Så fik de den, gjorde de!
Fra : NEiL DANELAW

Dato : 08-10-04 09:49

Fra : PSG

Dato : 08-10-04 10:14

"NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> skrev i en meddelelse
news:Zvs9d.30346$Xg6.5621@fe09.usenetserver.com...
> Læs og grin:

"Der står politi på den" - LOL

- Patrick

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 08-10-04 10:14

> Læs og grin:

Normalt er det en god idé at medbringe artiklen her:

"POLITIMOTORCYKEL STJÅLET

Mens to betjente havde travlt med at se efter fartsyndere, sneg en tyv sig
til at stjæle den enes motorcykel

To politibetjente var så optaget af at kigge i en radar efter fartsyndere,
at de ikke bemærkede, at en tyv sneg sig til at stjæle en af betjentenes
motorcykler.

Betjentene havde parkeret motorcyklen lidt afsides, så bilisterne på
Karlslunde Strandvej ikke ville opdage, at der var fartrazzia. Det gjorde
det let for tyven at køre væk på den hvide motorcykel.

Rigspolitiet vil gerne høre fra personer, der har set den hvide Yamaha GTS
1000-motorcykel. Der står politi på den."

Det har politiet sku selv været skyld i. De må jo have efterladt
motorcyklerne med nøglerne siddende i!

Mvh

Emil

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 08-10-04 10:17

Emil Jensen [2100] telepaterede følgende til sin PC:
> Normalt er det en god idé at medbringe artiklen her:

Takker.

> Det har politiet sku selv været skyld i. De må jo have efterladt
> motorcyklerne med nøglerne siddende i!

Skal de ikke også have en bøde?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Lars L. Hansen

Dato : 08-10-04 10:48

Emil Jensen [2100] wrote:

> Normalt er det en god idé at medbringe artiklen her:

Medtag kun rubrik og evt. underrubrik - ellers overtræder du
ophavsretsloven.

Mvh.

Fra : Thomas H.

Dato : 08-10-04 11:53

"Lars L. Hansen" <hop_i_havet@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Medtag kun rubrik og evt. underrubrik - ellers overtræder du
> ophavsretsloven.

Man overtræder som regel et par regler eller tre om dagen, bare ved at tænde
computeren

Fra : Gevaldi

Dato : 08-10-04 12:23

Emil Jensen [2100] skriblede:

> Normalt er det en god idé at medbringe artiklen her:
>
> "POLITIMOTORCYKEL STJÅLET

Og hvorfor er det en go' ide?
Du overtræder opretshavsloven.

--
/Gevaldi

Fra : Thomas H.

Dato : 08-10-04 12:29

"Gevaldi" <georg_valdi@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og hvorfor er det en go' ide?

Fordi om et par dage virker linket måske ikke, eller er udskiftet med en
anden historie!

> Du overtræder opretshavsloven.

Mange ting kan sagtens være en god idé, selvom man overtræder
ophavsretsloven, og helt ærlig, der er vel ingen grund til at gå i SÅ små
sko hva' ?

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-04 16:54

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mange ting kan sagtens være en god idé, selvom man overtræder
> ophavsretsloven, og helt ærlig, der er vel ingen grund til at gå i SÅ små

Ironi:

Journalisten er vel blevet krænket ved at hans artikler bliver STJÅLET og
publiceret og uden om EB )

/ironi

--
Tom

Fra : Thomas H.

Dato : 08-10-04 10:15

"NEiL DANELAW" <mail@danelaw.dk> skrev i en meddelelse
> Læs og grin:

Sjovt
Men knap så sjovt er det, at på ét eller andet tidspunkt, ryger der en hvis
de bliver ved med at bruge nødsporet til at stoppe folk i, i deres
razzia-rus! Man må sgu have ret til at køre videre til næste afkørsel, da
man jo ikke ligefrem kan tale om en nødsituation fordi man skal have en
fartafgift på 1000 kroner. - og betjenten skal vel alligevel hen til næste
afkørsel for at vende?

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 08-10-04 11:50

> [...]
> fartafgift på 1000 kroner. - og betjenten skal vel alligevel hen til næste

Øh, episoden i artiklen foregik ikke på motorvej?

Emil

Fra : Thomas H.

Dato : 08-10-04 12:15

"Emil Jensen [2100]" <lime@jensen73.dk> skrev i en meddelelse

> Øh, episoden i artiklen foregik ikke på motorvej?

I know, derfor må jeg vel godt føre det videre til et andet problem?

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 08-10-04 13:41

> I know, derfor må jeg vel godt føre det videre til et andet problem?

Okay... Måske en ny tråd ville have været bedre? Never mind...

Emil

Fra : Brizz

Dato : 08-10-04 10:22

> Læs og grin:

Fandme godt gået...
Kan se det for mig. en snotbremse kommer løbende hen til hvor han stillede
sin kværn. A tøw da æ stil' den hár lige før? Det lige godt grow!
ten - nine, Æ har æ problæm!

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Joe

Dato : 08-10-04 11:16

On Fri, 8 Oct 2004 11:21:40 +0200, "Brizz" <nogen@microsoft.com>
wrote:

>Fandme godt gået...

Det var sgu da en underlig holdning.
Ville du mene det samme hvis det var din bil de var løbet med?
>Kan se det for mig. en snotbremse kommer løbende hen til hvor han stillede
>sin kværn.

Snotbremse eller en brorlort som dig?

Fra : Henrik B.

Dato : 08-10-04 11:32

"Joe" <Dono@mail.com> skrev i en meddelelse

> Det var sgu da en underlig holdning.
> Ville du mene det samme hvis det var din bil de var løbet med?

Do' er da wist ik' får kvik hva'?

> Snotbremse eller en brorlort som dig?

Jow, jow......

--
M.v.h.
-------------------------------------

Fra : Joe

Dato : 08-10-04 11:40

On Fri, 8 Oct 2004 12:32:02 +0200, "Henrik B."
<saab@_NOSPAM_tdcadsl.dk> wrote:

>"Joe" <Dono@mail.com> skrev i en meddelelse

>Do' er da wist ik' får kvik hva'?

Jaså, hvad mener du med det?

>Jow, jow......

Nemlig ja.
Men det er nok noget der ligger langt over din forstand.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-10-04 13:56

Joe skrev:

> Nemlig ja.
> Men det er nok noget der ligger langt over din forstand.

Du er sq ikke for kvik.

Væk med dig.. *PLONK* sagde det lille lam.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Brizz

Dato : 08-10-04 12:10

> Det var sgu da en underlig holdning.
> Ville du mene det samme hvis det var din bil de var løbet med?

Er du helt humor forladt?

> Snotbremse eller en brorlort som dig?

Hmm tror bare den stopper her. eftersom det eneste du kan komme op med er
tilsvining.

God bedring

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Joe

Dato : 08-10-04 12:27

On Fri, 8 Oct 2004 13:10:17 +0200, "Brizz" <nogen@microsoft.com>
wrote:

>Er du helt humor forladt?

Huh, hvordan kan tyveri om det er fra staten eller ej være = god
humor?
I ydereste konsekvens er det jo os skatteydere der kommer til at
betale regningen og endnu er jo de ting tyven vil kunne bruge
motorcyklen til.

Men så langt tænker du slet ikke?

Men sva rmig lige på dette, ville du selv kunne se humoren hvis din
egen bil blev stjålet?

>stillede

>Hmm tror bare den stopper her. eftersom det eneste du kan komme op med er
>tilsvining.

Mig bekendt er det dig der begynder tilsviningen med nogle som rent
faktisk bare gør deres job.

>God bedring

I ligemåde, du trænger vist til det.

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 08-10-04 12:33

"Joe" <Dono@mail.com> wrote in message
> [...]

Slap dog af, det er bare en Yamaha...*GGGG*
Havde det været en bimmer derimod! *skrupgriner*

Mvh

Aragorn_DK

--
=================
www.welles.dk

Fra : ENN

Dato : 08-10-04 12:39

> Mig bekendt er det dig der begynder tilsviningen med nogle som rent
> faktisk bare gør deres job.

De overtræder faktisk loven - man må ikke hensætte et køretøj på offentlig
vej med nøglerne i sådan som politiet har gjort her - det straffes med bøde.

I øvrigt er det utroligt så meget ævl folk lukker ud bare fordi der sættes
et link til en morsom historie ind.

Fra : Joe

Dato : 08-10-04 12:55

On Fri, 8 Oct 2004 13:38:55 +0200, "ENN" <AA@nomail.com> wrote:

>De overtræder faktisk loven - man må ikke hensætte et køretøj på offentlig
>vej med nøglerne i sådan som politiet har gjort her - det straffes med bøde.

Jamen det er meget muligt, det er bare ikke pointen her.

>I øvrigt er det utroligt så meget ævl folk lukker ud bare fordi der sættes
>et link til en morsom historie ind.

Hvorfor er den morsom?
Ville det også være morsomt hvis der blev stjået en ambulance mens
falckredderne var igang med at hente en patient eller lign.?
Eller en brandbil eller....., find selv på flere eksempler.

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 08-10-04 13:43

> [...]
> falckredderne var igang med at hente en patient eller lign.?
> Eller en brandbil eller....., find selv på flere eksempler.

Den er morsom, fordi Politiet engang ikke kan passe sine egne motorcykler.
Og tilmed åbenbart lader nøglerne blive på køretøjet, selvom det er forbudt
i følge færdselsloven. Det er da morsomt, ikk?

Emil

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-10-04 13:57

Emil Jensen [2100] wrote:

> Den er morsom, fordi Politiet engang ikke kan passe sine egne
> motorcykler. Og tilmed åbenbart lader nøglerne blive på køretøjet,
> selvom det er forbudt i følge færdselsloven. Det er da morsomt, ikk?

Måske er det mig der er blind, men hvor henne ser du/i at de havde glemt
nøglerne på/i MC'en ?

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-04 17:04

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Måske er det mig der er blind, men hvor henne ser du/i at de havde glemt
> nøglerne på/i MC'en ?

Det står ingen steder, men sådan en Yamaha har ikke en lås man bare jager en
kruetrækker ned i og så kører væk på.

--
Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-10-04 17:08

Tom wrote:

> Det står ingen steder, men sådan en Yamaha har ikke en lås man bare
> jager en kruetrækker ned i og så kører væk på.

Det samme er der jo mange biler der har, men alligevel bliver de stjålet.
Der er nok nogle bil/MC tyve, der kan et trick eller to hvad det angår

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-04 17:18

> Det samme er der jo mange biler der har, men alligevel bliver de stjålet.
> Der er nok nogle bil/MC tyve, der kan et trick eller to hvad det angår

Det må vi så "håbe" for betjenten at han kan tørre den af sig ved at sige
dette til sin chef.
Men kan han ikke vise sin chef alle de nøgler han har fået udlånt, så håber
jeg at betjenten må gribe i sine egne lommer.

--
Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-10-04 17:26

Tom wrote:

> [...]
> Men kan han ikke vise sin chef alle de nøgler han har fået udlånt, så
> håber jeg at betjenten må gribe i sine egne lommer.

Jeg synes bare at "vi" herinde, er meget hurtigt ude med riven.
Ingen af os ved jo om nøglen sad i maskinen da tyven kom forbi.
Hvis det er tilfældet, så skal betjenten selvfølgelig "hånes"

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : BJ

Dato : 08-10-04 17:29

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Jeg synes bare at "vi" herinde, er meget hurtigt ude med riven.

Der er jo også rådent løv overalt.

> Ingen af os ved jo om nøglen sad i maskinen da tyven kom forbi.

Nope.

> Hvis det er tilfældet, så skal betjenten selvfølgelig "hånes"

Jep, hvis der er ulovligt.

Er det det ..... Hallooooeee ... Reino..?

Bjørn Jørvad

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-10-04 17:33

BJ wrote:

> Jep, hvis der er ulovligt.

Uanset om det er lovligt eller u-lovligt, så skal han "hånes".
Man lader da ikke en MC/bil stå med nøglen i, med mindre at man hele tiden
har den under opsyn.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : BJ

Dato : 08-10-04 17:35

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Uanset om det er lovligt eller u-lovligt, så skal han "hånes".

At være skadefro er den bedste fryd, der findes.

> Man lader da ikke en MC/bil stå med nøglen i, med mindre at man hele tiden
> har den under opsyn.

Det havde han vel også ..... næsten ... på den anden siden, skal cyklen vel
være klar og pumpet = startklar..?

Bjørn Jørvad

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 08-10-04 17:39

BJ wrote:
> "Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:4166c134$0$280$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> KLIP

> At være skadefro er den bedste fryd, der findes.

Arh skadefro er måske så meget sagt, jeg synes bare at han (hvis han havde
parkeret den med nøglen i) burde have tænkt sig lidt mere om.

> Det havde han vel også ..... næsten ... på den anden siden, skal
> cyklen vel være klar og pumpet = startklar..?

Jo det skal den vel, men hvis han havde gemt cyklen af vejen, så burde han
jo have sikret den på en eller anden måde (hvilket han måske også har, men
det har vi bare ikke hørt noget om).

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : BJ

Dato : 08-10-04 17:41

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> (hvilket han måske også har, men det har vi bare ikke hørt noget om).

Det er vel der, humlen ligget begravet.

Bjørn Jørvad

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 08-10-04 20:25

On Fri, 8 Oct 2004 18:35:24 +0200, "BJ"
<mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote:

>"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse
>
>KLIP

>At være skadefro er den bedste fryd, der findes.

Kan det passe, at det du mener er:

Egen succes er en glimragende ting, men andres fiasko er heller ikke
at foragte.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : BJ

Dato : 08-10-04 20:35

KLIP

> Egen succes er en glimragende ting, men andres fiasko er heller ikke
> at foragte.

... eller den der ler sidst, ler bedst..

Bjørn Jørvad

Fra : Leonard

Dato : 08-10-04 17:39

"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> wrote:

>Er det det ..... Hallooooeee ... Reino..?

Han har ikke tid til det internet, nu hvor han må tage bussen hjem

--
Leonard

Fra : BJ

Dato : 08-10-04 17:37

"Leonard" <nospam@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

KLIP

> Han har ikke tid til det internet, nu hvor han må tage bussen hjem

LLLOOOOOOLLLLLLLL

Bjørn Jørvad

Fra : Mogens

Dato : 09-10-04 08:53

"BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> LOL

Er der een, der lige gider forklare?

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-10-04 08:55

Mogens wrote:
> "BJ" <mrbear_@_post_dot_tele_dot_dk> skrev i en meddelelse

> Er der een, der lige gider forklare?

Måske det var Reino's MC der blev stjålet

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Mogens

Dato : 09-10-04 09:06

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Måske det var Reino's MC der blev stjålet

OK - jeg var ikke klar over, at manden var betjent.
Jeg troede, han var sagfører - derfor mit delay

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 09-10-04 09:10

Mogens wrote:
> [...]
>
> OK - jeg var ikke klar over, at manden var betjent.
> Jeg troede, han var sagfører - derfor mit delay

Jeg er heller ikke 100% sikker, men mener at kunne huske noget fra en
tidligere debat.
Han er dog vistnok ikke færdselsbetjent.

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : BJ

Dato : 09-10-04 10:44

"Per Beer Hansen" <perbeerNOSPAM@NOSPAMwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

KLIP

> Han er dog vistnok ikke færdselsbetjent.

Mig bekendt er han ikke det, men derfor synes jeg nu alligevel, Leonards
svar var kvikt, da Reino er et eller andet ved etaten.

Bjørn Jørvad

Fra : Brizz

Dato : 08-10-04 15:00

> [...]
forbudt
> i følge færdselsloven. Det er da morsomt, ikk?

Uha nej da.. Det kan du da nok se den ikke er
slemme dig at tænke den er morsom...

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Bernhard Ege

Dato : 08-10-04 13:54

Joe wrote:

> [...]
> falckredderne var igang med at hente en patient eller lign.?
> Eller en brandbil eller....., find selv på flere eksempler.

Næ, men situationen er jo heller ikke den samme. Politiet kræver blot
penge for en situation som sikkert ikke engang var farlig hvorimod
falckredderne skal bruge køretøjet for at redde liv.

Jeg synes det er ironisk at politiet ikke engang overholder deres egne
regler og i samme øjeblik udskriver bøder til os andre. Vi (alle) kommer
til at betale til en ny motorcykel men politiets stjerne er faldet hos
mange personer. Den er derimod nok ikke steget hos nogen.

mvh Bernhard

Fra : Uffe Ravn

Dato : 08-10-04 13:58

"Joe" <Dono@mail.com> skrev

> Ville det også være morsomt hvis der blev stjået en ambulance mens
> falckredderne var igang med at hente en patient eller lign.?
> Eller en brandbil eller....., find selv på flere eksempler.

Det er faktisk sket at der er blevet stjålet ambulancer, imens de var ude og
rede mennesker.
Man skal vist være lidt dummere end den almindelige gennemsnitsdansker, hvis
man gør sådan noget.

Mvh.

Fra : Casper Bang

Dato : 08-10-04 15:06

> Det er faktisk sket at der er blevet stjålet ambulancer, imens de var ude
> og
> rede mennesker.

Da jeg for nogle år siden (vel en 5 års tid efterhånden) var en tur på
fortuventura (en stillehavsø), var vi ude med en lokal bus.
På et tidspunkt står en ambulance i vejen, og bussen kan ikke komme forbi.
Vores chauffør går resolut ud af bussen, og flytter ambulancen.
I det samme kommer rederne ud, med en båre - og jeg kan love jer for at
vores chauffør blev skældt ud!

Friskt gjort, men ret uansvarligt synes jeg.

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-04 17:02

> [...]
> I ydereste konsekvens er det jo os skatteydere der kommer til at
> betale regningen og endnu er jo de ting tyven vil kunne bruge

Nej i yderste koncekvens må betjenten betale cyklen af egen lomme.
Det står klart i den lov (som han selv skal håndhæve) at køretøjet skal være
sikret mod tyveri og det kan det dårligt være hvis man lader nøglerne sidde.
Og så er jeg i øvrigt fløjtende ligeglad med om det er politiet eller en
privat mand som lader nøglerne sidde, så "bér han selv om det".
Der er sgu da derfor at man har nøgler (også hos politiet).

Det vil overhovedet ikke være rimelig at sende regningen til nogen anden end
ham der har ladet nøglerne sidde. Enhver forsikring vil selvfølgelig også
afvise at dække et sådan "tab"

--
Tom

Fra : Leonard

Dato : 08-10-04 17:35

"Tom" <tom_christensen(snabela)bigfoot.com> wrote:

>Enhver forsikring vil selvfølgelig også
>afvise at dække et sådan "tab"

Politiets køretøjer er vel ikke forsikret?
- stat, amt og kommuner er svjv selvforsikrede.

--
Leonard

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 08-10-04 16:04

Brizz wrote:

> [...]
> Kan se det for mig. en snotbremse kommer løbende hen til hvor han
> stillede sin kværn. A tøw da æ stil' den hár lige før? Det lige godt

Vil du også gentage dette når din egen bil bliver stjålet, - jeg tvivler..

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Brizz

Dato : 08-10-04 16:18

> Vil du også gentage dette når din egen bil bliver stjålet, - jeg tvivler..

Joe har du nu skiftet navn?

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Joe

Dato : 08-10-04 16:43

"Brizz" <nogen@microsoft.com> wrote in message

> Joe har du nu skiftet navn?

Hvorfor skulle jeg dog det?

Men mester kan du ikke lige svare på dette, Ville det også være morsomt hvis
der blev stjået en ambulance mens falckredderne var igang med at hente en
patient eller lign.?
Eller din egen bil?

Eller er det kun sjovt fordi det går ud over politiet som I jo alle hader
når det gælder fartbøder mv. men absolut intet har imod når de tager kampen
op mod autunome, for der passer det ind i jeres politiske billede?
Eller tænker du slet ikke så langt?

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-04 17:15

> [...]
> kampen
> op mod autunome, for der passer det ind i jeres politiske billede?

Det er sjovt fordi man korser sig over at vitterlig findes folk som
(formegentlig) har førebevis og alligevel ikke har fattet at man ikke kan gå
fra et køretøj med nøglerne siddende i låsen. Det gør situationen mere
grotesk at personen som laver denne "fejl" er den som burde vide bedst.

--
Tom

Fra : Emil Jensen [2100]

Dato : 08-10-04 17:25

> [...]
kampen
> op mod autunome, for der passer det ind i jeres politiske billede?

Joe, hvad med at læse indlæg som kom lige efter dit kommentar, længere oppe
i tråden? Der står nogle svar, som besvarer dit spørgsmål hvori det morsomme
består.

Emil

Fra : Brizz

Dato : 09-10-04 00:13

> Men mester kan du ikke lige svare på dette,

Nej gider ikke bruge tid på dig og det andet er udpenslet rigeligt oven
for..så læs du bare det

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 08-10-04 10:53

For mange år siden (ca 25) da jeg gik i gymnasiet, havde een af kammeraterne
en gammel Escort som var modificeret i en sådan grad at den hyppigt påkaldte
sig ordensmagtens opmærksomhed
Et par af rødderne var ude at køre en mørk aften og blev stoppet af en
patruljevogn (dengang kørte de lokale betjente Opel Record 1.9). Mens fyren
med Escorten parlamenterede med betjentene, var der en anden af fyrene som
kiggede lidt nærmere på patruljevognen - den holdt med åbne døre og
tændingsnøglen i tændingslåsen. Han tog derefter nøglerne og puttede dem i
lommen.
Da seancen var slut og alle parter fik sat sig i deres respektive biler, kom
der forholdsvis hurtigt en slukøret betjent over til rødderne og spurgte
ydmygt om ikke der monstro var nogen som havde set et bundt bilnøgler....

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Brizz

Dato : 08-10-04 12:11

> [...]
> ydmygt om ikke der monstro var nogen som havde set et bundt bilnøgler....

Hehe....
DEt er humor men det kunne lige så godt have endt med en bøde for tyveri

Mvh Brian
---
www.gronaerten.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 08-10-04 13:57

Brizz skrev:

> Hehe....
> DEt er humor men det kunne lige så godt have endt med en bøde for tyveri

Jep jeg tror heller ikke den var gået den dag i dag. Man havde nu et mere
afslappet forhold til det dengang