Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Dreamweaver 4 Problem ... ATI Radeon VIVO ~
Fra : MIKE

Dato : 15-05-01 11:16

Hej Jeg har et rimeligt STORT problem med dette program.
Det kører i slowmotion ..
JA det lyder tosset men det opfører sig som om der er mangel på
systemresurser eller ram men
dette er ikke tilfeldet. (alt andet kører fint)

Har installeret AdobeGo Live /NAMO Webeditor4 samt Net Up og der er INGEN
broblemer
System:
Win 98se
Soltek SL75KVA via 133a (4.29)
AMD 1200MHz
256Mb ram
ATI Radeon VIVO 64Mb(med de nyeste godkendte drivere)

Ps:Ingen problemer på den anden PC'er: P2-400/128Mb ram/MatroxG400MAX)

Kan det være grafikkortet der er problemet ???

Hvis dette er OT så bær over med mig

mvh
Michael

Fra : Steen Jørgensen

Dato : 15-05-01 20:47

din fejl kan være at hvis du har et antiviru kørene ibaggrunden
det har jeg oplevet på min egen comp og det kørte fint når jeg slo
antivirusen fra

Steen