Adgangskode-husker
Fra : Morten Dahl

Dato : 02-11-04 00:16

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-04 07:25

On Tue, 02 Nov 2004 00:16:13 +0100, Morten Dahl <dahl@cs.aau.dk>
wrote:

>Hejsa
>
>Jeg har de sidste par aar brugt PasswordSafe
>(http://passwordsafe.sourceforge.net) til min adgangskoder, men synes
>den begynder at vise nogle begraensninger (ikke saerlig nem at overskue
>jo flere koder den skal huske..)
>
>Jeg har kigget paa KeePass (http://keepass.sourceforge.net), men kender
>ikke til hvordan den er implementeret (og synes ikke jeg har mod paa at
>at kigge kildekoden igennem).
>
>Nogle der kan hjaelpe, eller anbefale andre?

Hva' med http://www.stoneware.dk/ og så programmet Keykeeper.....

Det er dansk og gratis

Mvh

Allan Jul Woer
Denmark

Fra : Morten Bakkedal

Dato : 02-11-04 19:09

On Tue, 02 Nov 2004 07:25:27 +0100, Allan Jul Woer wrote:

> Hva' med http://www.stoneware.dk/ og så programmet Keykeeper.....
>
> Det er dansk og gratis

Jeg går ud fra at programmet bruger en eller anden form for kryptering
til at gemme de følsomme oplysninger. Men jeg synes ikke han gør
ret meget for at overbevise os om, at han ved hvad han har med at
gøre.

Jeg ville nok vælge et program, hvor man har adgang til kildekoden.

--
Morten Bakkedal
http://www.bakkeland.dk/

Fra : .Kody

Dato : 02-11-04 09:14

"Morten Dahl" <dahl@cs.aau.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> at kigge kildekoden igennem).
>
> Nogle der kan hjaelpe, eller anbefale andre?

Ja du skal da helt klart prøve AnyPassword : http://www.romanlab.com/apw/

..Kody

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-04 10:40

"Morten Dahl" <dahl@cs.aau.dk> skrev i en meddelelse

> Nogle der kan hjaelpe, eller anbefale andre?
>

> Mvh
> Morten
-----

Bruger selv denne: http://www.pwdsaver.com/