Daytona Geforce 2 PRO 32 MB DDR RAM til 1~
Fra : Fear

Dato : 15-05-01 11:17

Er der nogen der har erfaringer med Daytona Geforce PRO ?
Jeg fatter ikke prisen, det er jo ekstremt billigt
Og hvad med 2d kvaliteten

Fra : -=Madsen=-

Dato : 15-05-01 12:16

Hvor har du set det ?

Fra : Fear

Dato : 15-05-01 12:40

"-=Madsen=-" <kem@SoftHome.net> wrote in message
> Hvor har du set det ?

her
http://www.compumail.dk/

Fra : Lars Dahl

Dato : 15-05-01 14:04

Hmm.. det ser jo udemærket ud, og kortet er nok et Nvidia Ref. design...
Og prisen Mums...
Mvh Lars Dahl

Fra : Martin L.

Dato : 17-05-01 07:40

Man kan osse få Daytona's Geforce2 64MB til 1259,- , hvorfor de så billige
skyldes nok, at fimaerne satser på Geforce3 og rydder derfor ud i deres
lagre af gforce2.

-Martin

Fra : René B. Lauritsen

Dato : 15-05-01 16:53

Hej,

Har dette kort problemer med et Abit KT7A bundkort?

I øjeblikket har jeg et Asus V7100 som virker uden problemer.
Jeg kører med Bios ver. WW på bundkortet.

Med venlig hilsen

René B. Lauritsen
webmaster@rbl.dk

Fra : Lars Dahl

Dato : 17-05-01 14:29

Har lige købt kortet... Vender tilbage imorgen når jeg hat fået det
testet...

Mvh Lars Dahl

Fra : Fear

Dato : 17-05-01 15:56

> Har lige købt kortet... Vender tilbage imorgen når jeg hat fået det
> testet...
>
> Mvh Lars Dahl

Fedt
Jeg er især interesseret i 2d kvaliteten.

Fra : Lars Dahl

Dato : 17-05-01 17:56

2d kvaliteten... Hvorhenne??

Fra : Fear

Dato : 17-05-01 18:31

> 2d kvaliteten... Hvorhenne??

Altså hvor skarpt står teksten i windows

Fra : Lars Dahl

Dato : 17-05-01 19:08

Der syntes jeg ikke jeg kan se nogen forskel fra mit Asus og så til dette så
det er jo godt nok...

Jeg har dig et problem med det... Jeg synes der er utrolig mange fejl i
grafikken i nogle spil...
I f.eks Quake 3 er er overhovedet ingen fejl, men i Black And white, i
Counter Strike og i Unreal Tournament synes jeg er der utrolig mange texture
fejl...

Plejer dette ikke at være et driver problem???
Eller er det bare standard Nvidiakort at gøre sådan??

Üdover disse fejl kører det upåklageligt... Fik 7200 i 3DMARK 2000 hvor jeg
med Asus GF2 MX fik 3600 før...

Og i quake 3 med max deatails og 32 Bit farver i 1024*768 kører jeg en
timedemo med ca. 100 fps...

Mvh Lars Dahl