Bon Jovi - Ny opsamlingCD igen?
Fra : Anders H. Jørgensen

Dato : 14-05-01 21:45

Det er sq da ikke mange år siden sidst.

Utroligt, som der spyttes den ene intetsigende og ubrugelige
opsamlingscd ud i disse år.

--
Interesseret i fodbold?

Kig ind på nyhedsgrupperne dk.sport.fodbold og dk.sport.fodbold.engelsk

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 14-05-01 22:03

Nej, men denne gang er den LIVE.

Fra : Rene Pedersen

Dato : 15-05-01 21:45

....og desværre en temli dårlig live-plade, idet antallet af sange er
begrænset + mange af dem har været udgivet tidligere som b-sides + 2
af sangene er ikke engang Bon Jovis.....en skuffende debut-live
cd....tsk tsk.

Fra : Michael Jessen

Dato : 20-05-01 19:13

Det er i det hele taget mærkeligt at BJ udgiver en live cd for Jon har altid
hvis BJ spillede en "sjælden" sang eller i en anderledes version sagt
"Bootleggers, roll your tapes" og derfor tror jeg det er pladeselskabet der
smider den her ud til folket...

track list findes på www.bonjovi.com

Rene Pedersen <ranes@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:d853gt4pbfp88c0j984itut47al627cfqd@4ax.com...

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 21-05-01 12:00

"Michael Jessen" <jessen.007@aarhus.mail.telia.com> wrote in message
> [...]
> hvis BJ spillede en "sjælden" sang eller i en anderledes version sagt
> "Bootleggers, roll your tapes" og derfor tror jeg det er pladeselskabet

Adskiller denne livecd sig ikke kun med 3 numre eller lignende fra
Crossroads?

--
Anders Ebbesen
Web Developer

Fra : "Rene Pedersen"

Dato : 23-05-01 08:16

Jo, der er alt for mange gengangere. Generelt synes jeg at de kører for meget i samme spor, så jeg havde håbet at de ville ha' udsendt en decideret 2001 livecd (2cd).