med den spoiler! Jeg synes også kofangere burde følge med resten af
udseendet... Men det er nu meget frisk gjort

--
MVH Troels
Ford Siera 2.0i DOHC